Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Ook beterschap dan maar!
Wat heb je gedaan dat je met krukken loopt?

Het heeft dit keer niks met motor te maken ,maar met werk. ik heb me verstapt op me werk .ik stapte de bus uit met zware kast in me hand,en stapte op een stoeprand en klapte me voet dubbel. me enkel op 2 plekken gebroken en in iets lager in me voet nog een breuk. dus in het gips nu |(
En jij .. hoe komt het dat jij in rolstoel zit ?? en wat heb je ??
 
Het heeft dit keer niks met motor te maken ,maar met werk. ik heb me verstapt op me werk .ik stapte de bus uit met zware kast in me hand,en stapte op een stoeprand en klapte me voet dubbel. me enkel op 2 plekken gebroken en in iets lager in me voet nog een breuk. dus in het gips nu |(
En jij .. hoe komt het dat jij in rolstoel zit ?? en wat heb je ??
Auw... ;( ;(
Ook best een kneuterige misstap om vervolgens zo je enkel/voet op 3 plaatsen te breken.

Ik heb 3 weken geleden keizersnee gehad, maar het herstel gaat niet zo snel...
 
Mijn motor staat bij de garage, de Tiger dus. Hij kraakte behoorlijk bij het inveren van de achterkant. Verwachting was dat de scharnierpunten van de schokbreker gesmeerd moesten worden... nu is de diagnose dat de achtervork zo ver gecorrodeerd is dat er een scheur in zit :O
 
Nou, ik heb nog niet genoeg informatie om daar een oordeel over te vellen.
 
Mijn motor staat bij de garage, de Tiger dus. Hij kraakte behoorlijk bij het inveren van de achterkant. Verwachting was dat de scharnierpunten van de schokbreker gesmeerd moesten worden... nu is de diagnose dat de achtervork zo ver gecorrodeerd is dat er een scheur in zit :O
:o
gelukkig ben je er veilig thuis mee gekomen.
 
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Sven, de enige die het voor elkaar heeft gekregen de onverwoestbare en megabetrouwbare CBR600f te slopen.
Er is een proces van jarenlange verwaarlozing van onderhoud aan vooraf gegaan. Daarbij heb ik dat kracht bij gezet door de motor te proberen schoon te laten regenen gedurende een periode van 3 jaar. Ik heb nu een echte karakteristieke fijnstof-grijze, niet-rijdende CBR.

Hij functioneert overigens prima als werkbank als je hout moet zagen. :D

Zoekt iemmand nog een CBR600 werkbank?
 
De nalatigheid! Schokkend! Ik vraag mij het af of we het in jouw geval gewoon met stokslagen afkunnen, of dat we echt streng moeten straffen.


Een CBR600 slopen......hoe kun je!
 
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Sven, de enige die het voor elkaar heeft gekregen de onverwoestbare en megabetrouwbare CBR600f te slopen.
Er is een proces van jarenlange verwaarlozing van onderhoud aan vooraf gegaan. Daarbij heb ik dat kracht bij gezet door de motor te proberen schoon te laten regenen gedurende een periode van 3 jaar. Ik heb nu een echte karakteristieke fijnstof-grijze, niet-rijdende CBR.

Hij functioneert overigens prima als werkbank als je hout moet zagen. :D

Zoekt iemmand nog een CBR600 werkbank?

pics or it didn't happen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan