Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Iemand een adresje voor onderhoud aan een ktm 950 sm? Olie, kleppen, balhoofd aandraaien, eigenlijk een grote beurt en alles eens nalopen. Eventueel afstellen Liefst in Zeeuws Vlaanderen maar Walcheren gaat ook nog. Motor2000 ken ik al, maar wellicht heeft iemand een goed betaalbaar adres in Zeeuws Vlaanderen. Geen prutsers, want dan betaal ik liever wat meer.


Heb dus een andere motor, de lc4 sm was blok overleden, nu dus de grote broer aangeschaft. Leukste wegmotor waar ik al op gereden heb
20170821_204113_zps7pn4jru7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Iemand een adresje voor onderhoud aan een ktm 950 sm? Olie, kleppen, balhoofd aandraaien, eigenlijk een grote beurt en alles eens nalopen. Eventueel afstellen Liefst in Zeeuws Vlaanderen maar Walcheren gaat ook nog. Motor2000 ken ik al, maar wellicht heeft iemand een goed betaalbaar adres in Zeeuws Vlaanderen. Geen prutsers, want dan betaal ik liever wat meer.


Heb dus een andere motor, de lc4 sm was blok overleden, nu dus de grote broer aangeschaft. Leukste wegmotor waar ik al op gereden heb
[afbeelding]


Net over de grens in Zelzate zit ook een KTM dealer. Tegenover het pompstation (Gabriels) waar alle Zeeuwen hun auto en motor aftanken ;)
 
Hey Smet, ik weet niet of je ondertussen het onderhoud al hebt laten doen? Een maat van mij heeft een eigen motorzaakje en heeft jaren bij een ktm dealer gewerkt. Hij zit gevestigd op Zuid-Beveland.

Je kan hem een mail sturen met wat je zou willen weten. info@motorbandenzeeland.nl

En anders misschien een adresje voor de toekomst.
 
Hallo allemaal,

Heeft er iemand nog een originele demper van de gsxr 750 uit 1997 in de schuur liggen?
Ivm geluid voor het circuit.
Ingeving Goes zou fantastisch zijn

Edit:
Ik ben voorzien.
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een motormaatje om mee te toeren uit de omgeving Zeeland. Ik heb zelf onregelmatige diensten en rij daardoor veel door de weeks. Gezien ik in het weekend mijn kids heb en andere weekend moet werken.

Ik wil in februari dan ook naar de motorbeurs in Utrecht op de motor. Verleden jaar was ik daar ook alleen. Ik vermaak me prima en heb ook genoeg aanspraak. Maar samen is toch leuker.

Ik rij zelf een BMW K1600GT. Ik ben 44 jaar en woon samen met mijn vriendin.
 
tumbleweed-riverside2.jpg


Dit plaatje geeft vrij goed weer hoe uitgestorven het hier s'winters is. Ik zou je verzoek ook is op een Facebook pagina van Zeeuwse motorrijders posten, daar schijnen er nog een aantal motorrijders rond te hangen. Ik doe daar (nog) niet aan.
 
Och, dat is daar ook niet heel erg dringen hoor. De laatste post is daar van 10 juli... ZMVC is ook nog in de lucht, maar ook niet heel druk. ('s Zomers ook niet trouwens.)
 
hm. Vandaag nog naar en door Zeeland gereden.
Prima Rijden, lekker rustige rotondes, en geen Zwartepietfiles.
Wel jammer van die wegen met steentjes op de middenstreep... Grrrr.

Komende Zo en Ma even met OV (dont ask, fun+werk)

Dan Di-Wo-Do-Vr weer even motorrrondje: DHg, Apeldoorn, Zld, Utr, Rdam.
nog paar drukke weken. Na pakweg 10Dec meer vrije tijd, waarsch ook in Zld.

Komende maanden waarschijnlijk wat meer in Zld (met motor indien mogelijk)
Anders eens een Motor+Maaltijd meeting doen ?
Weet iemand een goede koffie+eetplek ?
 
[afbeelding]

Dit plaatje geeft vrij goed weer hoe uitgestorven het hier s'winters is. Ik zou je verzoek ook is op een Facebook pagina van Zeeuwse motorrijders posten, daar schijnen er nog een aantal motorrijders rond te hangen. Ik doe daar (nog) niet aan.

Bedankt ik ga daar eens kijken!
 
Nieuw op het Forum, en zoekende naar andere (KTM) motorrijders omgeving Goes!

286qp7m.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hi Tmvdl26,
De mijne nu ook hoor, veel te koud!

Lijkt me een goed plan :)

@ghulst, motor is een motor he haha
 
Laatst bewerkt:
Zag afgelopen zaterdag nog een dame op een KTM Duke 390 rijden vanaf Goes naar ‘s Gravenpolder.
Was helaas niet zo’n lekker weertje '(

Iemand van hier?
 
Terug
Bovenaan Onderaan