Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
de 954 die ik nu heb is beestachtig goor. Ik heb bijna moeten bikken 30 minuten lang om een 3mm dikke koek van pekel, vet,olie, vuil en metaalsnippers van de velg te poetsen.
velg was bruin en nu weer zwart...

ben niet echt een poetser maar dit sloeg alles
Chrisje..wij zijn vrienden..ik voel een klikje..

})
 
niet zeggen in een topic waar GB en ik huizen ;) :+
_O- wou je doen dan! Haha

Serious? Als ie onder t kleedje vandaan komt loop je hem nog ff na.. :')
Wow... :}
Ik heb er geen tijd voor.. Ook geen zin want kom ik thuis dan heb ik mn kinderen..en een joelende afwas/was en willen de tere zieltjes in mn huis eten _O-
 
Nog maar ff een terugblikje op een hele mooie zomer..er mag hier best wat meer geposed worden...
*D
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, motor heerlijk gepoetst en in de warme garage gestald.
Ga met dit pisweer niet rijden want anders weer poetsen.
Vraag mij trouwens af of anderen ook na het rijden hun fiets poetsen.
En of ze hun Blade ook gepoetst wegzetten om het volgend jaar weer blinkend tevoorschijn te halen.

Zo genoeg gekletst. Ik poets voor even de plaat. :W

Poetsen..?? :?

_O- _O- _O-
 
Ik kan wel poetsles gebruiken...
Hele middag besteed aan het schoonmaken van mijn motor.
Motor afspuiten, in de sop, afspoelen, ketting en tandwielen schoonmaken en als laatst de velgen.

Wat ik het meest frustrerend vind is de motor niet naar zin schoon kunnen krijgen...

Je komt ook nergens fatsoenlijk bij, om de motor brandschoon te krijgen moet die helemaal uit elkaar lijkt het wel...
Hoe doen jullie dat?
 
Ik kan wel poetsles gebruiken...
Hele middag besteed aan het schoonmaken van mijn motor.
Motor afspuiten, in de sop, afspoelen, ketting en tandwielen schoonmaken en als laatst de velgen.

Wat ik het meest frustrerend vind is de motor niet naar zin schoon kunnen krijgen...

Je komt ook nergens fatsoenlijk bij, om de motor brandschoon te krijgen moet die helemaal uit elkaar lijkt het wel...
Hoe doen jullie dat?
Je zegt het zelf...
Bokjes er onder en kuipen er af, wielen er uit, dan kun je overal redelijk bij.
 
Ik kan wel poetsles gebruiken...
Hele middag besteed aan het schoonmaken van mijn motor.
Motor afspuiten, in de sop, afspoelen, ketting en tandwielen schoonmaken en als laatst de velgen.

Wat ik het meest frustrerend vind is de motor niet naar zin schoon kunnen krijgen...

Je komt ook nergens fatsoenlijk bij, om de motor brandschoon te krijgen moet die helemaal uit elkaar lijkt het wel...
Hoe doen jullie dat?
_O-
 
Ik kan wel poetsles gebruiken...
Hele middag besteed aan het schoonmaken van mijn motor.
Motor afspuiten, in de sop, afspoelen, ketting en tandwielen schoonmaken en als laatst de velgen.

Wat ik het meest frustrerend vind is de motor niet naar zin schoon kunnen krijgen...

Je komt ook nergens fatsoenlijk bij, om de motor brandschoon te krijgen moet die helemaal uit elkaar lijkt het wel...
Hoe doen jullie dat?

Wat ik veel gebruik is een tandenborstel... veel mensen lachen me er om uit.. maar ook veel mensen zeggen vaak dat ik dan weer de mooiste motor van het 'cluppie' heb, en geloven vaak niet dat hij van 2001 is .. Dus, laat de mensen maar lullen haha 8-)

Voor de rest;
- Schone (!!) emmer met warm water en turtle autoshampoo.
- Turtle wax
- WD40
- Remreiniger
- Dasty
- Veel katoenen doeken
- Nog meer liefde :9
 
:^ Kan hier weinig aan toevoegen. Enige tijd geleden ook met een tandenborstel en Dasty het blok gedaan, je komt daarmee mooi in de kleine vuile hoekjes en gaatjes... :t
 
Wat ik veel gebruik is een tandenborstel... veel mensen lachen me er om uit.. maar ook veel mensen zeggen vaak dat ik dan weer de mooiste motor van het 'cluppie' heb, en geloven vaak niet dat hij van 2001 is .. Dus, laat de mensen maar lullen haha 8-)

Voor de rest;
- Schone (!!) emmer met warm water en turtle autoshampoo.
- Turtle wax
- WD40
- Remreiniger
- Dasty
- Veel katoenen doeken
- Nog meer liefde :9

Gele of blauwe Dasty? Ik gebruik trouwens de gele.
Ik heb ook nog Glassex en Duckham. Glassex voor het ruitje en Duckham voor alle bewegende en draaiende delen die gesmeerd moeten worden behalve de ketting. Kettingspray heb ik van alle merken. Ben daar niet zo merkvast in.

Maar ik denk dat de vraag van Yto een gebbetje was omdat er boven zijn vraag stond wat hij al allemaal deed.
 
Gele of blauwe Dasty? Ik gebruik trouwens de gele.
Ik heb ook nog Glassex en Duckham. Glassex voor het ruitje en Duckham voor alle bewegende en draaiende delen die gesmeerd moeten worden behalve de ketting. Kettingspray heb ik van alle merken. Ben daar niet zo merkvast in.

gele, blauwe is voor de ramen, toch?
ketting spray van s100 :)
 
de 954 die ik nu heb is beestachtig goor. Ik heb bijna moeten bikken 30 minuten lang om een 3mm dikke koek van pekel, vet,olie, vuil en metaalsnippers van de velg te poetsen.
velg was bruin en nu weer zwart...

ben niet echt een poetser maar dit sloeg alles
_O- ik ben wel benieuwd, begrijp dat hier geen foto's van zijn? :+
 
Wat ik veel gebruik is een tandenborstel... veel mensen lachen me er om uit.. maar ook veel mensen zeggen vaak dat ik dan weer de mooiste motor van het 'cluppie' heb, en geloven vaak niet dat hij van 2001 is .. Dus, laat de mensen maar lullen haha 8-)

Voor de rest;
- Schone (!!) emmer met warm water en turtle autoshampoo.
- Turtle wax
- WD40
- Remreiniger
- Dasty
- Veel katoenen doeken
- Nog meer liefde :9
:t :t :t :]
 
Vandaag is mijn Double Bubble ruitje gesneuveld :(
We waren een muurtje aan het bouwen in het souterrain (wordt schuur/foto studio), valt er een balk bovenop en daar kunnen ze niet tegen :N
Was een Fabbri en wordt nu een MRA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan