VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
82-88 in elk geval, 3e generatie weet ik niet. Ook van de 1100 en 500
Je moet wellicht wel zelf een mooiere behuizing maken. Origineel zit de teller in een alu behuizing, net als de toerenteller en deze beide aan het "controlelampjes-blok"
MV49SGVF750C06.JPG


losse teller van onderen gezien:
DSCF2887.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vandaag deze (erbij) gekocht. Geen papieren bij,maar wel goed blok en kappenset in orde. Van de winter maar eens helemaal in orde maken.

full
 
Dit weekend logo van de werkplaats in t achterlicht van de project VF750F gemaakt :)

152ztcm.jpg


Als er intresse is kan ik de rest van het project hier ook wel bijhouden?
 
Laatst bewerkt:
Denk 't wel. Eerst eens kijken of ie lopend te krijgen is en verder nix geks aan is. Is wel een risicootje, maar anders in onderdelen de deur uit als er niets meer van te maken is. Motor was niet zo duur in aanschaf.
 
Denk 't wel. Eerst eens kijken of ie lopend te krijgen is en verder nix geks aan is. Is wel een risicootje, maar anders in onderdelen de deur uit als er niets meer van te maken is. Motor was niet zo duur in aanschaf.

Veel succes! Als hij uiteindelijk in onderdelen weg gaat, heb ik nog wel interesse in enkele kleine delen.
 
Hopelijk wordt de foto nu wel weergegeven?

Oliepomp, ok.
Waar zit dat ergens op een VF1000F?
Is dat nuttig om bij te houden? Of gaat dat nooit stuk?

Ik heb trouwens nog een Krauser K1 rek liggen voor een VF1000F.
Dit mag gratis opgehaald worden. Iemand interesse?
Ziet er zo uit: (plaatje van internet) Mijne heeft wel geen knipperlichten.
24715210273_e3d890d0cc_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
De oliepomp zit onderin de carter en gaat normaal niet echt stuk, tenzij je nokkenassen of krukas aan het gaan zijn, dan kan er al eens metaal passeren en dan slijt ze uit.
Als ze binnenin nog goed is (geen diepe krassen van metaal dat meegezogen is) zou ik ze bijhouden. Neemt niet veel plek in en roest niet als ze nog vol olie hangt :+

Ik heb wel interesse in dat rek! lijkt me nog relatief makkelijk te demonteren?
 
Zo, Gister ff accu erin, olieniveau gecontroleerd, verse benzine erin en ....hij startte na een aantal pogingen. Kleppen tikken wat dus afstellen, maar hij gaat uit elkaar om er een AMA bike van te maken.
full
 
De oliepomp zit onderin de carter en gaat normaal niet echt stuk, tenzij je nokkenassen of krukas aan het gaan zijn, dan kan er al eens metaal passeren en dan slijt ze uit.

Ah, de bekende stukjes koper (of messing?) onder in het carter :+ ja dat was niet zo'n toffe ontdekking :P
 
Iemand met een Sabre hier die mij kan vertellen of de kleine lcd 'gear & error indicator' snachts ook (goed) verlicht hoort te zijn?

Er valt bij mij nu alleen een beetje strooilicht overheen van de tellers dus ik zie er geen bal van. Probeer dan constant door te schakelen vanuit de OD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan