H2SX?

De SE kost iets minder dan 25.000. De 'gewone' weet ik niet. Nog minderder :P
Gok voor de "gewone" zo'n 21.000 tot 22.000. Veel minder zou me eerlijk gezegd verbazen als ik de 18K van 4 jaar terug voor mijn Hayabusa vergelijk.
Denk toch maar eens serieus over 2 weken in Soesterberg te gaan kijken (bijna mijn achtertuin) en kan ik altijd nog beslissen "grote beurt" of dat geld maar besparen....
 
We gaan het zien, zal iets meer bij moeten als een servicebeurt (24.000km). Had beetje gehoopt op Suzuki met aankondiging (al was het voor 2019) met een nieuwe Hayabusa. Dan zie je deze fiets en ziet er zo super mooi uit.
Overigens even vlot door je blog "gewandeld". Leuk om te zien.
 
We gaan het zien, zal iets meer bij moeten als een servicebeurt (24.000km). Had beetje gehoopt op Suzuki met aankondiging (al was het voor 2019) met een nieuwe Hayabusa. Dan zie je deze fiets en ziet er zo super mooi uit.
Overigens even vlot door je blog "gewandeld". Leuk om te zien.

Thx :)

Op die nieuwe Busa zitten we al 10 jaar te wachten geloof ik ;)
 
Moderne cardanfiets proberen, merk je namelijk niets meer van ;) :+

Maar goed, ik denk dat RushLane gewoon een beetje van het padje was toen ze verwees naar GTL-en en GoldWings als concurrenten van de H2SX, dus gaf ik aan niet te geloven in die vergelijking. Evenmin geloof ik dat cardanfietsen in algemene zin door "een ander publiek" gekocht worden, want ik zou niet weten wat voor publiek dat is, ook al omdat er nogal wat uiteenlopende cardanfietsen te koop zijn. Ik "versleet" o.a. 6 FJR-en, althans met de 6e bezig, en die dingen kocht ik niet vanwege de cardan...
Het "cardanpubliek" bestaat gewoon. Er vroeg er laatst nog een aan mij hoe dat nou reed,zo'n kettingfiets.
 
Sinds deze motor is aangekondigd kan ik niet meer goed slapen. Mijn zzr1400 voelt sindsdien als een fiat panda aan. Ik moet deze machine hebben, maar helaas, te duur :(
 
Laatst bewerkt:
Bijbeunen, lening nemen, jezelf verhuren.........lichamelijk dan...
Dan heb jij die vette machine sneller dan gedacht.
Ha ha ha ha ha ha
 
Sinds deze motor is aangekondigd kan ik niet meer goed slapen. Mijn zzr1400 voelt sindsdien als een fiat panda aan. Ik moet deze machine hebben, maar helaas, te duur :(
Ben ook erg benieuwd naar de "low budget" uitvoering (de zwarte dus). Laatste paar bikes waren ook zwart en kleding past daar beter bij, ook voor deze ouwe man.......
Zaterdag de 25e weet ik hopelijk meer.
 
Zat nog even te kijken op diverse sites of ik al meer kon ontdekken (misschien eerste test), maar vrij stilletjes.
Maar wat me opviel was de garantie van 12 maanden, normaal toch 36 maanden of zit er helemaal naast?
 
Nog geen test gezien, nee.
Kawa garantie is altijd 2 jaar...
 
OK, ik was de 3 jaar van Suzuki gewend.
Nu maar wachten tot a.s. zaterdag, hopelijk wel mogelijk om met vrouwlief proef te zitten.
Dan zal de prijs wel bekend gemaakt worden. Kom denk ik uit op 22.011,50 euro voor de zwarte “basic” uitvoering.
 
:^

Ik vind de ZZR1400 vele malen mooier dan de Hayabusa.
Maar qua zithouding vind ik mijn weg niet op de ZZR, terwijl ik heel goed zit op de Busa.

Over het rijden ermee mag ik dan weer niet oordelen, heb met nog geen van beiden gereden.
Hij is mij te groot (letterlijk) zit er niet lekker op.
 
De extras

full
 
Vermoeden is (gelukkig) helemaal uitgekomen. De H2 SX een geweldige bike om te zien en gelukkig kon Marga (mijn vrouw) redelijk goed achterop zitten, dus was het "deze gaat het worden".

DPkM67WXkAES6TC.jpg:large


DPkM67WXkAAu1tT.jpg:large

In de loop van zaterdagmiddag de boel rond gemaakt met mijn dealer en die mag proberen mijn Hayabusa van 4 seizoenen jong te verkopen.
We gaan wel voor de antraciet kleurige bike niet eens direct vanwege de 3.000 euro, maar hebben iets met zwart/grijs/antraciet etc. In ieder geval tijdloos en hoef ik ik geen andere outfit aan te schaffen.
Komende periode goed kijken naar was accessoires zoals uitlaat, hoger/donker ruitje, stepjes (denk LSL) en vast nog eea.
Laat het voorjaar maar komen
 
Jullie zien er iig happy uit :)

Vandaag ook kunnen zitten op de motor die ik al besteld heb. Viel niet tegen :P
 
Wat een machine :}

Nieuw is deze niet te betalen voor mij, ook de verzekering (all risk natuurlijk) zal een flinke kostenpost worden. Denk dat ik over een jaar eens ga kijken voor een demo SE model met wat kilometers erop :) Die quickshifter up/down is toch wel erg lekker denk ik met iemand achterop.
 
Laatst bewerkt:
Wat een machine :}
Nieuw is deze niet te betalen voor mij, ook de verzekering (all risk natuurlijk) zal een flinke kostenpost worden.
Het is idd geen koopje, maar we hebben het er voor over. Scheelt dat we iets "wisselgeld" hadden met onze Hayabusa van maart 2014.
Mbt verzekering: komende winter eens oriënteren, ter info: Voor mijn Busa (18.000 euro) betaalde ik zo'n 80 euro per maand voor all risk (hoogste trede qua korting).
 
Als ik de "selfie" fotocompetitie van kawasaki-insurance win koop ik wel een Rea replica... :-)


Een (old skool) kanon voor bij de Honda HRC helm heb ik tenslotte al...
full
 
Ik rijd zelf SX (laatste dag, morgen niet meer), maar ik vind die H2 SX he-le-maal niks qua styling... niet één geheel, beetje bij elkaar geraapt geheel..

Gelukkig verschillen smaken ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan