Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat wordt erg mooi man :9 Heb al meer werk van hem voorbij zien komen, hij levert erg strak werk af.
Over een week of 3 kan ik alles afdroppen *O*
 
Goedemiddag, :)

Ik heb vroeger een Z650 gehad Bert, die ik later ingeruild heb op een Z1000R.
Maar die Z650 reed veel lekkerder, heb er altijd spijt van gehad, maar die fiets is me altijd bij gebleven, ooit koop ik er weer 1, dacht ik.
Tot ik er 1 vond in redelijke staat, maar niet geheel origineel. Later een kentekenloze gekocht, die redelijk origineel was.
Ben nu bezig van 2 650's een nette te maken. En die verkoop ik dan niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Haha bij mij is het bijna ook zo gegaan , van een gpz550 naar een gpz1100 maar de 550 was veel beter !
Helaas zie je een originele gpz550 bijna niet meer maar ik blijf de boel in de gaten houden !
 
Goedenavond, vanavond heb ik eindelijk, na lang zoeken een origineel achterspatbord voor het Zedje gevonden,
full

Die linkse, met achterlicht en knippers. Geheel roestvrij, en zonder deuken of krassen.
Ben zo blij als een klein kind, want, ze zijn zeer moeilijk te vinden in die staat.. *O*

Het word wel wat dat ouwe 650je..

Fijne avond! :t
 
Ik denk dat ik zo even de futura uit ga laten , heb gewoon zin om even te rijden , het is wel koud maar ik rij maar een klein stukje .
Iedereen alvast een goed weekend.
 
Er is inmiddels weer goed gepekeld, denk dat de brommers hier voorlopig de stalling blijven zien :/

Jij (en de rest uiteraard ook) een goed weekend :W
 
Voor mij is het nu ook over met rijden.
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik het hele jaar door, maar nu, no thanks.

Pak het verwarmde koekblikje wel, radiootje aan. ;)
Ik hoop dat we weer zo'n korte winter krijgen, kan de motor weer snel van stal! :]

Ook van mij een fijn weekend :W
 
Was eigelijk van plan met z'n tweeen een rondje te rijden vanmiddag, maar de Kawa had er duidelijk minder zin in en startte maar gewoon effe niet.. :')
 
Nou , het was wel een beetje koud maar ik heb het geluk dat mijn motor bij mij op de zaak staat en ik daar een sauna boven heb staan , dus dat was even lekker ontdooien !
Maar het was toch wel weer even heerlijk .
 
Pleepot gaat dit weekend ook de garage in en weer met de auto naar het werk, betekend wel dat ik elke dag gemiddeld 30 minuten later thuis ben....

De winterperiode gebruiken om de zadels van de pleepot van nieuwe stiknaden te voorzien, sowieso ééntje kapot en andere op het punt kapot te gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan