Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

we hadden ze even gebeld omdat een nette gsf1200 bijna niet te vinden is, hij nam gelijk op vroeg de steekmaat van de klauw ging het uitzoeken en als we niets hoorde was het de juiste anders zou die weer even bellen, bij de bestelling op zijn site moesten wat notities er bij zetten zodat die wist waar en wie en vanmorgen netjes een mail dat hij het heeft opgestuurd, mocht het alsnog niet de juiste zijn mocht die weer terug gezonden worden en krijg je natuurlijk je geld terug.
Gewoon netjes hoe die over de telefoon de vragen beantwoorden en het zo oplosten. *O*
Top. *O*

Ik had toen voor mijn TL1000S de remklauw van de GSX600F gebruikt die ik over had. (Toen set voor / gratis achter erbij gekocht)

full


De remblokjes waren nog wel terug te brengen naar bruikbare staat. :')

full
 
Jij hebt grote mazzel vandaag. *O*

Ik was gisteren ook op de motor bij de Brienenoord. _O-
Maar ik ging er overheen, afslag voor De Kuip.


Pathé De Kuip. :+

Was heerlijk rijden vandaag, maar goed dat het droog was, ligt veel zooi op weg ivm binnenhalen oogst.
full
 
Lekker mannen! *O* En leuk dat jullie een sfeerfoto plaatsen.
Kan ik een beetje meegenieten. :9~

En Aad, één dag maakt inderdaad de natuur op zijn kop. :Y _O-

full
 
Oh gelukkig, volgens Trump is er dus niks aan de hand :X

Nog maar een sfeerplaatje dan maar.

Het krekengebied op Schouwen Duivenland

20171016_141558.jpg
 
[afbeelding]

Wanneer ga je hem kopen? :+

Ik heb er al een, heb er gisteren ritje mee gedaan door Zeeland 8-)

Ga geen voorspellingen meer doen :N Vorig jaar om deze tijd was ik er van overtuigd dat ik m'n MT-09 ging inruilen voor een MT-10...uiteindelijk is dat de Scrambler geworden. Volgend voorjaar zien we wel verder :z
 
Ik heb er al een, heb er gisteren ritje mee gedaan door Zeeland 8-)

Ga geen voorspellingen meer doen :N Vorig jaar om deze tijd was ik er van overtuigd dat ik m'n MT-09 ging inruilen voor een MT-10...uiteindelijk is dat de Scrambler geworden. Volgend voorjaar zien we wel verder :z
Beter, is toch een mooie motor. En voor het hele snelle werk kan de ZX-10R nog uit het vet. 8-)
 
Beter, is toch een mooie motor. En voor het hele snelle werk kan de ZX-10R nog uit het vet. 8-)

Vind de MT-10 nog steeds een hele gave motor :Y , maar de Scramb is gewoon heel wat anders. Voordeel, hij eist niet van je dat je je altijd als een hooligan moet gedragen iets wat de Oranje fractie wel heeft en je kan er toch ook een lekker potje mee sturen. :] ....en dan het geluid :9~ hoe ze dat ding door Euro4 gekregen hebben, petje af voor onze Teutonische freunden 8-)
 
Vind de MT-10 nog steeds een hele gave motor :Y , maar de Scramb is gewoon heel wat anders. Voordeel, hij eist niet van je dat je je altijd als een hooligan moet gedragen iets wat de Oranje fractie wel heeft en je kan er toch ook een lekker potje mee sturen. :] ....en dan het geluid :9~ hoe ze dat ding door Euro4 gekregen hebben, petje af voor onze Teutonische freunden 8-)
Dat kan ik mij zeker voorstellen. :9
Toen de BMW R nineT serie werd gepresenteerd was ik flabbergasted. :9~

Ik ben dan ook niet degene die pas een proefrit op een S1000R gemaakt heeft.
Maar ik rij er wel eens mee. ;)
 
Ik ben dan ook niet degene die het heeft over inruilen :P
;)

even wachten op de 790 Duke O-)

Ja voor de 790 duke heb ik ook nog een tijdje zitten wachten maar toen ik hoorde dat ze van een vette ktm.
d40e98d58a83e5527b4ddb25b401a9f0


Naar een aftreksel aprilia zilver mix Suzuki gladius gaan
1-KTM_790.jpg

hoeft het van mij niet. ;(
 
Laatst bewerkt:
Volgens de PS zou er een gewone en een R versie komen van de 790 Duke.
Zowiezo nog even wachten op de definitieve versie, maar inderdaad van die onderste wordt ik niet vrolijk '(
 
Net na zes dagen op de CBR250R weer een dagje woon~werk op de S1000R.
Mèn wat een kogel. :9~

Nu valt het pas weer op. :o
Alleen moeten ze autoverkeer verbieden tussen 7.45 en 8.15. :')
 
De invoegstrook bij Schiedam is maar één baan.. zelden zit er een auto voor, maar vandaag wel. -O-

Nou had ik mij al een nieuwe stijl aangeleerd door de CBR250R.
Over de vluchtstrook binnendoor er langs. :X :$
Tussen-acceleratie is daar geen optie.

Maar vanochtend moest ik wel hetzelfde, na zoveel dagen bochtjes pakken even de snelheid vergelijken. _O-

Helaas was het later op de snelweg bij Nootdorp twee rijen dik.
Dus de laatste adrenaline stoot @snelwegbocht kon niet genomen worden. :')
 
Laatst bewerkt:
Lekker rustig :P

Afgelopen 2 weken op een Haojin Warrior door Kenia en Tanzania gereden, rondje om de Kilimanjaro gedaan. hele mooie trip, veel onverhard gereden, zand in alle kleuren, modder, wasborden. Ook getest of zo'n Chinees op water kon lopen (net iets te diep spoor gekozen om riviertje over te steken, water stond in de luchtfilterbak) maar dat werkte niet :+
Mensen zijn echt allemaal supervriendelijk. Was een geweldige ervaring.

full
 
Meer foto's zijn niet verboden. *O*
Had je de snelle versie van de Haojin Warrior? (200cc) :+

Met minder dan een dikke 200cc nam ik natuurlijk geen genoegen 8-)
Hoe snel deze 200 was weet ik niet, tellerkabel was gebroken.
De wielen waren van Chinesium, dat is een soort staal net zo hard als lood :+ Eerst dacht ik nog, goh die asfaltwegen hier zijn wel hobbelig, maar dat kwam door het eivormig achterwiel....

Heel veel Cagiva's gezien :+
IMG_3802.jpg


Kilimanjaro
IMG_3522.jpg


Motordealers te kust en te keur :}
IMG_4018.jpg


effe gezellig naar de weekmarkt
IMG_4108.jpg


ik heb een paar kilo rood zand uit m'n motorjas moeten wassen
IMG_3349.jpg


Ga zeker nog eens richting oost Afrika, rondje Uganda of zo.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag helemaal naar Soesterberg gereden voor de nieuwe Kawa's.
Ik moet zeggen dat die Z900RS een erg gave motor is geworden, zeker die Cafe Racer eindelijk weer een echt groene Kawa :}

20171126_103145.jpg


:9~

De rest van die Kawa's, ook de H2 SX, vond ik niet zo bijzonder.
Wel heel leuk was de locatie, het Nationaal Militair museum. Ben niet zo van de legerspulletjes maar dit museum is erg mooi gedaan. Heb er langer rond gelopen dan bij de Kawa's. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan