Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Zelf proberen is wel een leuk klusje lijkt me maar of het daadwerkelijk uitvoerbaar is......geloof dat er 4 verschillende spaken in het wiel zitten. Zijn de spaken per stuk te bestellen? IK heb alleen een complete set a68 euries gevonden....
 
Toch een set spaken besteld en net zo lang stellen tot de boel weer recht is (rond)

Setje Anakee Wild besteld. Iemand ervaring mee?
 
jawel maar dat is geen optie omdat ik de suus voor otr ritten gebruik ennoffroad in het buitenland. Maar mijn vriendin heeft weer vriendinnen met africa twins en teneres alleen zij is maar 160 max en ze komt bij veel motoren niet echt aan de grond. Ze geeft zelf al aan dat ze het niet echt nodig vind om een eigen allroad te hebben dus had ik pas het buddy van de drz er af gehaald en nu past ze er zonder super op. Alleen dit zit relatief hard. Nu wil ik een 2e buddy opzoeken en heg gedeelte schuim bij de tank minimaliseren en zo smal mogelijk maken en dan oplopenend naar achter naar normaal hoogte. Als ik dan een offroad rit heb hoef ik enkel de buddy te wisselen en dan kan ik ook weer rijden... dat is eigenlijk het plan. En in de zomer zouden we samen wat zandpaden kunnen opzoeken ik op de xtx en zij op de suus.
 
Ik zou die gasten even mailen. Als zij ja zeggen kan je hun er op aanspreken als het niet zo blijkt te zijn... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan