Honda CBR1100XX Super Blackbird Topic Deel IV

oma ...

ik ben op zoek naar een achterbrug voor een '98 voor weinig .
Ik rij zijspan met de BB en had graag mijn achterbrug +/- 10 cm verlengd , maar zonder die van mij te verneuken dat ik nog terug kan mocht dat ooit nodig zijn , moet wel recht zijn , iemand ??
 
oma ...

ik ben op zoek naar een achterbrug voor een '98 voor weinig .
Ik rij zijspan met de BB en had graag mijn achterbrug +/- 10 cm verlengd , maar zonder die van mij te verneuken dat ik nog terug kan mocht dat ooit nodig zijn , moet wel recht zijn , iemand ??
Ik heb er meerdere gebruikt liggen in Purmerend.
Prijs is afhankelijk van de staat.
 
Later dit jaar de motor maar eens een bertje geven. Heb het ongetwijfeld eerder VM gevraagd en er is ook antwoord op gegeven maar ik kan het niet weer vinden dus vandaar; Welke olie gebruiken jullie /is het beste voor de bird en wat is de minimale dikte van de remschijven v +a :)
 
Later dit jaar de motor maar eens een bertje geven. Heb het ongetwijfeld eerder VM gevraagd en er is ook antwoord op gegeven maar ik kan het niet weer vinden dus vandaar; Welke olie gebruiken jullie /is het beste voor de bird en wat is de minimale dikte van de remschijven v +a :)
Wat is een bertje?
Bier
Beurt
Kleine broertje van bert.
Boertje


O-) O-) O-)

:+
 
Later dit jaar de motor maar eens een bertje geven. Heb het ongetwijfeld eerder VM gevraagd en er is ook antwoord op gegeven maar ik kan het niet weer vinden dus vandaar; Welke olie gebruiken jullie /is het beste voor de bird en wat is de minimale dikte van de remschijven v +a :)
De minimale dikte staat op de remschijven ingegraveerd, en die verschilt.

Als motorolie gebruik ik voor alle BB's (die 5 van mij en de vele die ik als klant krijg) alleen maar de Motorex TopSpeed 10W40. Ik heb vele andere merken geprobeerd, en deze gaat echt het beste. En als driekwart-syntheet (ja, ik weet dat dat niet echt bestaat) is de prijs ook nog eens best gunstig.
 
Zoals het nu lijkt is het zaterdag droog. Buigen of barsten maar dan ga ik een paar uurtjes sturen.
 
even een kort vraagje met betrekking tot spruitstukken. En past een spruitstuk van 2003 model op een 1998 model? Op welke modellen zaten een catalysator?
 
even een kort vraagje met betrekking tot spruitstukken. En past een spruitstuk van 2003 model op een 1998 model? Op welke modellen zaten een catalysator?
Ja het past, maar nee, niet doen.
Vanaf 2001-modellen (invoer katalysator op de NL-Blackbirds) zat er namelijk een deel van de katalysator in de collector. En aangezien die aan het spruitstuk vastzit monteer je dus een niet werkende katalysator op je motor....

Als je ze kan vinden dan is het spruitstuk van een 1999/2000 model het beste. Gelijk in vorm aan die van het carb-model, maar dan wel van RVS.

En anders een RVS imitatiebochtenset kopen.
Die heb ik gewoon op voorraad liggen mocht je er eentje zoeken..... O-)
 
Mannen de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Veel veilige kilometers toegewenst. Ik begin vandaag aan mijn goede voornemen: Cyclops led verlichting inbouwen.
 
ook dit jaar koop ik alweer geen BB :P , maar toch de beste wensen voor u allen :W
 
nou ik heb weer klus
de bb is nieuwjaars ochtend om gewaaid. :( ik heb alweer vervangende onderdelen gevonden :} en heb besloten de bb geheel over te spuiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan