Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Sven, de enige die het voor elkaar heeft gekregen de onverwoestbare en megabetrouwbare CBR600f te slopen.
Er is een proces van jarenlange verwaarlozing van onderhoud aan vooraf gegaan. Daarbij heb ik dat kracht bij gezet door de motor te proberen schoon te laten regenen gedurende een periode van 3 jaar. Ik heb nu een echte karakteristieke fijnstof-grijze, niet-rijdende CBR.

Hij functioneert overigens prima als werkbank als je hout moet zagen. :D

Zoekt iemmand nog een CBR600 werkbank?
:o

Zijn er nog stukjes heel die als donor-orgaan voor de mijne kunnen dienen?
 
Ik zal me even voorstellen:
Ik ben Sven, de enige die het voor elkaar heeft gekregen de onverwoestbare en megabetrouwbare CBR600f te slopen.
Er is een proces van jarenlange verwaarlozing van onderhoud aan vooraf gegaan. Daarbij heb ik dat kracht bij gezet door de motor te proberen schoon te laten regenen gedurende een periode van 3 jaar. Ik heb nu een echte karakteristieke fijnstof-grijze, niet-rijdende CBR.

Hij functioneert overigens prima als werkbank als je hout moet zagen. :D

Zoekt iemmand nog een CBR600 werkbank?

Welkom, Sven!

Graag een foto zonder helm voor de dames hier....



_O-
 
Kom maar hoor, maak ik er weer een circuitfiets van :P

Zeker? :')

Hij start niet meer (accu is nieuw en vol), volledig remsysteem moet gereviseerd, ik hoop dat je de kettingset nog los kan slijpen, een blok hout veert beter dan de veren die nu in de vering zitten, banden zijn verdroogd...
Bij de sloop krijg ik er nog 250 euro voor zonder uitlaat. Dus voor 275 is ie van jou en dan krijg je er een leovince uitlaat bij. :P
Je moet 'm wel ophalen. O-)
 
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan