Yamaha T-max 530 model 2017

Trouwens, hier gaat de Max in de schoomaak en dan goed drogen en invetten met spray, zeker de metalen delen, want met evt strooizout op komst gaat hem dat niet worden
 
Goedemiddag mensen
Ik heb nu een kleine maand de DX versie met handbeschermers, schort, druppellader aansluiting en passagiers rugsteun. De handbeschermers werken goed maar het dubbelzijdig plakband komt wel los. Dit wordt veroorzaakt door de short die er behoorlijk strak omheen zit. De schort bleek in een fikse regenbui ook niet helemaal waterdicht. Aan de voorkant kwam het water langs de rubbers gewoon naar binnen. Ik moet voor de 1000 km beurt binnenkort en dan laat ik daar even naar kijken door de dealer. Ik ga nog de originele gps steun aanschaffen. Iemand al ervaring met deze steun?
Verder ben ik super tevreden. Ik heb nu al veel meer gereden dan op mijn Harley Fatbob. Je zit lekker beschut en de Tmax gaat vlot en soepel door het verkeer. De buren zijn ook heel blij.
 
Hoi Marcel,
Oké lijkt mijn een beetje slordig gemonteerd, hier geen plakband, gewoon netjes bevestigd, zonder lekkage enz.
Ik zou in gesprek gaan met de winkel
 
Ik heb een Tomtom 410 netjes laten monteren door v.d. Kuinder.
Apparaat is gewoon draaibaar, rechtop of dwars, keurig gemonteerd.
Heb als extra een 12-volts (2 x USB) aansluiting onder de buddyseat laten aanbrengen, ook door v.d. Kuinder.
Zie geen voedingskabel lopen, ben tevreden.
 
Ik heb een druppellader (ctek) in huis...nu wil ik een kabelconnect bij bestellen en nu zie ik dat er 3 versie's zijn M6-M8-M10...ik veronderstel dat dat de maat van de schroeven zijn waar de oog in past...weet er iemand wat de juiste maat is dat op de tmax past ?? Thx
 
Kan nog even m'n bed niet uit, net geopereerd aan m'n voet. Zal tzt foto maken vd Tomtom etc. De 2 x USB is idd om de Iphone opladen, maar ook voor permanente voeding voor mijn 2 Gopro camera's.
 
Hierbij wat foto's vd Tomtom 410 op de Tmax.
Misschien heb je er wat aan.
Tip: er is een nieuwe firmware versie voor de Tomtom 410.
 
Hierbij wat foto's vd Tomtom 410 op de Tmax.
Misschien heb je er wat aan.
Tip: er is een nieuwe firmware versie voor de Tomtom 410.
full
 
Dat ziet er netjes uit...is er ook een kabel naar de batterij voor de stroom of is die zo goed weg gestoken dat we hem niet zien? 👌
 
Welke software gebruiken jullie om je routes op je TomTom of Garmin te zetten?
Ik gebruik met veel plezier Tyre, de Pro-versie van Tyre is nl gratis.

Een ander programma is bv MyRouteApp. Maar dat is volgens mij minder nauwkeurig dan Tyre want Tyre heeft max. 500 routepunten. En dat is best veel.

Voordeel van MyRouteApp is wel dat je anderen makkelijker jouw bestanden kunt laten delen, omdat alle bestanden in de Cloud staan.

Hoor graag jullie reacties.
 
Welke software gebruiken jullie om je routes op je TomTom of Garmin te zetten?
Ik gebruik met veel plezier Tyre, de Pro-versie van Tyre is nl gratis.

Een ander programma is bv MyRouteApp. Maar dat is volgens mij minder nauwkeurig dan Tyre want Tyre heeft max. 500 routepunten. En dat is best veel.

Voordeel van MyRouteApp is wel dat je anderen makkelijker jouw bestanden kunt laten delen, omdat alle bestanden in de Cloud staan.

Hoor graag jullie reacties.

Ik gebruik MyRouteapp en dat werkt prima.
Wellicht wel nauwkeuriger dan Tyre. Heeft mij nooit verkeerd de weg gewezen.

Handig voordeel is ook dat je Tomtom en Garmin routes over elkaar kan leggen zodat de route voor elke gebruiker hetzelfde is.
 
Heb tip voor de liefhebber:

Als je Goldversie van My Route App gratis en voor nix 2 maanden wil uitproberen, voer dan bij Upgrade de couponcode in, dat is MrGPS (exact zo overnemen).

Bij mij werkt dat.

Bijzonder fraai is dat je de gehele route kan bekijken middels Streetview. Bij My Route App is een keurige gebruiksaanwijzing te vinden, als je intoetst 'Ondersteuning' en dan 'zoeken naar' intoetst 'Streetview'.
Wijst de weg vanzelf verder denk ik.

Korte video uitleg van Hans Vaessen over Google Streetview in My Route App:

 
Terug
Bovenaan Onderaan