Bo Bendsneyder deel 2

Wat kort door de bocht, nee? Neem nu Brno en PI alle 2 gezegend met een lang recht stuk maar wel 2 uitersten kwa uitslag. Uiteindelijk moet hij nog altijd in het spoor kunnen blijven om zijn voordeel op het rechte stuk te kunnen uitbuiten.
Brno zat Loi er ook veel beter bij met een p9 in de kwalificatie. Tijdens de race regende het en kwam hij inderdaad weer niet vooruit.

Begrijp me niet verkeerd. Loi kan echt wel een beetje rijden, maar om echt potten te kunnen breken zou hij met zijn postuur veel meer moeten laten zien in de Moto3 dan dat hij tot dusver gedaan heeft.
 
Brno zat Loi er ook veel beter bij met een p9 in de kwalificatie. Tijdens de race regende het en kwam hij inderdaad weer niet vooruit.

Begrijp me niet verkeerd. Loi kan echt wel een beetje rijden, maar om echt potten te kunnen breken zou hij met zijn postuur veel meer moeten laten zien in de Moto3 dan dat hij tot dusver gedaan heeft.
daar kan ik je wel gelijk in geven
 
Goed begin is het halve werk - goed om te zien zeg! :t

Edit: nog wel even interessant overigens voor hen die een MotoGP videopass hebben, is om het interview met Herve Poncharal eens terug te luisteren tijdens dag #1 van de MotoGP wintertests op Valencia, met ongeveer nog 1 uur test te gaan die dag.

Daar praat hij o.a. over zijn Moto2 team en over hoe ongelofelijk hij er de pest over in heeft dat Xavi Vierge het team verlaten heeft met crew chief Antonio Jimenez, en dat hij, ondanks dat hij denkt dat Bendsneijder snel zal zijn, zich nog eens goed moet afvragen of en in welke hoedanigheid het team doorgaat in de Moto2 in 2019.

In die optiek ligt er toch wat druk op Bo voor zichzelf om zich in de kijker te rijden en om deuren open te houden naar 2019 toe, mocht Tech 3 er na 2018 de brui aan geven.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit!
full
 
Klopt dat de maat niet heel anders is. Alleen het slipstreamen en luchtverplaatsing geeft met meer dan het dubbele vermogen minder nadeel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan