KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier allesinds geen gebrek aan doppen
:P

t5P4Qkq.jpg
 
Die KTM powerdays wel handig nu ik net dat zadel heb besteld met kontje..
Scheelt toch weer 50
 
Vandaag zelf even de linker bediening knoppen vervangen onder garantie, mooie klus ;-) .
RB motoren mag vanaf 2018 geen KTM meer verkopen (dankzij Arie Molenaar) dus nog maar even onder garantie een goede versie linker bediening knoppen erop gezet.
Wereld zaak RB Motoren.
Had ook in 2018 gekund maar dan moet RB meer moeite doen om een nieuwe te krijgen bij KTM.
Bij de oude kwam er scheuren krakaleum op......

nr4Sf6.jpg

gDhXrQ.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal wel meer centen op tafel hebben gelegd.
Heeft soms ook te maken met de uitstraling van het pand en inrichting (Ben nog niet bij RB geweest, dus weet niet hoe de uitstraling is), importeurs eisen vaak dat je van afstand moet kunnen zien wat er verkocht word.
 
Laatst bewerkt:
Hoe dat dan? arie molenaar is pas sinds dit jaar KTM dealer geworden.

Arie sponsort al even KTM racing en wilde nu ook KTM gaan verkopen maar geen dealer in de buurt hebben die ook KTM verkoopt.
Dus daarom is waarschijnlijk RB zijn dealer schap kwijt,de grote dealers winnen ....
Ik had dit al in het begin van het jaar gehoord,daarom het 2017 model gekocht bij RB Motoren.
Helaas slechte ervaring met een motor inruilen bij Arie en Goedhart,deze geven echt bodemprijzen .Kleine dealer doen meestal meer voor je.
 
Laatst bewerkt:
Heb nog wel een originelen accu, die is van maart van dit jaar, heeft ff in de motor gezeten en daarna onder de druppelader, maar goed een nieuwe accu kost iets van €80 bij KTM.
 
Ik wil graag een speciaal ontwerp voor mijn helm laten maken. Weet iemand waar ik dan kan laten maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan