Gratis entree Nationaal Militair Museum in Soesterberg

Broos

MF veteraan
2 jan 2009
7.095
2.600
Als je een motorrijbewijs hebt, kan je zondag 19 nov. gratis naar binnen in Het Nationaal Militair Museum.
En dan ook nog brommers kijken.

Entree van het museum is gratis, exclusief op vertoon van een geldig motorrijbewijs.

Triumph Preview Event
 
Hier een korte impressie van deze introductie:


Ik was er gisteren met een paar vrienden, en ik moet zeggen het was perfect verzorgt door Triumph! Mooie nieuwe modellen en mooi museum om te bezoeken.
 
Komend weekend kun er nog een keer heen, dan presenteert Kawasaki zijn nieuwe modellen.
 
Hier een korte impressie van deze introductie:


Ik was er gisteren met een paar vrienden, en ik moet zeggen het was perfect verzorgt door Triumph! Mooie nieuwe modellen en mooi museum om te bezoeken.

Je moest er wel een uur voor in de rij staan.
Sommigen gingen maar een kaartje kopen.
 
Hier een korte impressie van deze introductie:


Ik was er gisteren met een paar vrienden, en ik moet zeggen het was perfect verzorgt door Triumph! Mooie nieuwe modellen en mooi museum om te bezoeken.
Leuk gefilmd :t

Ga je komend weekend ook weer filmen?
Scheelt mij een ritje Soest O-)
 
Leuk gefilmd :t

Ga je komend weekend ook weer filmen?
Scheelt mij een ritje Soest O-)

Sorry het was niet mijn filmpje, we stonden er op dat moment wel dus vandaar dat ik het gedeeld heb. Dit weekend heb ik andere plannen, maar zoals gezegd het is de moeite waard! (de wraps waren ook lekker!)
 
Ik heb me aangemeld voor het event van Kawasaki. Is het de moeite waard om vanuit Eindhoven naar Soesterberg te rijden? Op het eerdere filmpje van Triumph zag ik maar een handjevol motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan