Duin & Bollenstreek 37: "Zwijgen is goud."

Eerder vond ik het ook vooral stom dat ze niet blij voor mij konden zijn, maar als ze bij een ongeluk de behoefte hebben langs te komen is dat ook wel sneu, maar hopelijk is het inderdaad de nieuwigheid en slijt dat wel.

Haha jaa.. zoiets moet ik wel echt een keer gaan doen, nog even kijken hoe ik dat leuk kan gaan brengen.

Ze zijn ook bang dat ik 'een of andere mafketel op een motor' tegen ga komen als nieuwe liefde. Dus mocht iemand zich herkennen in deze omschrijving en wil hij (of misschien zelfs zij) zich herkennen in deze omschrijving, zich een dagje beschikbaar willen stellen en het leuk vinden mijn ouders op de kast te jagen, dan hoor ik dat graag O-)!

Ik zeg doen, ik kom wel langs. Ga ik wel even veel toeren maken in de straat wanneer ik aankom, gewoon voor het geluid.
 
Haha, lees hier al een tijd mee, maar ik herken me wel in het verhaal van Arendaaa.
Je wilt niet weten wat ik voor gezeik over me heen kreeg toen ik aangaf mijn motorrijbewijs te gaan halen. Je rijd je dood net als je neef, jij ook met je recalcitrante gedrag, en nog wel meer gezeur toen ik op een gegeven moment 3 motoren had. En het schuurtje en garage van mijn ouwelui vol onderdelen lag.
Later trokken ze wel bij, maar voor de rest van de familie was ik direct het zwarte schaap.
Gewoon lekker je eigen dingetje doen, maar het idee even de boel te stangen deed ik ook.

Als Riccardo nog iemand nodig heeft, of jij, om de boel op te stoken wil ik ook wel mee doen.
Als ze mij zien weten ze helemaal niet wat ze overkomt, hahaha... }) :t
 
Haha, lees hier al een tijd mee, maar ik herken me wel in het verhaal van Arendaaa.
Je wilt niet weten wat ik voor gezeik over me heen kreeg toen ik aangaf mijn motorrijbewijs te gaan halen. Je rijd je dood net als je neef, jij ook met je recalcitrante gedrag, en nog wel meer gezeur toen ik op een gegeven moment 3 motoren had. En het schuurtje en garage van mijn ouwelui vol onderdelen lag.
Later trokken ze wel bij, maar voor de rest van de familie was ik direct het zwarte schaap.
Gewoon lekker je eigen dingetje doen, maar het idee even de boel te stangen deed ik ook.

Als Riccardo nog iemand nodig heeft, of jij, om de boel op te stoken wil ik ook wel mee doen.
Als ze mij zien weten ze helemaal niet wat ze overkomt, hahaha... }) :t

Bij mij dus ook met tegenstribbelen geaccepteerd dat ik op de motor rijd. Gelukkig rijdt mijn neef ook, nooit problemen gehad. Daarnaast heb ik oom wat vrienden die motorrijden.

Grootste tegenstribbelen was mijn vader die zelf vroeger altijd van en naar werk op de scooter ging en een aantal keer ten val is gekomen met gebroken botten. Half jaar terug zat hij altijd nerveus thuis te wachten om er zeker van te zijn dat ik veilig terugkwam. Sinds ik hem een keer achterop heb gebracht is hij meer overtuigd van mijn "veilig" rijden.
 
~
Ik zeg doen, ik kom wel langs. Ga ik wel even veel toeren maken in de straat wanneer ik aankom, gewoon voor het geluid.

Top! Klinkt goed. Ik hoor wel wanneer je kan zullen ze leuk vinden.. Ik lees dat je ook iets schrijft over je 'veilig' reden, dat verhaal moet je dan maar even achterwege laten ;) .


Als Riccardo nog iemand nodig heeft, of jij, om de boel op te stoken wil ik ook wel mee doen.
Als ze mij zien weten ze helemaal niet wat ze overkomt, hahaha... }) :t

Super! Dat wordt binnenkort een meeting bij mijn ouders in de voortuin, ik zeg doen! Jaaa ik heb een jonge moeder, zag dat jij nog iets ouder bent. Klinkt perfect!

Hebben ze het bij jou ondertussen een beetje geaccepteerd?
 
Bij mij accepteerden ze het redelijk snel. Mijn ouders hadden toen ik een jaar of 16 was al door dat ik geen doorsnee knul was.
Alleen dat motorrijden, tsja, daar hadden ze niet op gerekend, ze dachten dat ik wel bij zou trekken als ik een vriendin kreeg, hihihi. Mijn eerste vriendin wilde ook graag motorrijden, dus dat viel even flink tegen. ;)
Later accepteerden ze het wel, toen ze zagen dat het best goed ging hoor, dat gedoe met die vreselijke motoren. Dus die van jou trekken ook wel bij hoor, het duurt eventjes, bij mij een jaar of 3.
Maar dat kwam eigenlijk omdat mijn neef zich dood gereden had, en er meerdere vrienden gingen destijds...Ik ben van voor de nieuwe rijbewijsregels, toen kon iedereen, als ie z'n rijbewijs had gelijk op een 1000 stappen, was nou niet echt bevorderlijk.

Komt goed, je ma en pa zullen zien dat het helemaal niet zo erg is hoor, al zullen ze wel denken wat voor mafketels je meeneemt in eerste instantie, :Y
Na een half uur of zo weten ze wel beter hoe één en ander in elkaar steekt, met motorrijders. :t
 
Ik merk dat er een nieuwe dame in het topic is. Opeens moet ik 4 pagina's teruglezen!

brace-yourselves-desperate-men-incoming.jpg



Opvallend he? _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet of je mij bedoeld, maarre, ik ben al 52 and not desperate my dear.
Ben al een aantal jaartjes vrijgezel en wil dit graag zo houden. 8-)
 
Ik zeg doen, ik kom wel langs. Ga ik wel even veel toeren maken in de straat wanneer ik aankom, gewoon voor het geluid.


Dat stofzuigah geluid? :+

Kan je beter mijn fiets lenen. 1 subtiele draai en die ouders denken dat Kim Yong-Un zijn bommen dropt in de straat. Zou ik er nog is opzitten als doorgedraaide pinda met lang haar, (intussen meerdere) tattoo's op de armen dan zullen pa & ma ook wel denken: 'Oh hell no!'

Misschien nog een verhaal of 2 over de bijna de vangrail induiken of van de dijk donderen :] :X


Ohja, ik heb trouwens een nieuwe baan! *O*
 
Dat stofzuigah geluid? :+

Kan je beter mijn fiets lenen. 1 subtiele draai en die ouders denken dat Kim Yong-Un zijn bommen dropt in de straat. Zou ik er nog is opzitten als doorgedraaide pinda met lang haar, (intussen meerdere) tattoo's op de armen dan zullen pa & ma ook wel denken: 'Oh hell no!'

Misschien nog een verhaal of 2 over de bijna de vangrail induiken of van de dijk donderen :] :X

Ohja, ik heb trouwens een nieuwe baan! *O*

Haha goeie!

Kreeg jij nog een nieuwe baan dan met zoveel tattoo's en lang haar? ;)
Nieuwe betaalde voorzitter geworden van een bekende MC?
 
Dat stofzuigah geluid? :+

Kan je beter mijn fiets lenen. 1 subtiele draai en die ouders denken dat Kim Yong-Un zijn bommen dropt in de straat. Zou ik er nog is opzitten als doorgedraaide pinda met lang haar, (intussen meerdere) tattoo's op de armen dan zullen pa & ma ook wel denken: 'Oh hell no!'

Misschien nog een verhaal of 2 over de bijna de vangrail induiken of van de dijk donderen :] :X


Ohja, ik heb trouwens een nieuwe baan! *O*


Klinkt ook super! Ik moet steeds wel lachen om de reacties en dat ik dan voor me zie hoe jij in dit geval bij mijn ouders door de straat rijdt. Zeer vermakelijk!

Ah dat is tof! Waar ga je werken? Van harte gefeliciteerd!
 
Dat stofzuigah geluid? :+

Kan je beter mijn fiets lenen. 1 subtiele draai en die ouders denken dat Kim Yong-Un zijn bommen dropt in de straat. Zou ik er nog is opzitten als doorgedraaide pinda met lang haar, (intussen meerdere) tattoo's op de armen dan zullen pa & ma ook wel denken: 'Oh hell no!'

Misschien nog een verhaal of 2 over de bijna de vangrail induiken of van de dijk donderen :] :X


Ohja, ik heb trouwens een nieuwe baan! *O*
Maar rij je inmiddels al zonder zijwieltjes, Mitch? :P
 
Bedankt voor de appjes
En dan te denken dat ik bijna deze berichten zou missen :’)

Maarten, waar blijf je? :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan