Het MF-Testweekend 2018

Hey Ik ben Albert Kleefstra en ik wil mij graag opgeven voor het test weekend van 2018.
Tevens wil ik benadrukken dat ik alle vrijwilligerstaken op mij wil nemen die de organisatie maar kan bedenken. Niets is mij te gek!!! Pakket B!!!

Tot mei 2018

Hey mensen, we hebben eindelijk iemand gevonden die onze tenten gaat opzetten en het hele weekend bier gaat halen!!!!
 
Hey Ik ben Albert Kleefstra en ik wil mij graag opgeven voor het test weekend van 2018.
Tevens wil ik benadrukken dat ik alle vrijwilligerstaken op mij wil nemen die de organisatie maar kan bedenken. Niets is mij te gek!!! Pakket B!!!

Tot mei 2018

Hoi Albert, zou je mij een privé bericht of een e-mail willen sturen?
 
Gaat het Zwarte Muildier ook weer meedoen :+
Dan ga ik extra mijn best doen om er dit jaar ook weer bij te zijn *D
Tijd niks gehoord van je Tom :N alles goed met jou :] Jeanette *O* en het beestenspul })
Danny :W :]
 
komt goed jongens en meiden, met jeannette gaat het langzaam beter.
in hongarije kreeg ze een zware hard aanval en heeft dagen op de intensief care gelegen.
we zijn bijna 2 maand daar geweest door omstandigheden .
en nu het gedonder met verzekeringen he..... :(
 
Waarom een Facebook event als het op MF geïnitieerd wordt en hier ook de discussie plaats vindt :?
 
komt goed jongens en meiden, met jeannette gaat het langzaam beter.
in hongarije kreeg ze een zware hard aanval en heeft dagen op de intensief care gelegen.
we zijn bijna 2 maand daar geweest door omstandigheden .
en nu het gedonder met verzekeringen he..... :(
Sjeee, ook dat nog, bureaucratie :/

Sterke iig!
 
Ik ga graag weer mee, al is t n bietje als reunie :)

Iets te ver vooruit om zeker te weten dat ik vrij heb, maar gezien dat het Hemelvaart is, zal het wel lukken.

Alleen, echter, doch... Er is een beperkt aantal plekken. En ik voel me er niet prettig bij als door mijn 'leuk weekendje weg' er iemand niet mee kan die komt voor 'campinggedoe ivm motor testen'. Want daar is t tenslotte voor bedoeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan