Stormtroopers! VTR1000F topic deel 14

Idd een verrekte mooi apparaat leeke 👍
Ruilen tegen mijn vtr *D
 
Daarom gooi ik het weer over de oude boeg.
Laatste tijd merkte ik in andere watsapp groepen dat het veelal nergens over ging.
Ik was er wel klaar mee en ben uit diverse watsapp groepen gestapt. Tis nu een heel stuk rustiger terwijl ik niets mis.
Wat een ander doet moet hij of zij zelluf weten.
 
dacht dat die app juist geintroduceerd was om wat slap te lullen? en dat het hier serieuzer gepraat was. dacht dat je er zelf ook wel lol in had in dat slap gelul, je was er zelf wel goed in namelijk. haha :+
 
als ik van slap ouwehoeren geld kon maken was ik al binnen Mike.
Maaruh, ga je een bandit kopen ja?
 
i-am-with-stupid-shirt-men-s-premium-t-shirt.jpg
 
Beste Stormers, afgelopen weekend heb ik mijn motor verkocht.
Volgend seizoen zal ik dus wat minder actief aanwezig zijn op dit forum.
Succes met jullie winter projecten! :t

@Richardus, je mag mij uit de OP halen '(
 
gewoon nette prijs. succes met het samenwonen [ want dat was het toch?]
 
Nog nooit oma tegen het lijf gelopen toen ik in dit topic wou reageren :+

Om maar wat leven te trappen, we (ik iig) verwachten hier natuurlijk wel een verslag van de reddingsactie van die matzwarte VTR _O- *O*
 
zaterdagochtend gaan we ff kijken wat we nu eigenlijk in onze handen hebben.
Idee is meer de lol vh sleutelen/praten over de hobby, net als bij het monteren van de manuele naks bij Leeke zijn vtr.
 
Tot dusver carburatie is inmiddels schoon. Geen vervuillde sproeiers maar boven op het membraan vd gasschuiven zaten best wat restanten vd 2 kleine sponsjes welke normaliter in het filterhuis zitten.
Carbs zijn gesynced en het stationair toerental is verhoogd van 1100rpm naar 1400rpm.
Ook de handchoke blijft nu open staan, de wartelmoer zat los waardoor de choke er iedere x direct vanaf ging. Probeer dan je motor maar eens aan de praat te houden de eerste 5 minuten.
Remmerij is redelijk nu maar de vloeistof gaan we wel verversen, deze is aanzienlijk donker.
Olie is ververst en er zijn wat spullen besteld.
Transmissiedemper is echt wel aan vervanging toe, kettingset pakken we gelijk mee.
Balhoofdlager moeten we nog naar kijken.
Al met al is het een fiets welke nogal geleden heeft.
 
we denken ook dat er ooit een ander blok is ingelepeld, dit blok heeft ook het pair systeem.
Er is al eens een x aan de carburatie gesleuteld, en eigenlijk overal wel aan zeg maar.
Toch klinkt het blokje erg goed met zijn standaard ccts :t
Electronica thv achterlicht is erg klungelig aangelegd.
De kroonsteengeneratie is druk bezig geweest.
Kuip eraf en superbike stuur erop zou een leuk begin zijn.
Aan de undertail is ook flink geknutseld.
Er is flink kunststof aan elkaar gelast om het een beetje net als http://www.mototeckinnovation.com/images/D/7101150_1.jpg te krijgen.
Resultaat ziet er zeg maar niet zo uit :N
Slot van het zadel werkt niet meer, de kabel waar je aan moet trekken komt onder bij de undertail tevoorschijn. Spatwater/zand/zout blubber komt er rechtstreeks tegenaan.
Apk zou voor dit soort fietsen zeker niet fout zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan