Bryan Schouten

Überhaupt een ritje hebben volgend jaar kan al gauw gezien worden als groot nieuws. Voor hem wel lijkt mij, nadat-ie opzij gezet is in de MotoGP. Zoiets kan al gauw voelen als uitgekotst worden en ik kan me voorstellen dat je de eerste paar dagen echt het gevoel hebt dat je carrière voorbij is en je nooit meer ergens aan de bak komt... Blij dat hij in ieder geval weer de boel bij elkaar rapen gaat!
 
In de Stock 600 maakt het niet zo heel veel uit in welk team je rijdt aangezien er nauwelijks iets aan de motor mag gebeuren. Daar komt het echt op rijderskwaliteiten aan.
 

Hij is mede eigenaar geweest van CRT Holland.
Minder populaire man bij mij en andere cuppers.
Op verzoek van Dhr. H de Vries is deze text aangepast omdat het volgens hem absoluut niet klopt. Aangezien ik het niet 100% zeker weet ga ik het nog uitzoeken bij mijn bronnen (en de toenmalige boekhouder van CRT. )
 
Laatst bewerkt:
EK Supersport?? Dat is dan dus EK Superstock. EK Supersport ken ik niet.
EK Supersport bestaat (bestond) wel. 1 jaarlijks evenement dat in Oktober op Albacete werd gehouden.... laatste 2 jaar door te weinig animo geschrapt.

Dat bericht over Raymond Schouten is wel heel oud hoor
 
Mooi dat Ricardo en Bryan een plek hebben voor de mooie klasse EK Superstock :}

Ik wens ze veel stabiliteit, progressie en snelheid toe.

Mag wel een stock klasse zijn maar de motor goed afstellen is een kunst wat je niet zomaar lukt. Met een goede basis ben je al een heel eind waarmee je elk weekend de basis setting kan verbeteren naar de condities van het circuit.
Daarnaast erg belangrijk om er motorisch zoveel mogelijk eruit te halen binnen het reglement :)
 
Beetje onleesbar helaas

B3cr8nnCMAAQPwD.jpg:large
 
Gaaf! En een goed team ook. Hopen dat Bryan voldoende tijd krijgt om zich op de 600 Te ontwikkelen en dat we hem Niet afbranden als hij niet meteen mee draaid zoals wel gebeurd bij die andere Nederlander..
 
Goed nieuws zeg! Inderdaad een goed team. Ik vond Duwelz nog redelijk presteren eigenlijk. Schouten is natuurlijk veeeeeeeel beter.
 
Ik snap het niet helemaal. Als de overstap naar de WSBK niet komt, waarom dan niet in het IDM blijven racen? Of kost dat ook alleen maar geld? Hij geeft immers aan, aan zijn toekomst te moeten denken?
 
Ik snap het niet helemaal. Als de overstap naar de WSBK niet komt, waarom dan niet in het IDM blijven racen? Of kost dat ook alleen maar geld? Hij geeft immers aan, aan zijn toekomst te moeten denken?
Maatschappelijke toekomst, wellicht? Er komt een moment waarop hij ook verder de toekomst in kijkt en beseft dat hij (met alle respect) op latere leeftijd niet veroordeeld wil worden tot het verkopen van kerstbomen om een seizoen te financieren...

Hoe dan ook, vind ik het ontzettend jammer dat het hem niet gelukt is en besluit te stoppen. Groot talent, en de eerste Nederlander van de afgelopen paar jaar die in het CEV leuke resultaten heeft kunnen laten zien. Lag een hoop in het verschiet zo leek, maar na het CIP Moto3 team in de GP's lijkt hij toch op een zijspoor belandt te zijn, en heeft ook zijn IDM titel hem dus niet naar een WK zitje kunnen leiden.
 
Laatst bewerkt:
Ja zo onrechtvaardig kan het leven / het racewereldje zijn:

-Talent: Check!
-Goede resultaten: Check!
-Afkomstig uit het goede land: -
-Genoeg sponsors: -

En dan loopt je carrière dus alsnog op een dood spoor. Erg jammer!
 
Het is jammer dat hij moet stoppen. Was talentvol en strijdlustig, wist wat hij wilde en ging er ook voor, met de voor en tegenslagen die erbij horen. Zonde. :N
 
Vorig seizoen nog kampioen, en toen wilde hij al stoppen las ik net.
Veel succes in de maatschappelijke carrière Bryan. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan