Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Oe.. lekkere retro naked van Honda; nieuwe CB1000R met Fireblade blok (145pk), enkelzijdige swingarm, gedrongen bouw, mooie eenvoudige/strakke lijnen zonder poespas (Moto Morini, kijken we even mee ;) )

[afbeelding]

ik vind dit ook wel een smaakvolle en geslaagde retro fiets

full
 
Hee , zo een heb ik ook , hoop alleen dat jij er veel minder problemen mee heb dan ik !
Is en blijft een leuke motor .

Da's niet de mijne,maar die van segep1.
Alle (zichtbare) modificaties,die ik heb kunnen vinden (met dank aan de PDF's van Rob ;) ) zijn gedaan. :P
Ik denk dat segep1 een goede deal gedaan heeft :t
 
Laatst bewerkt:
Kleine update: remlicht doet 't ;) Ben nu nog aan het experimenteren met een nieuw stuk aluminium onder m'n teller ipv het standaard houdertje voor relais en luchtsensor, om het geheel wat steviger te monteren en de draadboom wat ruimer op te kunnen binden, zodat ie minder knikt/beweegt tijdens sturen.

Volgens Motorrad gaat de Milano Eur 15.000 kosten. Snap niet hoe 't kan, aangezien zo'n 13 in een dozijn Honda (sorry Denni - vind het niks) ook die kant opgaat en gewoon van de (betrouwbare, dat wel) lopende band komt rollen....

https://www.motorradonline.de/motorraeder/moto-morini-milano.987100.html
 
Laatst bewerkt:
Kleine update: remlicht doet 't ;) Ben nu nog aan het experimenteren met een nieuw stuk aluminium onder m'n teller ipv het standaard houdertje voor relais en luchtsensor, om het geheel wat steviger te monteren en de draadboom wat ruimer op te kunnen binden, zodat ie minder knikt/beweegt tijdens sturen.

Volgens Motorrad gaat de Milano Eur 15.000 kosten. Snap niet hoe 't kan, aangezien zo'n 13 in een dozijn Honda (sorry Denni - vind het niks) ook die kant opgaat en gewoon van de (betrouwbare, dat wel) lopende band komt rollen....

https://www.motorradonline.de/motorraeder/moto-morini-milano.987100.html

Een instapmodel? ;)
 
Laatst bewerkt:
Zowel de Scrambler als Milano gaan in Duitsland 14.990,- kosten. De Corsaro TI gaat 50.000 kosten.
 
Je hebt toch een MOMO *D *D *D *D :t
Nee. '( Ik ben een niet zo geheime aanbidder.

Ik mis mijn Corsaro wel soms hoor maar er eentje terugkopen vond ik ook geen optie. Net mijn MV ingeruild op een Bimota opknappertje die nu bij de spuiter staat. De Bimota heb ik voor de echt zonnige speciale dagen en daarnaast heb ik nog een Multistrada 1000 voor de overige ritjes.
 
O ja ,da's waar ook :$ mare unne bimota en multistrada is toch ook ehh..... :t :t :t
 
full

Over exoten gesproken.
Deze gun ik ook wel een warm plekje bij mijn kachel :P

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan