XJ600 Diversion lekt bij benzinepomp..

Roccade

MF'er
18 nov 2015
233
8
Harderwijk
Mijn XJ600 lekt bij de benzinepomp (zie video).
Ik heb de pomp opengehad en schoongemaakt, voorzien van nieuwe bouten en weer dichtgeschroefd.

Echter lijkt hij enorm. Lijkt wel dat het is door de twee onderste gaatjes in de benzinepomp...

Volgens mij heb ik de volgende opties:
1. deze pomp proberen te fixen €?
2. een nieuwe vacuümpomp te kopen €25 (https://nl.aliexpress.com/item/Gas-Fuel-Pump-For-Yamaha-4BR-13910-09-00-4BR-13910-00-00-3LD-13910-00/32779482420.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.O61zoY)
3. een nieuwe elektrissche pomp €? (maar hoe aan te sluiten)

Iemand suggesties

View My Video
 
Ik heb de video niet bekeken. Dus misschien klets ik onzin. Maar ik heb ook een XJ 600 gehad met een lekke benzinepomp. Die had lang stilgestaan en de pakking was teveel uitgedroogd. En dat is niet goedkoper om te maken dan een nieuwe bestellen. Ik heb een originele gekocht van 100 euro. Nu zou ik die van Aliexpress bestellen.

Over het aansluiten van een electrische pomp is vast in het Diversion topic met de zoekfunctie alles te vinden.
 
Ik heb de video niet bekeken. Dus misschien klets ik onzin. Maar ik heb ook een XJ 600 gehad met een lekke benzinepomp. Die had lang stilgestaan en de pakking was teveel uitgedroogd. En dat is niet goedkoper om te maken dan een nieuwe bestellen. Ik heb een originele gekocht van 100 euro. Nu zou ik die van Aliexpress bestellen.

Over het aansluiten van een electrische pomp is vast in het Diversion topic met de zoekfunctie alles te vinden.

Thnx, denk idd dat ie uitgedroogd is
 
Benzinepomp ontvangen en gemonteerd, werkt perfect en lekvrij!

Wel moest ik mijn accu een boost geven, na paar keer starten (zonder rijden) heeft hij er toch veel moeite mee om carb te vullen....
 
Benzinepomp ontvangen en gemonteerd, werkt perfect en lekvrij!

Wel moest ik mijn accu een boost geven, na paar keer starten (zonder rijden) heeft hij er toch veel moeite mee om carb te vullen....

Mss beter gelijk een elektronische pomp erop kunnen zetten....

Deze is merkonafhankelijk, volgens mij heb ik een pomp van een R6 erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan