Aankooptip v.d. week 3.0 Waar spanrijders schroot aansmeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand belang bij een EML GT2 bak? Ik ga er door omstandigheden niet aan toe komen er iets mee te doen.
1.5 pers, hoge ruit, dichte kap, net bankje, verlichting compleet, Zonder frame.

T.e.a.b

540.jpg
 
Dat soort spannen waren er voldoende om ergens een frame na te kunnen maken.
Als ik zie wat er hier op het forum word gemaakt aan ijzeren hulpstukken is een frame maken minder werk.
 
Voor een klein bedrag heb je dan een 2 zitter zijspan met een flinke koffer er aan.
Das met kids op weg altijd handig om veel opberg ruimte te hebben.
Je moet wel wat handig zijn om dat frame te kunnen maken.
 
Beste GSlandrover,

Ik heb je een PM gestuurd, ik wil langs komen om het spul te bekijken.

MVG,

John
 
Dat soort spannen waren er voldoende om ergens een frame na te kunnen maken.
Als ik zie wat er hier op het forum word gemaakt aan ijzeren hulpstukken is een frame maken minder werk.
Het frame onder de EML is gewoon een rechthoek van 45mm vierkante koker. Als je er een lange (Tripteq) swingarm aan maakt kan je zo de weg op.
 
Heeft een SV 1000 het zelfde frame dan een SV650?

Dan is dit namelijk een interessante blauwe brommert. Beetje van de prijs aflullen vanwege die rare kleur.

Dan die SV650 eraf en een 1000 eraan. Heb je een mooi machientje. Uiteraard is het nog steeds een beste bak geld, maar gezien het gebodene denk ik dat deze niet lang te koop zal staan.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...-650-gespann-straubing/250738604.html?lang=de
 
Denk dat je met een 650 prima kan hoeken. Die blokken zijn bere sterk.
 
Dat is trouwens de oude 650. 99 tot 03. Daar waren dacht ik geen 1000cc versies van. Toen had je nog de TL.
 
Heeft een SV 1000 het zelfde frame dan een SV650?

Dan is dit namelijk een interessante blauwe brommert. Beetje van de prijs aflullen vanwege die rare kleur.

Dan die SV650 eraf en een 1000 eraan. Heb je een mooi machientje. Uiteraard is het nog steeds een beste bak geld, maar gezien het gebodene denk ik dat deze niet lang te koop zal staan.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...-650-gespann-straubing/250738604.html?lang=de

de mijne staat daar ook te koop , staat er al 14 dagen , maar denk dat ik met onze Belgische papieren hem daar niet kwijt ga geraken ...zien wel
 
Kan ik nog iemand dolgelukkig maken met 9 pijpjes? 59 cm. lang, buitendiameter = 33,5 mm., binnendiameter = 28, mm. Dus wanddikte 2,5 mm.

Geen RSV/INOX (magnetisch), maar ook geen roestige dingen.

1k0.jpg


1k0.jpg


Te goed voor de schroothoop. :Y
 
Laatst bewerkt:
Bert schuift graag door en neemt dan weer een andere motor zijspan.
Iemand hier die er wel wat ziet?
Schrijf een persoonlijk bericht naar Bert en ga kijken en ga voor een proefrit dat zal een wereld van verschil zijn.
Ik blijf bij mij Guzzi de zwarte vogel is te snel voor mij.
 
cGtx6YT.jpg


ZBeiSoH.jpg


RkSYsZB.jpg


Dnepr zijspanframe draagarm en opstapje zijn er ook nog bij en de rest van de bevestiging ook nog 2 schoorstangen 125,-
 
bakje van GSlandrover (boven aan deze pagina) er op en je hebt weer een span.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan