Andere uitlaat op xj6

xx-momo-xx

MF'er
18 aug 2014
166
0
Ik zou graag voor mijn XJ6 een andere uitlaat kopen daar kan ik al niet zoveel voor vinden :).

Ik kwam de Leovince underbody tegen die ik wel mooi vind, echter is hij in Nederland niet zo makkelijk te kopen. Ik zag op Ebay een aantal linkjes waar uit Italië komen en ook ietsje goedkoper zijn. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met dergelijke bestellingen op Ebay. Gaat toch wel om een flink bedrag (700 euro), waardoor ik twijfel of het handig is zoiets via Ebay te kopen O-) .
 
Heb zelf ook een uitlaat via ebay gekocht. Moest uit de VS komen. Ging prima, alleen moest nog wel even wat inklaringskosten en btw? aftikken :X

Vanuit Italië heb je dat niet.
 
Is het wellicht geen beter idee om betreffende uitlaat van jouw wensen via een erkende motordealer te laten bestellen?
Zo zou ik het doen in elk geval.
Al meerdere keren dit zo laten doen via mijn dealer en daarna de geleverde onderdelen gewoon daar opgehaald.
Appeltje, eitje zou ik zeggen.
Succes.
Vr gr
 
'k Heb ook eens een wel heel goedkope MIVV uitlaat gezien op Ebay. Moest ook uit Italië komen. Toen ik de verzendkosten te horen kreeg, begreep ik het: €80 kwam erbij. :') Let daar dus op!
 
Bestel regelmatig via Ebay. Nooit problemen. Mijn eerste demper ook via Ebay gekocht vanuit Italie, kwam in minder dan een week al binnen. Binnen de EU heb je sowieso geen inklaringskosten, daar buiten wel.
 
Ik heb er vorige week eentje uit China laten komen en dat ging zelfs goed en zonder douane kosten
Zelfde staat ook op marktplaats , die probeert 600% winst te pakken
Maar Italië no problem , meestal denk ik
 
Ik zou graag voor mijn XJ6 een andere uitlaat kopen daar kan ik al niet zoveel voor vinden :).

Ik kwam de Leovince underbody tegen die ik wel mooi vind, echter is hij in Nederland niet zo makkelijk te kopen. Ik zag op Ebay een aantal linkjes waar uit Italië komen en ook ietsje goedkoper zijn. Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met dergelijke bestellingen op Ebay. Gaat toch wel om een flink bedrag (700 euro), waardoor ik twijfel of het handig is zoiets via Ebay te kopen O-) .

Heb de mijne gekocht op mad4exhausts.com . Zijn dezelfde prijzen als eBay en de service was perfect. Is een Italiaanse firma.

Yamaha Xj6 - Mad 4 Exhausts
 
Laatst bewerkt:
Heb laatst mijn Mivv uitlaat en y-pijp besteld via ebay uit Italie. Verzendkosten waren minimaal. In ieder geval waren ze bij elkaar stukken goedkoper als onder andere hierboven genoemde zaken.

Was ook in 5 dagen bij mij aan de deur bezorgd. Check gewoon goed de verkoper en betaal idd via paypal.
 
Laatst bewerkt:
Diverse keren al een uitlaat systeem uit Italie besteld, als het niet veel scheelt met NL dan bestel ik hem hier, scheelt het veel dan loont het zeker om hem uit Italie te bestellen.

Via Paypal ben je verzekerd, verzendkosten staan erbij en vaak nog vrij snel binnen ook.
 
Bedankt voor de reacties :)

Ik ga even zoeken wat het kost om de uitlaat eventueel in Nederland te bestellen. Volgensmij ook geen dealer hier in de buurt tenzij motorport Goes dat kan bestellen. Anders bestel ik hem gewoon uit Italië en betaal ik hem met Paypal. Als dit beschermd is dan durf ik het wel te doen.
 
Inmiddels heb ik er tweedehands een gevonden. Alleen ik vraag mij af of ik zo een volledig leovince erop kan zetten. Ik heb wel iemand die hem voor mij erop kan zetten dus dat komt wel goed. Echter las ik ergens dat je een andere katalystor/ een sonde erin moet zetten?

Is er iemand die hier wat info over kan geven. Kan het leovince SBK full system zo onder de XJ6 of moet ik nog andere onderdelen kopen/de motor laten afstellen?
 
Als ie compleet is kan je hem er zo onder zetten, model 2009/2010.

Helaas zitten er bij gebruikte uitlaten vaak niet allerlei brackets etc bij. Die vergeten ze mee te geven, of ze blijven op de motor achter. Maak daar goede afspraken over. Áls het nog te krijgen is, is het erg prijzig. Zelfde voor de db-killer. Ooit er uit gehaald, en nu kwijt.

full
 
Laatst bewerkt:
Als ie compleet is kan je hem er zo onder zetten, model 2009/2010.

Helaas zitten er bij gebruikte uitlaten vaak niet allerlei brackets etc bij. Die vergeten ze mee te geven, of ze blijven op de motor achter. Maak daar goede afspraken over. Áls het nog te krijgen is, is het erg prijzig. Zelfde voor de db-killer. Ooit er uit gehaald, en nu kwijt.

[afbeelding]

Sorry voor de late reactie. De uitlaat is wel helemaal compleet als ik de foto's zie (en nog steeds te koop). Ik zag echter geen lamdasonde/ katalysator oid erbij. Is dat iets wat normaal erbij zit of zit dat sowieso niet op deze motor? Dat is het enige wat ik niet zeker weet en wil natuurlijk niet met een uitlaat zitten waar ik uiteindelijk niks aan heb, als dit niet nodig is ga ik hem wel kopen :] *O*
 
Sorry voor de late reactie. De uitlaat is wel helemaal compleet als ik de foto's zie (en nog steeds te koop). Ik zag echter geen lamdasonde/ katalysator oid erbij. Is dat iets wat normaal erbij zit of zit dat sowieso niet op deze motor? Dat is het enige wat ik niet zeker weet en wil natuurlijk niet met een uitlaat zitten waar ik uiteindelijk niks aan heb, als dit niet nodig is ga ik hem wel kopen :] *O*
Kijk eens naar de tekening, daar zie je het gat waar je de sonde in draait.
 
De Leovince inmiddels onder de motor geschroefd :} :9~ . Echter is de kabel van de lamdasonde nu wat kort (staat net niet strak)waardoor ik bang ben dat deze kapot gaat op termijn. Zijn er hier eventueel plug-in verlengkabeltjes voor te koop of is er een andere manier? Hij heeft al de kortste route, dus daar is niet meer ruimte mee te creëren.

Alvast bedankt!
 
Is dat zo'n speciale kabel dan, dat je hem niet zelf kunt verlengen?
Gewoon doorknippen, stukje kabel er tussen solderen, krimpkousje er over en klaar. Niet te kort bij de uitlaat doen wegens de warmte.
Just my 2 cents...
 
Terug
Bovenaan Onderaan