ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Doet nu iedereen hier zijn zrx weg? Huib, Dirk? Dan zet ik ze allebei ook maar te koop.
Allemaal een z900café :-)
 
Ik lees wel Jan, maar als Huip open staat voor andere zaken dan hij gewend is...heeft ie meer keus,.. snappie? :? :Y
Ik ben voor mijn versleten heup ooit ook over gegaan op wat anders, tis wat er op dat moment beschikbaar is. Maar in 2018 is de keuze voor nieuwe creaties echt fantastisch, vind ik. En je zegt het zelf,.. Kawa heeft volgens jou niks te bieden buiten een ZRX.
Ik vind persoonlijk de nieuwe retro's ook fraai.

:t
 
full

full

Iemand vroeg erom.
Twee man in de race voor het kuipje.
 
geen punt :W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk dat bedoel ik. En hoe is dat?
Ik heb nu 3 jaar op de ZRX gereden en was zeer tevreden over de Kawa, maar na een proefrit en een goed banksaldo heb ik de knoop doorgehakt.
De Yamaha Tracer is veel wendbaarder, waardoor hij veel makkelijker stuurt dan de Kawa. Het gewicht speelt hierbij een grote rol en moderne technieken. De 3 cilinder is verslavend om door de versnellingen te jagen en moet iets meer zijn best doen als de 4 cilinder turbine van de Kawa. De zithouding is ook erg prettig rechtop t.o.v. de ZRX. Al met al een sprong vooruit in leeftijd en techniek, waar ik weer een paar jaar mee vooruit kan :]
Als iemand nog een topkoffer met bijpassende beugels zoekt of een leuke einddemper van Bos, laat het me weten *D
 
Ik heb nu 3 jaar op de ZRX gereden en was zeer tevreden over de Kawa, maar na een proefrit en een goed banksaldo heb ik de knoop doorgehakt.
De Yamaha Tracer is veel wendbaarder, waardoor hij veel makkelijker stuurt dan de Kawa. Het gewicht speelt hierbij een grote rol en moderne technieken. De 3 cilinder is verslavend om door de versnellingen te jagen en moet iets meer zijn best doen als de 4 cilinder turbine van de Kawa. De zithouding is ook erg prettig rechtop t.o.v. de ZRX. Al met al een sprong vooruit in leeftijd en techniek, waar ik weer een paar jaar mee vooruit kan :]
Als iemand nog een topkoffer met bijpassende beugels zoekt of een leuke einddemper van Bos, laat het me weten *D


Klinkt heel goed in ieder geval. Ik heb deze ook al even op mijn netvlies voor woon- werk.
Veel succes ermee.
Grt.
 
zeer licht en veel beenruimte. zelf vond ik de tracer niet voldoende karakter hebben, maar da's persoonlijk natuurlijk :) Dan zal ik je maar uit de OP halen
 
Doet nu iedereen hier zijn zrx weg? Huib, Dirk? Dan zet ik ze allebei ook maar te koop.
Allemaal een z900café :-)
O-) als het kon deed ik het.

Heb bewust de ZRX gekozen na de Monster omdat ik een toermotor wilde waar ik ook de kids mee kan achterop nemen.
Topkoffertje erop. Ideaal.
Maar als die dan in de zomer voor mij alleen is moet het ook wel een bike zijn die smoelt 8-)

De nieuwe Z900rs zou zeker een opvolger kunnen zijn als ik het geld er voor zou hebben. :Y
Vind hem meer dan geslaagd als retro bike.
En ik denk dat die een stuk lichter te sturen valt dan de ZRX.

Maar een MTS1200 zit ook nog steeds in mijn gedachtes als opvolger mits ik een financiële boost krijg O-)
 
Ik zal voor de gein is op een nieuwere motor een ritje gaan maken,
ik vindt n.l dat de ZRX helemaal niet zwaar stuurt :N ,
ik heb er ook nog een 190er opliggen,dikke prima met t sturen :t


is dat het 'mountainbiken' waar je het over had Jan? ;)

:t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zal zeker schelen qua sturen, maar is toch vooral een kwestie van wennen. Ik kan lezen en schrijven met de zrx, maar als ik een paar dagen beemer heb gereden moet ik wel weer even wennen.

voor de prijs van een RS kan je een zrx kopen en die zo pimpen dat ie helemaal naar wens is. alleen TC en ABS zal lastig worden
 
Ik zal voor de gein is op een nieuwere motor een ritje gaan maken,
ik vindt n.l dat de ZRX helemaal niet zwaar stuurt :N ,
ik heb er ook nog een 190er opliggen,dikke prima met t sturen :t:t

Als je een Ducati Multistrada gereden hebt zijn bijna alle +1000cc-ers al snel zwaarder :]
Heb er eentje gehad. Een 1000cc watergekoeld.
Ook hielp de 2-cilinder punch enorm om snel in te kunnen halen.
Sinds jaren 1990 rij ik motor en heb een paar jaar in een motorzaak gewerkt. Veel modellen gereden.
De ZRX is gewoon lomp. Wel goed te rijden maar lomp.
Minder lomp dan een GSX of XJR.
Maar er is meer uit te halen dan menig kan. Zie dat filmpje of FB waarin er eentje een snelle ronde rijdt op een koers. Fantastisch.
 
Laatst bewerkt:
Als je een Ducati Multistrada gereden hebt zijn bijna alle +1000cc-ers al snel zwaarder :]
Heb er eentje gehad. Een 1000cc watergekoeld.
Ook hielp de 2-cilinder punch enorm om snel in te kunnen halen.
Sinds jaren 1990 rij ik motor en heb een paar jaar in een motorzaak gewerkt. Veel modellen gereden.
De ZRX is gewoon lomp. Wel goed te rijden maar lomp.
Minder lomp dan een GSX of XJR.
Maar er is meer uit te halen dan menig kan. Zie dat filmpje of FB waarin er eentje een snelle ronde rijdt op een koers. Fantastisch.


Maar ja, dan heb je een Duc ,das niet zo mijn ding :N

favo filmpje :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan