Op zoek naar zijspan voor aan mijn Guzzi

Zijspanpiet

Die hard MF'er
2 nov 2017
366
22
Ik ben op zoek naar een zijspan voor aan mijn Moto Guzzi Cali 2 .
Een 1 of anderhalf persoons zijspan.
Ik kijk al een poos rond maar ik kom nog weinig tegen.
Wie weet wat of heeft wat en dat dan te koop is.
Het word een zijspan wat er af kan, alleen voor een run gaat die er dan aan.

Weet je wat te staan? en is dat te koop?
Laat dan een reactie achter hier of stuur mij een bericht via het forum.

Bedankt zover.
 
Wat zoek je?
Een moderne bak, een Ural/Sputnik?
Wat is je budget?
Heb je gezien dat er hier bij de zijspannen een kooptips topic is?
 
Ik zoek een gewoon span een Engels of zo of Nederlands.
Geen Oostblok span wel een beetje ruimte en als het kan afsluitbaar tegen de regen.
Een echte nekken draaier hoeft niet.
Ik,had de te koop afdeling nog niet doorgekeken komt van het weekend.
 
Ik heb nog wel een losse 1.5 pers EML liggen die eventueel weg mag. Zonder frame, dat moet je dan zelf (laten) maken.
 
Vandaag naar Zeewolde geweest met aanhanger om Mn Squire st1 op te halen bij Henk (hevu) aan zn werkplaats.
Bedankt Henk voor de zijspan en de hartelijke ontvangst en natuurlijk de koffie.
Kunnen we weer een poos voorruit hier alles pasmaken en uitlijnen enz.
Dan als alles past en goed rijdt naar de spuiter maar dat gaat nog wel even duren.

Ook eens kijken hoe dat werkt hier foto’s plaatsen?
 
Alles compleet mee naar het Zeeuwse land en daar maken we er weer een compleet zijspan van.
 
Mijn zijspan op de foto.

De aansluitingen voor de motor zijn er ook bij, gemaakt om eeuwig mee te gaan zo zwaar zijn die gemaakt.
full
 
Dacht ik een Squire St 1 gekocht te hebben gisteren kijk ik nu op de site van watsonian-Squire en dan zie ik ineens dat het een St 3 is weer wat geleerd via het grote www.
 
veel succes en vooral plezier met de opbouw.
ik volg je.
fotoreportage graag, nooit te oud om te leren.
 
Dacht ik een Squire St 1 gekocht te hebben gisteren kijk ik nu op de site van watsonian-Squire en dan zie ik ineens dat het een St 3 is weer wat geleerd via het grote www.

Ik wist niet beter of dat model was een St1?
Wie weet is dat ook zo en is er steeds wat aan verbeterd om dan nu als St 3 aan Mn Guzzi te gaan hangen.
Wat telt is dat wij dit een puik span vinden om aan de Guzzi te hangen, en hoe dat dan aan zijn type komt is voor ons niet belangrijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan