KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal het zien of die er nog tussen past, zoniet krijgt die een andere plaats.
dat oranje doet me niets, liever gewoon tit, is ook niet te vekrijgen in die versie volgens Rich, gewoon beperkte oplage gemaakt voor op de beurs
 
De vouchers voor de powwerdays bij KTM zijn er weer, maar moest je de vorige keren voor 150 euro aankopen doen, dit jaar hebben ze het voor het gemak opgeschroefd naar 250 euro, heeft zeker teveel gekost in het verleden. Zijn ook een stelletje neukers ook bij KTM.
 
De vouchers voor de powwerdays bij KTM zijn er weer, maar moest je de vorige keren voor 150 euro aankopen doen, dit jaar hebben ze het voor het gemak opgeschroefd naar 250 euro, heeft zeker teveel gekost in het verleden. Zijn ook een stelletje neukers ook bij KTM.

Begreep dat het voor België wel €150 is :X
 
zowww beringer werkt best snel!

76VLWvt.jpg



:9~ :9~

42Zkh7D.jpg
 
Laatst bewerkt:
altijd topspul van beringer, heb hier nog een set in inox, doet goed z'n werk maar wouw toch terug gietijzer zoals ik had op mn andere fiets.
was aan het denken ... zou het mogelijk zijn om 1op1 gewicht /pk verhouding te verkrijgen op de superduke ?
180pk /180 kg ? moet te doen zijn toch ?
 
Dealer gebeld, ze komen hem ophalen voor de winterstalling meteen dat ergoseat zadel erbij besteld en nieuwe achterband. Bridgestone S20..
 
Laatst bewerkt:
altijd topspul van beringer, heb hier nog een set in inox, doet goed z'n werk maar wouw toch terug gietijzer zoals ik had op mn andere fiets.
was aan het denken ... zou het mogelijk zijn om 1op1 gewicht /pk verhouding te verkrijgen op de superduke ?
180pk /180 kg ? moet te doen zijn toch ?

Probeer eerst maar eens die 180pk zien te vinden, want die zijn er echt niet.
Oude type zou 192pk moeten hebben met een evo styseem, kwam maar net aan de pk's die hij standard zou moeten hebben.
Later hebben ze dit ook terug gebracht, meede omdat ze een Duitsland een regel hebben dat je niet zomaar luk raak pk's mag roepen.

Je kunt er wel meer uithalen, open uitlaat,open luchtfilter, stacks, onstekingings vervroeger en dan andere mapping, dan kun je er heel wat meer uithalen.
 
Probeer eerst maar eens die 180pk zien te vinden, want die zijn er echt niet.
Oude type zou 192pk moeten hebben met een evo styseem, kwam maar net aan de pk's die hij standard zou moeten hebben.
Later hebben ze dit ook terug gebracht, meede omdat ze een Duitsland een regel hebben dat je niet zomaar luk raak pk's mag roepen.

Je kunt er wel meer uithalen, open uitlaat,open luchtfilter, stacks, onstekingings vervroeger en dan andere mapping, dan kun je er heel wat meer uithalen.

Of gewoon zelf 15 kg afvallen :+
 
Hoeveel vermogen heeft de sd met die austin pijp?Komt dit in de buurt van de akra pijp sorage?
 
Laatst bewerkt:
Watte?

Supermooie schijven sorage, ben benieuw hoe ze staan op de nieuwe velgen
 
Laatst bewerkt:
@large,alle genoemde onderdelen zullen idd gemonteerd woren.
open inlaat motohooligan
uitlaat
open flash tablet waar je eigenlijk alles mee kan verneuken :P
met alle bovenstaande mods zou er zo'n 15 pk te winnen zijn tov standaard.
De 1 op 1 is nogal vaag, kan ook op een positieve testbank wat klooien.
maar veel gewicht valt er ook niet meer af te snoeien van de superduke..wat kapjes in carbon zal niet het verschil maken

Ik denk niet dat er meer vermogen te winnen valt Akra Vs Austin racing, wss wel een beetje door het gebrek aan een middendemper.
 
Zal een katvervanger dan net zoveel vermogenswinst geven, als een full akra? (dat lijkt me toch sterk?)
 
Laatst bewerkt:
Moet mijn nieuwe abs ringen nog monteren (ivm de juiste snelheid ) iemand al gedaan .? Welke maat dop voor de hub nog niet gemeten lekker warm binnen bij kachel :9
 
dop 60 had ik ergens opgevangen.
Blijkt soms een kreng te zijn om los te krijgen, maar ik denk met een goeie impact gun dat die wel moet loskomen.
 
Ja klopt maar dat gaat wel , maar de andere kant moet ook los om te wisselen hub moet eruit om de ring te verwijderen .
 
Moet mijn nieuwe abs ringen nog monteren (ivm de juiste snelheid ) iemand al gedaan .? Welke maat dop voor de hub nog niet gemeten lekker warm binnen bij kachel :9


Ja, zelfs 2 keer. :P
Maat dop zou ik zo niet weten, moet ik ook gaan meten, dacht 36.
De as hoeft er niet helemaal uit, niet proberen de pennen waar de imbus in past (wieldragers) los te draaien, want die gaan afbreken dan, deze wel verwarmen met een föhn, maar de kleine boutjes aan de schijfrem kant losdraaien en de pennen met een imbus sleutel tegenhouden.
 
Ja klopt maar dat gaat wel , maar de andere kant moet ook los om te wisselen hub moet eruit om de ring te verwijderen .


Je moet wel een de gehele achterkant vrij hebben hangen, dus met alleen de achterkant opbokken door middel van het achterwiel omhoog te halen gaat niet lukken, dan zit er nl. geen beweging meer in de tandwielas de achterbrug moet vrij dragend zijn.
 
dop 60 had ik ergens opgevangen.
Blijkt soms een kreng te zijn om los te krijgen, maar ik denk met een goeie impact gun dat die wel moet loskomen.


Zou ik niet doen, is de moer te fragiel voor, maar met goede gereedschap lukt dat wel, tis wel handig bij het losdraaien dat er ff iemand de motor tegenhoud, die wil nl. wel een rechtop komen te staan bij het losdraaien. ;)
 
maar een impact gun op batterijen valt best wel fijn in te stellen, ik zie niet in waarom de moer zou beschadigd raken.
zoeentje op lucht kan miss niet fijn te regelen zijn.
is ook in de normale richting te lossen toch ? of is het linkse draad ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan