ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

@Kawaroman: Het was vanochtend koud en nat op de motor. Koelwater temp kwam niet eens boven de 65 graden. Dus dan zijn tourbandjes wel zo prettig; die kunnen beter tegen deze omstandigheden.


Vraagje; ik ben aan het kijken voor een goedkope motor en dan kom ik dit soort dingen tegen:

full


Dus dat de lak van de remschijf afvalt. En dan zit ik mij af te vragen of dit weer mooi te krijgen is. Waarschijnlijk door de lak er helemaal af te krabben. Maar is dat te doen??
 
@Kawaroman: Het was vanochtend koud en nat op de motor. Koelwater temp kwam niet eens boven de 65 graden. Dus dan zijn tourbandjes wel zo prettig; die kunnen beter tegen deze omstandigheden.


Vraagje; ik ben aan het kijken voor een goedkope motor en dan kom ik dit soort dingen tegen:

[afbeelding]

Dus dat de lak van de remschijf afvalt. En dan zit ik mij af te vragen of dit weer mooi te krijgen is. Waarschijnlijk door de lak er helemaal af te krabben. Maar is dat te doen??

Schijven demonteren.
Schijf gedeelte waar de blokken op pakken afplakken.
Rest stralen
 
Had de 10 naar de dealer gebracht , en nu gaat hij de nokkenas kettingspanner onder fabrieks garantie vervangen !! dus toch goed dat ik mijn gevoel gevolgd hebt !!!
 
Van het weekend olie ververst, osco kettingsmeersysteem gemonteerd en de luchtfilter vervangen voor één van K&N. Ik moet wel zeggen dat het vervangen van de oliefilter er niet gemakkelijk aan toegaat of ligt dat aan de Gen4 modellen? Bij de oliefilter van K&N hebben ze er aan de bovenkant een moertje in geplaatst waarbij je de filter eigenlijk los en vast kunt schroeven, is over nagedacht :t er moest aardig wat kracht aan pas komen voor het verwijderen van de standaard filter.

Misschien een tip voor iemand die binnenkort een oliebeurt wilt uitvoeren :]
 
Piccie ter illustratie van het oliefilter? ;)

full


Ik heb thuis een berg van deze filters.
Ze komen wel van verschillende landen, en officieel zijn ze allemaal van K&N. O-)
Hi-flow heeft trouwens precies dezelfde..
 
Het afgelopen seizoen smaakt naar meer dus ik heb besloten om de ZX10R om te bouwen tot circuitmotor.

full


Via Marktplaats heb ik zeer nette circuitkuipen kunnen kopen. Ze zijn professioneel gespoten en er zit nog geen krasje op.

Vanwege de ombouw komen er een aantal onderdelen/accessoires vrij:

- Verhoogde Lsl clip-ons (prijs: € 150,-)
full



- Becker carbon zijpanelen (prijs: € 125,-)
full



- Brembo mechanische koppelingshouder (prijs € 150,-)
full



- Ergens halverwege december komt de HM plus quickshifter vrij (€ 350,-)
full


De quickshifter en de Brembo mechanische koppelingshouder zijn als nieuw. De carbon zijpanelen en de verhoogde clip-ons heb lichte gebruikerssporen. Er komt nog een verkooptopic. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.
 
Het afgelopen seizoen smaakt naar meer dus ik heb besloten om de ZX10R om te bouwen tot circuitmotor.

[afbeelding]

Via Marktplaats heb ik zeer nette circuitkuipen kunnen kopen. Ze zijn professioneel gespoten en er zit nog geen krasje op.

Vanwege de ombouw komen er een aantal onderdelen/accessoires vrij:

- Verhoogde Lsl clip-ons (prijs: € 150,-)
[afbeelding]


- Becker carbon zijpanelen (prijs: € 125,-)
[afbeelding]


- Brembo mechanische koppelingshouder (prijs € 150,-)
[afbeelding]


- Ergens halverwege december komt de HM plus quickshifter vrij (€ 350,-)
[afbeelding]

De quickshifter en de Brembo mechanische koppelingshouder zijn als nieuw. De carbon zijpanelen en de verhoogde clip-ons heb lichte gebruikerssporen. Er komt nog een verkooptopic. Mocht iemand interesse hebben hoor ik het wel.

Waarom de QS weg?
Lijkt me voor circuitgebruik juist prima.

:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan