Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Mij MM is afgeleverd, maar zit geen boekje of manual bij. Ik weet zelfs niet hoe buddy sit los moet!
Heeft er iemand iets digitaal? Want ik moet toch druppellader aansluiten.
 
full

In de Moto73 :t
 
Mij MM is afgeleverd, maar zit geen boekje of manual bij. Ik weet zelfs niet hoe buddy sit los moet!
Heeft er iemand iets digitaal? Want ik moet toch druppellader aansluiten.
Ik haal altijd die duoseat er eerst af, pruts ik die rubbers eruit en dan kun je met een torx die twee bouten losdraaien en je buddyseat eraf halen. Volgens mij staat er ook in dit topic nog wel een verwijzing naar een handboek.
 
Heb je de volgende pagina('s) ook, 90 graden gedraaid?
Net even vluchtig doorgebladerd... had mij nog iets op moeten vallen? Valt mij al mee dat er eindelijk een keer weer wat van Morini in staat. Ben zelfs de ZZ niet tegen gekomen na de release..
 
Mij MM is afgeleverd, maar zit geen boekje of manual bij. Ik weet zelfs niet hoe buddy sit los moet!
Heeft er iemand iets digitaal? Want ik moet toch druppellader aansluiten.

Je buddyseat kun je dmv je contactsleutel verwijderen slot zit links onder de buddyseat als je geluk heb ligt daaronder een aansluiting om je accu op te laden zoniet moet je de 2 rubber dopjes verwijderen zodat je het bestuurders zitje kan verwijderen doormiddel van het inbus of torx sleuteltje wat onder je buddyseat zit gedrukt daarna kun je het gereedschaps bakje eruit halen en daaronder zit de accu.
 
Je buddyseat kun je dmv je contactsleutel verwijderen slot zit links onder de buddyseat als je geluk heb ligt daaronder een aansluiting om je accu op te laden zoniet moet je de 2 rubber dopjes verwijderen zodat je het bestuurders zitje kan verwijderen doormiddel van het inbus of torx sleuteltje wat onder je buddyseat zit gedrukt daarna kun je het gereedschaps bakje eruit halen en daaronder zit de accu.
Ok, bedankt, ik moet nog veel leren :Y
Morgen kabeltje voor druppellader monteren en komende tijd alleen kijken naar MM :P
Donderdag naar zh voor knieprothese, hopelijk over paar maanden rijden :]
 
Ok, bedankt, ik moet nog veel leren :Y
Morgen kabeltje voor druppellader monteren en komende tijd alleen kijken naar MM :P
Donderdag naar zh voor knieprothese, hopelijk over paar maanden rijden :]
Laat dan direct een quickshifter in je nieuwe knie monteren. Stekkertje in je motor en trappen maar. :]
 
Jazeker, schitterend alu eromheen. Alleen vind ik dat bimota forum zo ongezellig :+
Ging om de koplamp hè. Bimota fora gaan inderdaad allemaal heel heel heel heel heel heel langzaam. Gelukkig is er een leuke Ducati Classic Multistrada Group op facebook waar nog wel wat te beleven valt.

En natuurlijk dit topic. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan