Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, ik heb er eentje inzitten nu. (JMT ofzoiets) Gisteren na een dagje met 4 graden buiten staan startte hij nog prima. Vandaag wordt het nog kouder, wordt beetje spannend vanavond als ik naar huis wil dus. Ik heb voor de zekerheid de oude Yuasa maar bewaard voor de winter.

De beschrijving zegt trouwens dat hij bij temperaturen onder nul niet gegarandeerd z'n startkracht geeft.

Het gewichtsverschil is ongelofelijk. De startkracht trouwens ook. De eenvoudigste 2 kilo gewichtsbesparing die er is.
:Y
Afgezien van een dikke drol draaien :+ :+
 
even langs zee, er was een visje aangespoeld
full
 
Ik heb daar toen ook naar gekeken, imitatie wielen, maar durfde de gok toch niet te nemen en ben voor origineel gegaan...
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook nog voor gekeken, maar wist niet wat er allemaal aan gedaan moest worden om ze pas te krijgen. Het is dat ik ze nu niet meer nodig heb, maar anders had ik het wel willen proberen.
 
Aha ok. Blijf dat nl ook erg sexy vinden :9

Set zit ook mooi, misschien ook nog een optie, maar is wel lastig te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je alleen een goede titanium lasser vinden om een verloop te maken naar de akra bochten,sato mids zijn van titanium,ik het zelf geprobeerd,maar dat ging niet echt lekker zegmaar....
Staan er af en toe wel te koop,maar aardig aan de prijs en ze zijn vaak toch zo verkocht.
 
Kon het weer eens niet weerstaan... :X

Zojuist besteld bij DHC...

full

full


Kan de licht beschadigde snorkel er vanaf. Wel zal de achterrem even moeten wachten, maar die er nu op zit is toch nog heel, dus is dat geen enkel probleem :P
 
Nice, zag hem ook, je zal misschien wel steuntjes moeten maken voor de pennen van de koplampen...
 
Hoeft bij de endurance kuip niet, koplamp zit aan de kuip vast, dus dat scheelt wel. Had toen wel de keuze om de koplamp aan de snorkel vast te zetten met een speciale beugel. Geloof dat je die optie ook wel hebt bij het bestellen van de snorkel zelf.
 
Laatst bewerkt:
ja ik denk het wel maar dan de snorkel met filter.als het zo is dat de steuntjes voor de koplampen er toch op moeten ga ik ze zelf maken denk ik.
 
Avond :W

Vandaag met de motorschuur bezig geweest. Alle losse planken vervangen door nieuwe kastjes. Waar de kuipdelen staan moet nog een keukenblokkie met werkblad komen, maar dat komt nog wel. De kapstok met de motorkleding hangt nu links naast de afvoer (ook naast de deur), voorheen voor de motoren, dus kunnen we nu ook makkelijker bij. Alle zooi straks iig netjes weggewerkt achter de deurtjes *D
Stopcontacten moeten nog vervangen worden, liggen al nieuwe klaar :)
MT-tje past er mooi naast en hebben we nog wat bewegingsruimte, helemaal als de reserve kuipset klaar is en de deur uit is. Het wordt nog wat zo *O*

Foto geschoten met een aardappel, dus niet zo'n beste belichting, maar goed... :P
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan