Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig weer :Y
Maar op welk niveau binnen het internationale rally rijden, kun je deze rally plaatsen?
 
Vanmiddag bezig gezien en ja sturen kan ie.
Hij heeft al vaker goed gepresteerd bij 'normale' rallys.
Top 5 enzo waar ook grote jongens aan deelnamen.
 
Laatst bewerkt:
Prachtig weer :Y
Maar op welk niveau binnen het internationale rally rijden, kun je deze rally plaatsen?

Als ik het goed zie is de nummer twee van de show te Monza Thierry Neuville. En werd hij dit jaar in het rallykampioenschap 2e.

Dus ik zou zeggen dat het niveau ontzettend hoog is.

Nu heeft vale denk ik flink vaker meegedaan op dat circuit, maar toch
 
Als ik het goed zie is de nummer twee van de show te Monza Thierry Neuville. En werd hij dit jaar in het rallykampioenschap 2e.

Dus ik zou zeggen dat het niveau ontzettend hoog is.

Nu heeft vale denk ik flink vaker meegedaan op dat circuit, maar toch

Precies als je Neuville kan verslaan, dan kan je zeer goed sturen!!
 
Meende dat Neuville wel een auto moest delen ?

Al met al alsnog een knappe prestatie, zie hem ook nog wel kampieon wrc worden
 
Als je daar rondloopt zou je anders denken, maar ze zijn dus toch niet allemaal even dol op 'm in Tavullia :P

Kan natuurlijke meerdere redenen hebben ;
- afgunst
- "overlast " ( als je bv. al jaren daar woonde aan een rusig weggetje waar nu de hele dag mensen heen en weer rijden om VR te kunnen zien, znap ik er wel iets van )

Persoonlijk zou ik er weinig moeite mee hebben , zie liever voetbalvelden verdwijnen en er motorsport faciliteiten terug komen
 
Yamaha Tech 3 teambaas Poncharal: ‘Ik wil Rossi niet als partner’

Dit waardeer ik wel in Poncharal. Duidelijk en daadkrachtig en dan wordt je na jaren trouwe dienst zo maar aan de kant gezet. Hij zal tegen VR geen schijn van kans hebben.
Zijn reactie wekt al de indruk dat er vanuit het kamp VR46 spelletjes gespeeld zijn en dat Poncharal als een gewond roofdier om hem heen slaat.
Ben wel van mening dat qua integriteit HP en VR twee uitersten zijn als het gaat om integriteit.
Voor de duidelijkheid ik denk dat VR de rat is in dit soort spelletjes.
 
Yamaha Tech 3 teambaas Poncharal: ‘Ik wil Rossi niet als partner’

Dit waardeer ik wel in Poncharal. Duidelijk en daadkrachtig en dan wordt je na jaren trouwe dienst zo maar aan de kant gezet. Hij zal tegen VR geen schijn van kans hebben.
Zijn reactie wekt al de indruk dat er vanuit het kamp VR46 spelletjes gespeeld zijn en dat Poncharal als een gewond roofdier om hem heen slaat.
Ben wel van mening dat qua integriteit HP en VR twee uitersten zijn als het gaat om integriteit.
Voor de duidelijkheid ik denk dat VR de rat is in dit soort spelletjes.
Je brengt het nog voorzichtig. :P Ach, lieverdjes worden ook geen wereldkampioen. Laat staan 9 keer.
 
Yamaha Tech 3 teambaas Poncharal: ‘Ik wil Rossi niet als partner’

Dit waardeer ik wel in Poncharal. Duidelijk en daadkrachtig en dan wordt je na jaren trouwe dienst zo maar aan de kant gezet. Hij zal tegen VR geen schijn van kans hebben.
Zijn reactie wekt al de indruk dat er vanuit het kamp VR46 spelletjes gespeeld zijn en dat Poncharal als een gewond roofdier om hem heen slaat.
Ben wel van mening dat qua integriteit HP en VR twee uitersten zijn als het gaat om integriteit.
Voor de duidelijkheid ik denk dat VR de rat is in dit soort spelletjes.

Huh? Volgens mij is hier niets rattigs aan hoor, en is het voor Poncharal niet raar om Yamaha gedag te zeggen. Rossi, VR46 en Yamaha zijn dicht aan elkaar verbonden en zullen waarschijnlijk nog een heel lange samenwerking hebben. Tech3 heeft een zakelijke band met Yamaha die heel lang loopt, maar die met een andere fabriek net zo goed zou kunnen werken - KTM bijvoorbeeld.

Poncharal is altijd trots geweest op zijn zelfstandigheid, natuurlijk gaat hij dan niet ineens als lakei voor Valentino werken. Zie ook het Moto2-project dat ze met hun eigen frame draaien, in plaats van 'gewoon' een Kalex in te zetten. Poncharal is absoluut een toffe dude, die komt wel op z'n pootjes terecht.
 
Huh? Volgens mij is hier niets rattigs aan hoor, en is het voor Poncharal niet raar om Yamaha gedag te zeggen. Rossi, VR46 en Yamaha zijn dicht aan elkaar verbonden en zullen waarschijnlijk nog een heel lange samenwerking hebben. Tech3 heeft een zakelijke band met Yamaha die heel lang loopt, maar die met een andere fabriek net zo goed zou kunnen werken - KTM bijvoorbeeld.

Poncharal is altijd trots geweest op zijn zelfstandigheid, natuurlijk gaat hij dan niet ineens als lakei voor Valentino werken. Zie ook het Moto2-project dat ze met hun eigen frame draaien, in plaats van 'gewoon' een Kalex in te zetten. Poncharal is absoluut een toffe dude, die komt wel op z'n pootjes terecht.

Enige rattige zou kunnen komen uit een situatie waarin Rossi het via Dorna voor elkaar krijgt om als team ertussen te komen door een huidig team weg te werken of als toevoeging tegen de regels in .... maar zover zijn we niet. Het is al jaren bekend dat Rossi na zijn vertrek als coureur een team wil in de MotoGP, het is voor iedereen ook duidelijk op welke manieren hij dat voor elkaar kan krijgen. Contracten/trouw zijn nu eenmaal niet veel waard in dat wereldje '(
 
Yamaha Tech 3 teambaas Poncharal: ‘Ik wil Rossi niet als partner’

Dit waardeer ik wel in Poncharal. Duidelijk en daadkrachtig en dan wordt je na jaren trouwe dienst zo maar aan de kant gezet. Hij zal tegen VR geen schijn van kans hebben.
Zijn reactie wekt al de indruk dat er vanuit het kamp VR46 spelletjes gespeeld zijn en dat Poncharal als een gewond roofdier om hem heen slaat.
Ben wel van mening dat qua integriteit HP en VR twee uitersten zijn als het gaat om integriteit.
Voor de duidelijkheid ik denk dat VR de rat is in dit soort spelletjes.
Voorlopig nog allemaal speculatie en what if.....en daar komen nu allemaal aannames over heen :Z
 
Enige rattige zou kunnen komen uit een situatie waarin Rossi het via Dorna voor elkaar krijgt om als team ertussen te komen door een huidig team weg te werken of als toevoeging tegen de regels in .... maar zover zijn we niet. Het is al jaren bekend dat Rossi na zijn vertrek als coureur een team wil in de MotoGP, het is voor iedereen ook duidelijk op welke manieren hij dat voor elkaar kan krijgen. Contracten/trouw zijn nu eenmaal niet veel waard in dat wereldje '(

Stel: Rossi koopt het noodlijdende Reale Avintia. Ducati heeft dan een klantenteam minder, daar zullen ze geen tranen om laten. Tech3 moet op zoek naar een andere motor, ook geen heel grote uitdaging aangezien KTM, Suzuki én Aprilia nog geen klantenteams hebben. Eén van die drie fabrieken gaat heel blij zijn met een uitstekend klantenteam. Sterker nog, stel dat KTM Zarco én Tech3 binnenhaalt, prima combinatie.

Contractuele verplichtingen: check. Trouw: check (Yamaha en Rossi). Leuk voor de sport, voor de kijkers en voor de toekomst? Check, check, dubbelcheck.

Oh, en dit alles betekent ook nog eens dat Rossi dus wel met pensioen moet zijn, want daarvóór zie ik hem nog geen MotoGP-team inzetten. Daar worden ook weer mensen blij van. (Ik niet.) Win/win toch?
 
Yamaha Tech 3 teambaas Poncharal: ‘Ik wil Rossi niet als partner’

Dit waardeer ik wel in Poncharal. Duidelijk en daadkrachtig en dan wordt je na jaren trouwe dienst zo maar aan de kant gezet. Hij zal tegen VR geen schijn van kans hebben.
Zijn reactie wekt al de indruk dat er vanuit het kamp VR46 spelletjes gespeeld zijn en dat Poncharal als een gewond roofdier om hem heen slaat.
Ben wel van mening dat qua integriteit HP en VR twee uitersten zijn als het gaat om integriteit.
Voor de duidelijkheid ik denk dat VR de rat is in dit soort spelletjes.

Gezien de Tech3 geschiedenis (ik volg ze sinds Melandri en Edwards er reden), zou ik het eeuwig zonde vinden als hun verbintenis met Yamaha zou eindigen. Als je het een satellietteam gunt, dan is het Tech3 wel. Maar om Rossi dan maar weer meteen uit te maken voor rat? Zo makkelijk om lekker ongenuanceerd te reageren.

Maar we hebben in ieder geval weer iets om over te zeiken hier *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan