Wie? Wat? Waterland! deel 25: Waar WhatsApp Wordt Weggewuifd

Ik. Maar dan wel zondag. Ik vind t prima om naar Purmerend te komen, maar ik heb zelf ook een mooie tocht in de aanbieding, richting Woerdense verlaat. Ikzelf woon in Amsterdam, dus in dat geval zou ik voorstellen ergens bij ring A10 af te spreken.
 
Wordt wel druk hoor, via De Hoef, ik verwacht veel fietsers.
Of rij je een andere route?
 
Je ontkomt er toch niet aan als het mooi weer Is.
Ik ben vandaag maar even een kleine 200 km wezen sturen. Lekker rustig op de weg, wel oppassen voor alle prut en klei die er ligt in de polder.


Morgen kan ik helaas niet..
Heb je die route op .gpx beschikbaar?
 
Wil je 'm ook delen?
Ben wel benieuwd wat je na Woerdenseverlaat gaat doen.
Ik reed vanaf daar meestal door de Meije naar Bodegraven en dan langs de Vlist naar de Lekdijk.
Maar dat gaat tegenwoordig niet meer (Lek) in het weekend...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil 'm delen met ieder die meegaat, daarna moet ieder zelf maar weten wat ie ermee doet - maar tot nu toe loopt het niet over van enthousiasme. Dus ik ben al bezig een andere invulling aan mijn dag te geven. De tocht is overigens grotendeels zoals jij beschrijft; ik ben in de veronderstelling dat je alleen de west lekdijk niet mag rijden, maar wel de zuidkant, of heb ik het mis?
 
beste,

aangezien ik nu net me eerste motor heb gekocht, en deze met veel zin wil gaan rijden.
ben ik benieuwd wie er aankomende woensdag avond gaan "meeten" bij de AHXL...

Mijn naam is Berend, ik heb een suzuki v strom 650 gekocht..
aangezien dit me eerste motor is, ben ik dus een BEGINNEND bestuurder, ik ben dus nog wel voorzichtig met t rijden enzo, ik hoop dat er woensdag gemeet wordt zodat ik eventueel wat rijders leer kennen die in purmerend en omstreken wonen.

met vriendelijke groet,
Motobeer
 
Vandaag 1300 verzamelen bij de AHXL

Welkom Berend, as woensdag zal er niemand zijn ben ik bang, het is vroeg donker tegenwoordig weer. Wellicht kun je over een uurtje?
 
Ik wil 'm delen met ieder die meegaat, daarna moet ieder zelf maar weten wat ie ermee doet - maar tot nu toe loopt het niet over van enthousiasme. Dus ik ben al bezig een andere invulling aan mijn dag te geven. De tocht is overigens grotendeels zoals jij beschrijft; ik ben in de veronderstelling dat je alleen de west lekdijk niet mag rijden, maar wel de zuidkant, of heb ik het mis?

Ik lees nu ook dat het wel meevalt met de afsluiting (klein stukje zo lijkt het)
Meestal mijd ik de lekdijk in het weekend maar ik zal er de volgende keer eens op letten.

Ik heb vanmiddag een BBQ in Schiedam dus we kunnen wel een stuk samen oprijden.
Hoe laat wil je vertrekken?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag 1300 verzamelen bij de AHXL

Welkom Berend, as woensdag zal er niemand zijn ben ik bang, het is vroeg donker tegenwoordig weer. Wellicht kun je over een uurtje?

Ik was in mijn uppie en al weg helaas.
Een volgende keer ga ik graag mee :)

Evengoed geweldig weer vandaag. Zeer van genoten.
 
Ik lees nu ook dat het wel meevalt met de afsluiting (klein stukje zo lijkt het)
Meestal mijd ik de lekdijk in het weekend maar ik zal er de volgende keer eens op letten.

Ik heb vanmiddag een BBQ in Schiedam dus we kunnen wel een stuk samen oprijden.
Hoe laat wil je vertrekken?
Sorry barbequeman, had leuk geweest, maar dat was wel een erg late reactie - ik was toen inmiddels wat anders gaan doen.
 
Tijd geleden dat ik de MF Oma in dit topic heb gezien..
Het weer in de weekeinden is net zo als de wegen de laatste tijd; Bagger! :r

Daarom dan maar weer wat onderhoud uitvoeren:
360.jpg

Mooi op het werk waar ik geen oorvijg krijg als ik de remklauwen onder de warme kraan sta af te boenen *D

Vind ik dan weer een mooi gezicht, schone klauwtjes, zuigertjes helemaal fris, verse blokjes :9
360.jpg


En als we dan toch bezig zijn gelijk maar de achterwiel hub en link systeem smeren met het meest gore vet dat dezelfde eigenschap als kit heeft. Als het aan je vinger zit zit het overal :')
360.jpg
 
Tijd geleden dat ik de MF Oma in dit topic heb gezien..
Het weer in de weekeinden is net zo als de wegen de laatste tijd; Bagger! :r

Daarom dan maar weer wat onderhoud uitvoeren:
[afbeelding]
Mooi op het werk waar ik geen oorvijg krijg als ik de remklauwen onder de warme kraan sta af te boenen *D

Vind ik dan weer een mooi gezicht, schone klauwtjes, zuigertjes helemaal fris, verse blokjes :9
[afbeelding]

En als we dan toch bezig zijn gelijk maar de achterwiel hub en link systeem smeren met het meest gore vet dat dezelfde eigenschap als kit heeft. Als het aan je vinger zit zit het overal :')
[afbeelding]
Potverdorie lekker hoor! Ik heb nu ook een superduper schuur waar ik lekker in zou kunnen sleutelen en rommelen, maar ik ben er nog niet aan toegekomen.... _O-
 
Potverdorie lekker hoor! Ik heb nu ook een superduper schuur waar ik lekker in zou kunnen sleutelen en rommelen, maar ik ben er nog niet aan toegekomen.... _O-

Haha als je nou een speed triple had kon je je hele weekenden vermaken in de schuur :+

Ik heb wel uit betrouwbare bron vernomen dat jouw street een nieuwe kettingset geen overbodige luxe vindt ;)
 
Oma maar weer eens wegsturen, de dagen zijn kort, de nachten zijn lang. Doorgaans een prima moment voor een WWW uitje. Bijvoorbeeld:

2 dec
9 dec
13 jan.

Stemmen maar, gaan we een hapje eten ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan