MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Ik zal nog wel een tijdje niet met de MaxSYM kunnen rijden door mijn operaties aan de linkerelleboog.
Ik heb reeds 4 operaties onder volledige narcose in 2 weken achter de rug, en er dient elke 5 dagen opnieuw een ingreep te gebeuren om een vacuumpompsysteem dat op mijn elleboog is aangebracht te verversen. Verder moet er ook nog later een huidtransplantatie te gebeuren waar ik ook nog een paar weken in het hospitaal voor moet verblijven. Dit is dus een heel lange vervelende ingreep.

Welkom op het forum Heroom en veel plezier met je MaxSYM600.
Ja, je blijft het best weg van de E10/Euro95, of je moet nog pure Euro95 ergens vinden.
Trouwens op de website van SYM kan je terugvinden dat alle SYM motoren over moeten gaan op minstens Octaan98, dus oa. Super98.
Anders ga je zeker problemen krijgen met het EFI (je elektronisch injectiesysteem, meer bepaald filter en injectie.
Voor duurzaamheid en lange afstanden rijden hoef je geen bang te hebben, er zijn genoeg rijders hier die al heel wat kilometers er op staan hebben en ook soms lange dagtrips rijden.(dit jaar hebben we nog met enkele mannen hier op het forum een "dag"uitstap naar Normandië gereden, 650 km)

Verder wens ik degenen die gans het jaar blijven doorrijden veel veilige aangename km's toe. Ik kijk er echt naar uit de dag dat ik terug kan gaan toeren, maar dat zit er de eerste maand(en) nog niet in.
Met vriendelijke groeten van Eddy. :W ;)
 
Beterschap Eddy.
Op naar een goed herstel en straks van het voorjaar kan jij weer heerlijk rondknorren.
Zelf rijd ik dagelijks mijn ritjes, maar geloof me het is met dit seizoen niet echt een pret om rond te rijden op een tweewieler hoor, dus je mist er niet echt wat aan.
Vaak nat en veel blad op de weg.
Laat licht in de ochtend en vroeg donker in de middag.
Het mag wat mij betreft toch echt snel weer lente worden.
Vr gr
 
Oei Eddy..veel beterschap man. Ben tevreden over mijn Sym 600 maar heb ondertussen zoemertjes geplaatst op de pinklichten. Ik heb dat gemakshalve achteraan gedaan en het werkt perfect. Nu hoor ik tenminste wanneer mijn pinker op staat want dat vond ik voordien soms zeer moeilijk om te zien .
 
heb ondertussen zoemertjes geplaatst op de pinklichten. Ik heb dat gemakshalve achteraan gedaan en het werkt perfect. Nu hoor ik tenminste wanneer mijn pinker op staat want dat vond ik voordien soms zeer moeilijk om te zien .

Tja dit is iets wat we al met verschillende gedaan hebben , sommige zelfs extra verlichting zodat ze beter zien wanneer ze opstaan


@ old , veel beterschap en dat alles maar snel achter de rug is
 
Ik heb ook een zoemertje op mijn pinkers maar als je veel file heb als ik word het irritant. Ook heb ik extra verlichting blauw en als ik mijn pinkers aanzet gaan ze aan en uit tegen gestelde van de pinkers.
 
Ja Eddy man nu hebben ze je goed liggen. Je bent ook vaste klant in Gasthuisberg aan het worden zoals ik. Voordeel is dat je daar in goede handen bent. Beterschap, dat komt wel in orde en kun je weer genieten van je Maxsymmeke.

Grts,
Robert
 
Ai ai ai , vrouwke heeft vandaag plat gereden , achterband serieus gat in , gelukkig lid van VAB en motorscooter afgevoerd achterop op de vrachtwagen , kan een nieuwe achterband plaatsen 😣

Ze was een ritje aan het doen met dit mooi weer en dan komt ze dit tegen aan de kanten van oteppe
 
Laatst bewerkt:
Oei das minder Krispy
Bij mij is het slechter ze hebben op mijn wagen gereden spatbord en deur beschadigt
 
Laatst bewerkt:
Mijn madam ocharme woensdag met haar fiets omver gereden door een auto. Arm bezeerd en fiets naar de knoppen. Arm komt wel goed en de rest is verzekering...wel weer boel werk mee.
 
Ik ben ok 😇 en mijn madam ook.
Niks voor gehad. Even melden.
Geen black friday gehad. Of betekent dat iets anders? 😀
 
Laatst bewerkt:
Ik ben van plan om met de paasvakantie mijn sym mee te nemen op vakantie maar dan wel op een aanhanger. Heeft uemand hier ervaring mee en hoe maak ik hem vast zonder schade toe te brengen?..
 
Heroom als je een goed aanhangwagen hebt is dat geen probleem
full
 
Bij die Guzi is dat geen probleem maar de Sym heeft zo veel bekleding om het stuur dat het hier volgens mij moeilijker is om hem hier vast te maken. Kan ik de handvatten achter gebruiken om te binden of is dat oo k gevaarlijk voor schade?
 
ik heb het vorige zomer zo gedaan en geen problemen ondervonden en 2 x 1500 km gereden naar spanje en terug

38707302431_71b069193a_h.jpg


38675042992_94439bcd17_h.jpg


De topkoffers had ik er op aanraden van vrienden afgehaald in in de dakkoffer geplaatst in verband met opvangen van wind achteraan



foto zou nu zichtbaar moeten zijn denk ik
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb ze in de veren getrokken zodat ze niet op en neer konden bewegen tijdens het rijden over bulten enz...

Ze stonden beide volledig vast en bewogen niets meer ,als men eraan schudde bewoog de ganse kar mee
 
Laatst bewerkt:
@Krispy
Mooie dual-motoraanhangwagen. Standaard kunnen kopen of maatwerk ? Mag ik vragen waar je hem hebt gekocht of laten maken ?
Ja, je vrouw zal wel verschoten zijn, ik hoop geen klapband ? Heb je een foto genomen van die scheur, en heb je enig idee wat de oorzaak was ? Tja, een nagel of zo kan je veelal nog zelf herstellen met een herstelkit, als het in de veilige zone gebeurt van de band.
Maar een scheur is fataal.
En, wat voor achterband is er dan geplaatst ? Spijtig toch dat die standaard Maxxis Banden hier niet beschikbaar zijn.

@megane
Mooie Moto Guzzi, mooie kleur. Rijdt zeker nog heerlijk.
Ik hoop dat je niet teveel kosten hebt gehad aan je wagen en dat degene die er tegen reed geen vluchtmisdrijf heeft gedaan en verzekerd was. Want ik heb het vorig jaar meegemaakt dat er één tegen mijn auto was gereden met vluchtmisdrijf en dat heeft me heel wat gekost. Als ik zo iets zou zien gebeuren bij iemand, noteer ik direct de plaat en bel ik onmiddellijk de politie. Ze kunnen niet zwaar genoeg gestraft worden !!!

Mijn situatie is nu de volgende :
- alle 5 à 7 dagen daghospitalisatie voor wondspoeling en vervanging VAC-systeem in mijn linkerelleboog.
- binnen 2 à 3 weken huidtransplantatie omdat de wonde aan de elleboog te groot is, het weefsel is goed aan het aangroeien.
- die huidtransplantatie is natuurlijk weer operatie onder narcose
- nadien 7 à 10 dagen hospitaal voor de intense verzorging, dwz. kans dat ik op Kerstdag in Nieuwjaar in het hospitaal zal liggen.
- en nadien is het nog koffiedik kijken wat er zal gebeuren, weet niet hoe snel alles moet herstellen en ik terug zal kunnen mijn linkerarm volledig gebruiken.
- motorrijden vanaf .... groot vraagteken.

Ik mis het motorrijden wel enorm, dit was voor mij een heerlijke ontspanning dat toeren.
Omdat ik de motor nu van mijn zaak op mijn privé heb gebracht, heb ik in afwachting mijn platen binnen gegeven, want ik moet toch sowieso nieuwe platen krijgen, mijn oude platen kon ik toch niet behouden. Dus 1-MHH-008 zal niet meer mijn nummerplaat zijn.
Was wel gemakkelijk te onthouden.

Ik hoop dat ook voor jullie de pech wat uitblijft, want blijkbaar is er hier de laatste tijd toch wat pech onder de vrienden hier.
Vriendelijke groeten van Eddy
 
@ old : die aanhanger was gehuurd bij euro center herent nieuwprijs is +1500 euro .hebben ze nu voor de eerste maal gehuurd om te zien wat de ervaring hiermee was in combinatie met onze auto , moet zeggen enkel maar positief over , is wel geen geremde , ze mag ongeveer 560 kg laden met totaal 750 kg .op zich kan ze veel meer daar dezelfde wordt gebruikt met rem installatie op en dan kan men tot bijna 1500 kg laden .

Het is een zeer stabiele , maw men voelt ze niet achter ons voertuig (freelander 2)

Betreffende het gat in peggy haar achterwiel was zodanig groot dat vab het niet kon dichten met 3 wieken , was eigenlijk een kap in , waarschijnlijk lang er iets van een stukje profiel op de weg.
Zo herstel set heb ik hier ook en gaat ook altijd mee op ritten , maar zo zie je dat het ook niet altijd helpt , daarmee zijn we lid van VAB zodat we altijd zeker thuis geraken.weet nog niet welk merk erop staat , gaan hem pas zaterdag terug halen bij motorcenter tienen , ze hadden een liggen van de juiste maat , men vrouw heeft het geregeld , vandaar

Succes met het herstel, hopelijk kan je snel terug tuffen
 
Ja Old is met vluchtmisdrijf is 3de dit jaar eerst scoot omver gereden, dan huurwagen in Kreta aangereden. Heeft 465€ gekost, en nu deur ook ongeveer 1100€ schade. Dus als ik ooit ergens zou tegen rijden doe ik dat ook ik ben het beu.
 
Als ik het zou zien, denk ik dat ik me moet inhouden of ik doe een ongeluk.
Maar ja, deze dagen rijden ze gewoon iemand dood of rijden iemand omver en rijden door.
We leven in een enorm egocentrische maatschappij waar bepaalde normen en waarden van geen tel meer zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan