Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie het open pitlane concept ook niet echt zitten.Komt pippen mij voorbij met 1:49 en een beker koffie in zn linkerhand :+
 
Nee, snap ik; samen hete koffie bij zo'n tempo is inderdaad niet verstandig. Doe je anders gewoon een watertje? ;)
 
Dat is wel het plan eind 2018 }) maar gezamenlijk met pippen koffie drinken bij een 1:49 zit ook dan er niet in :P
Mooie plannen :) Mij lijkt die V4 ook geweldig. Zal helaas een flink prijskaartje aan hangen denk ik zo... Maar aan de andere kant, racen is emotie, een hobby, een passie en mag dus geld kosten :?
 
Laatst bewerkt:
Een beetje bijklussen en je kan zo een Ducati V4 kopen Ferry :P

Panigale V4
Red
€ 26.190
Panigale V4 S
Red
€ 32.390
Panigale V4 Speciale
Speciale Livery
€ 45.190
Panigale R Final Edition
Final Edition Livery
€ 45.190



Mooie plannen :) Mij lijkt die V4 ook geweldig. Zal helaas een flink prijskaartje aan hangen denk ik zo... Maar aan de andere kant, racen is emotie, een hobby, een passie en mag dus geld kosten :?
 
Mooie plannen :) Mij lijkt die V4 ook geweldig. Zal helaas een flink prijskaartje aan hangen denk ik zo... Maar aan de andere kant, racen is emotie, een hobby, een passie en mag dus geld kosten :?


Hopelijk pas ik erop Ferry dat is nog wel eventjes de vraag ? Ja de V4zijn flink aan de prijs daarom ben ik ook al begonnen om mijn motoren te verkopen -O- .Leven is keuzes maken ook als had ik veel liever 5 motoren gehad. :+
 
Gaan er mensen hier 14 15 en 16 maart richting Alcarras en hebben nog een plekje over in het reisgezelschap?
Ik hou me aanbevolen!
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je allemaal weten voordat je een circuitdagje boekt?

Hoe mijn 1e circuitdag was
Moet je eerst een circuit training volgen?
Eigen motor of huren?
Hoe vind je een goede circuitorganisatie
Kosten van een trackday
Waar moet ik verder nog op letten met een racedag zandvoort?
Programma circuit zandvoort, wat leer je in 1 dag?
Krijg ik een certificaat tijdens een circuit training Zandvoort?


www.racecracks.nl/Pages/Blog/circuitdag-Zandvoort.aspx
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan