Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W

iemand toevallig hier wat aan?

achterzitje, kuipruit, knipperlichten van een 2002.

full
 
Ja die knipperlichten met die passtukken.... :9~ die ,wil ik wel graag overnemen pb me maar ff
afhalen bij Motorstore aalsmeer of opsturen kan ook, of ik moet ergens toevallig bij je in de buurt rijden, ben namelijk chauffeur en rij het hele land door.
 
afhalen bij Motorstore aalsmeer of opsturen kan ook, of ik moet ergens toevallig bij je in de buurt rijden, ben namelijk chauffeur en rij het hele land door.


Zit overdag in Deventer weet niet of je daar wel eens komt? Eventueel den helder is ook een optie... maar opsturen vind ik ook prima Lap ik je zo ff de verzendkosten...
 
Zit overdag in Deventer weet niet of je daar wel eens komt? Eventueel den helder is ook een optie... maar opsturen vind ik ook prima Lap ik je zo ff de verzendkosten...
Deventer kom ik ook wel eens en Den helder ook, opsturen mag ook, wat u wilt ;)
 
Hoi, ik ben sinds kort eigenaar van een zwarte SC28 uit 1992.

Aangezien de vorige eigenaar een schuiver heeft gemaakt ben ik op zoek naar een aantal onderdelen.
Wellicht heeft iemand nog wat liggen. Ik ben op zoek naar:

Linker achterkuip
Linker midden kuip
Origineel kuipruitje

Als iemand wat heeft hoort ik het graag!

Gr. Mike
 
full

full


Hoi luitjes!

Afgelopen dinsdag heb ik een nette blade uit 1995 op mogen halen, super blij mee. Alleen wil ik jullie graag om wat advies vragen..

Blokje loopt lekker soepel en stil zonder bijgeluiden, alleen als die rijdt maakt hij een soort ratel, ketting geluid vermoed ik. Doet die alleen als hij trekt. Met koppeling in en / of vrij is het weg.. Kan ik dan de lager van uitgaande as uitsluiten? Wel zo prettig..
.zojuist even alles schoon gemaakt, kwam behoorlijk veel dikke vet met grind zand e.d. uit. Heb hem nog niet weer geprobeerd dat ga ik straks even doen als het weer het toelaat.

Op de foto staan de tandjes van het voorste tw iets gezet maar volgens mij niet de juiste kant op, of zit ik er naast? Verklaart dit evt het geluid bij gas geven?

Bedankt alvast voor de antwoorden.

Groeten Daniel
 
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoi luitjes!

Afgelopen dinsdag heb ik een nette blade uit 1995 op mogen halen, super blij mee. Alleen wil ik jullie graag om wat advies vragen..

Blokje loopt lekker soepel en stil zonder bijgeluiden, alleen als die rijdt maakt hij een soort ratel, ketting geluid vermoed ik. Doet die alleen als hij trekt. Met koppeling in en / of vrij is het weg.. Kan ik dan de lager van uitgaande as uitsluiten? Wel zo prettig..
.zojuist even alles schoon gemaakt, kwam behoorlijk veel dikke vet met grind zand e.d. uit. Heb hem nog niet weer geprobeerd dat ga ik straks even doen als het weer het toelaat.

Op de foto staan de tandjes van het voorste tw iets gezet maar volgens mij niet de juiste kant op, of zit ik er naast? Verklaart dit evt het geluid bij gas geven?

Bedankt alvast voor de antwoorden.

Groeten Daniel


Dat ziet er uit als een erg versleten voortandwiel :X
 
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoi luitjes!

Afgelopen dinsdag heb ik een nette blade uit 1995 op mogen halen, super blij mee. Alleen wil ik jullie graag om wat advies vragen..

Blokje loopt lekker soepel en stil zonder bijgeluiden, alleen als die rijdt maakt hij een soort ratel, ketting geluid vermoed ik. Doet die alleen als hij trekt. Met koppeling in en / of vrij is het weg.. Kan ik dan de lager van uitgaande as uitsluiten? Wel zo prettig..
.zojuist even alles schoon gemaakt, kwam behoorlijk veel dikke vet met grind zand e.d. uit. Heb hem nog niet weer geprobeerd dat ga ik straks even doen als het weer het toelaat.

Op de foto staan de tandjes van het voorste tw iets gezet maar volgens mij niet de juiste kant op, of zit ik er naast? Verklaart dit evt het geluid bij gas geven?

Bedankt alvast voor de antwoorden.

Groeten Daniel

Welkom hier.

Nieuwe tandwielen en vooral nieuwe ketting. Probleem opgelost.
 
Danku ghetto Bassie & vuurmesje *D :]

Probleem is inmiddels opgelost, nieuw tandwieltje erop en hoppa een stuk stiller :) verslagje staat wel in techniek vragen en antwoorden sub rubriek..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan