Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat stukken beter nu met de m1 factory motoren. Dan vraag je je toch af waarom niet eerder...

Nu heb je geen vervuiling van de Dunlops en genoeg Michelin rubber neergelegd.
M.a.w. je hebt nu heel veel grip, dus geen problemen voor Yamaha.
Als ze gaan testen op een baan waar weinig grip is of nat koud/heet dan zullen ze weer problemen krijgen.
 
Dit was toch alleen door dat nieuwe 2017 frame. Enige voordeel bij dat nieuwe frame was dat op een baan met veel grip het laatste deel van de race de banden slijtage veel minder was.Vorig jaar met de 2016 ging het veel beter. Goeie leer voor Yamaha...niet te drastisch veranderen. Rijd Marquez niet nog steeds met het 2014 frame?
 
Dit was toch alleen door dat nieuwe 2017 frame. Enige voordeel bij dat nieuwe frame was dat op een baan met veel grip het laatste deel van de race de banden slijtage veel minder was.Vorig jaar met de 2016 ging het veel beter. Goeie leer voor Yamaha...niet te drastisch veranderen. Rijd Marquez niet nog steeds met het 2014 frame?

2017-frame heeft daardoor geen/nauwelijks grip tijdens nat/kou/hitte.
2016-frame vrat teveel de banden op waardoor ze de prijs moesten betalen aan het eind van de race.
Geen idee wat Honda nu uitspookt qua frames.
Lijkt mij dat ze daar al het e.e.a. veranderd is.
 
Valt wel mee hoor.
Vale fans kunnen goed relativeren :t

Heb ik me laten vertellen :)
 
Laatst bewerkt:
Of zoiets als "dat kunnen ze nog wel repareren, en dat ook misschien, maar die onderdelen lijken echt afgeschreven" _O-
 
Absoluut.
Ik zou best het talent willen hebben om als vijfde te eindigen in de MotoGP.
Als ik zie hoe snel die gasten tijdens hun opwarmrondje rijden, dan moet ik bekennen dat ik het daar al lastig mee zou krijgen...... :+

Nee,tijdens eerste training op vrijdag in het derde rondje al op bijv 3 seconden van het ronderecord af zitten,beginnen ze net!
 
Laatst bewerkt:
DPPhzdrU8AACTMN.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan