Grote Yamaha XT660Z Ténéré topic Deel 11

Ook voor de liefhebber powercommander 3
full
 
Voor de liefhebber Aangeboden zgan. Wilbers schokdemper met in/uit regelbare demping,
en hydraulische veervoorspanning,ideaal voor zware bagage en/of passagier
Rij zelf met identieke maar zonder veervoorspanning,veert/dempt voortreffelijk
zowel on/allroad maar ook het echte offroad werk
Tevens nog een setje Wilbers progessieve Vvorkveren,is ook al verbetering tov de originele slappe spiraaltjes.[afbeelding]

Voor de achterschokdemper weet ik misschien wel iemand, zal hem even op de hoogte stellen.
 
even een vraagje ik ben al een tijdje aan het denken over een USD ombouw.
Nou kan ik een voorvork compleet krijgen van een yz450.
Wel weet ik al dat de lenget (bovenkant tot hart as 4 cm meer is als de orginele Ten vork.
Gaat dit problemen opleveren of kan je die gewoon uit laten steken aan de bovenkant van de kroonplaat?
zodat je op dezelfde maat uitkomt.
Verder lijkt dit me wel een mooie oplossing
 
Sowieso moet de veerweg beperkt worden en de veren versterkt om de radiator niet te rammen.

Doe het goed en je maakt de vork direct paar cm korter.
 
Was wel te doen hoor, sommige stukken zoals hier op de foto wel een beetje glibberen en glijden maar het was te doen. Maar in dit seizoen zijn goede banden wel een vereiste.

Dit was omgeving Putten
 
Laatst bewerkt:
Haha top, misschien maar eens een kijkje gaan nemen ;-)
Ik wacht dan alleen nog iets droger weer af.

Voorlopig is de kou weer uit de lucht dus hoeft de motor de stalling nog niet in.
 
Het geeft goesting om de mijne nog eens buiten te laten, maar die verrekte verbouwingen hé.. anderzijds heb ik gisteren een setje k60 scouts besteld, en bij datona een bandendemonteerapparaat en en toebehoren om ze om te leggen. Toestel staat in reclame en er is de sintsale korting van 21% op de geheelprijs. Dus als jullie iets nodig hebben 😉
 
Oh? Beetje door de bossen aan het lanterfanten terwijl er sinds woensdag al geen update meer in het IJsland verslag is verschenen...

Haha, klopt! Prioriteiten stellen he :+
Update ligt klaar, had alleen gisteravond geen tijd meer om de foto's te uploaden. Vanavond komt hij hoor.
 
Ik ben op zoek naar het volgende relais voor de radiator fan/headlight:
#17 op onderstaande tekening, maar dan zonder houder #18
full


full


Lokale auto-elektronica zaak had wel een microrelais, maar deze paste niet in de originele houder. Via de Yamaha-dealer koop je ze alleen met houder erbij voor €74,-

Werkplaatshandboek geeft het type ACM33211 M04/Matsushita. Google levert vooralsnog tweedehands resultaten op.

Iemand enig idee waar ik deze kan kopen als los relais voor een fatsoenlijke prijs?
 
Waarom heb je die nodig trouwens? Slaat je fan niet aan? Heb ik ook last van. Moet nog onderzoeken waarom.
 
Bedankt UTP, ik zag degene op eBay ook al staan, niet te duur, maar had verwacht gezien de prijs van een gelijkwaardig relais dat ze ook nieuw zo duur zouden moeten zijn.

Fan slaat inderdaad niet aan, twijfelde aan het relais, leek mij eenvoudig/goedkoop te vervangen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan