Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit ook te gluren naar een ex-diefstal GSR 600 waarvan het contactslot ontbreekt. Kan je zoiets gewoon bij de dealer bestellen en plaatsen met een nieuwe sleutel?
 
Er zit een startonderbreking op, met een zender in de sleutel en een ontvanger bij het contact slot. Geen idee of dit zo simpel is te veranderen. Een en ander zal wel gekoppeld zijn aan de ECU.
 
Tank stickers inmiddels besteld, zou iemand kunnen opmeten waar de Suzuki logo's op de tank zitten? Of is hier een link van. Op het oog wil ik het wel proberen maar ben bang dat het dan toch niet gelijk er op komt.
 
Er zit wel n bepaalde lijn op de tank waar de logo's hun zichtbare plekje vinden maar het beste werkt als iemand idd even voor je wil meten.


Verder welkom aan de nieuwelingen!
En nieuwe sloten, blijft tricky met die coderingssleutelringgevallus. Even goed inlezen maar. Er is meer nodig dan enkel de sleutel en slot, ecu moet ook geprogrammeerd worden denk ik.
 
Mwah....nadat ik na veel gepiel eindelijk de pin in het balhoofd had en de boel optilde zat hij tegen de koplamp aan en brak m'n kuipje :')


hmm voorzichtig proberen dan maar.... al heb jij dat aparte kuipje erop zitten toch? (met het hoge windscherm) Ik al een tijdje niet meer
 
dEV4hST.jpg

Vanaf het hart van het Suzuki logo onder je contact naar de bovenste punt van de S = 21 cm.
Aro4kaU.jpg

Vanaf het hart van het framedopje naar de onderste punt van de S = 22, 5 cm
TTjx14N.jpg

Vanaf de rand van de tank naar de linker punt van de S = 7 cm

Hoop dat je hier wat aan hebt. Zijn allemaal loodrechte lijnen.
 
Laatst bewerkt:
:] *O* Lieve GSR vriend(innet)jes, het gaat wéér gebeuren! *O* :]

Donderdag 31 mei 2018 t/m zondag 03 juni 2018 gaan we lekker bochtjes rijden en plezier maken in de altijd prachtige Moezel/Eiffel omgeving. En jij wil natuurlijk mee :Y :t Toch?

De exacte kosten kan ik nog niet zeggen, maar die zullen rond de € 150 - €175 zijn voor drie overnachtingen met ontbijt en avondeten. Gebaseerd op de vorige edities zijn de totale kosten, dus inclusief tanken, kopje koffie, lunch, etc. €300 - €350 maximaal (mits je geen witte tank hebt :X )

Lijkt het jou leuk om (opnieuw) kennis te maken met de gezichten/personen achter de nicknames en een gezellig weekend te beleven?
Stuur mij dan voor 15 december a.s. een PB of een e-mail op roelvanveen1972@hotmail.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan