Roughneckk's zelfbouw en verbouw projecten

Heb het niet bij gehouden maar best veel maar komt ook omdat ik eerst een bovenkuip had gemaakt die niet naar me zin was. Moet kloppen anders gaat het hier niet weg ook als kost het geld
 
Gebruik 'ns een betere camera joh (of de lens schoonmaken :P ), je werk is gewoon te mooi om niet scherp te fotograferen! :}
 
Vandaag de cockpit en kuipsteun gemaakt voor de MV Agusta. Weer wat van het lijstje af kunnen strepen :Y .
full
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg vaak de vraag of ik workshops plaatbewerking geef. Om iedereen voldoende aandacht te kunnen geven, ga ik de workshops in kleine groepen van 2 a 3 personen geven. De bedoeling is dat je aan het eind van de workshop met een eigen gemaakte voorspatbord van aluminium naar huis gaat. Datums workshops (ondervoorbehoud van voldoende deelnemers) dinsdag 12 december, donderdag 14 december, dinsdag 19 december en donderdag 21 december. Aanvang 19.00 uur. Voor nadere info, aanmelding en de kosten, stuur een pb.
 
Ik krijg vaak de vraag of ik workshops plaatbewerking geef. Om iedereen voldoende aandacht te kunnen geven, ga ik de workshops in kleine groepen van 2 a 3 personen geven. De bedoeling is dat je aan het eind van de workshop met een eigen gemaakte voorspatbord van aluminium naar huis gaat. Datums workshops (ondervoorbehoud van voldoende deelnemers) dinsdag 12 december, donderdag 14 december, dinsdag 19 december en donderdag 21 december. Aanvang 19.00 uur. Voor nadere info, aanmelding en de kosten, stuur een pb.

Leuk...
Edoch druk met werk..
Ik wacht devolgende data af...

👍👍👍
 
:^

Ik wil wel in de zomer.
Mits het een beetje te betalen is uiteraard.
Maar goed, het hoeft zeker niet gratis, en een alu spatbord mag wat kosten.. :9~
 
Is wel leuk werk, vroeger ook nog eens een bonbonschaaltje geklopt op de LTS, viel nog best tegen om de wanddikte gelijk te houden.

Gaaf inniatief!
 
Terug
Bovenaan Onderaan