Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

Bandje geplakt met paraplu voor de eerste keer. Het zal mij benieuwen, van de week maar eens monteren.

full
 
Laatst bewerkt:
ali express db killertje in mijn laser sportdemper gezet.
Past perfect; nog geen 4 euro inclusief verzenden, tis een rare wereld geworden.. :?
 
Mooi toch, voor die paar centen toch goed spul *O*






Aangezien ik niet van die bling houd op mijn motor, heb ik de behuizing van de koplamp gespoten, ben content met het resultaat. :)

Van dit...
full


Naar...
full

full


Folie zit strak op de lens, maar helaas waren de vouwtjes langs de rand niet weg te krijgen, maar daar zie je gemonteerd toch niets van :)
Nu is de afwerk ring nog zilvergrijs, misschien dat die ook nog zwart wordt.
 
Laatst bewerkt:
Mooi toch, voor die paar centen toch goed spul *O*





Aangezien ik niet van die bling houd op mijn motor, heb ik de behuizing van de koplamp gespoten, ben content met het resultaat. :)

Van dit...
[afbeelding]

Naar...
[afbeelding]
[afbeelding]

Folie zit strak op de lens, maar helaas waren de vouwtjes langs de rand niet weg te krijgen, maar daar zie je gemonteerd toch niets van :)
Nu is de afwerk ring nog zilvergrijs, misschien dat die ook nog zwart wordt.


Ziet er gelikt uit!

Was het erg lastig met dat folie ?
 
Mijn Bi xenon retrofit de laatste hand aan gelegd.

En moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben zowel kwa looks als kwa licht !


IMG_20171212_214949_985.jpg
 
Ziet er gelikt uit!

Was het erg lastig met dat folie ?
Had van aliexpress een rolletje besteld om te proberen. Het rechte vlak ging easy, bochtjes en rondingen verhitten met de föhn. Maar omdat het een ronde lamp is, kreeg ik het langs de rand waar ik 'm af moest snijden niet zonder vouwtjes.
Nu is het best dikke folie, dunne(re) schijnt wel makkelijker te gaan, maar heb ik geen ervaring mee.
 
Ketting schoongemaakt en gesmeerd. Wat een klus...
3 microfiber doekjes helemaal zwart gekregen.
Had ik het met keukenpapier gedaan had ik 4 rollen verbruikt.

Maar goed, nu is ie lekker schoon en weer gesmeerd om in de pekel te gaan rijden.
Zitten wel zware schakels in heb ik het gevoel, maar dat kan ook zijn omdat ie al bijna een weekje stil staat in de garage.

Ketting is ook nog nieuw, dus zou vreemd zijn dat ie versleten uit de verpakking komt :')
 
Ik heb ze ook maar gekocht om te proberen. Niet voor die 9,- Dollar maar 25,- euro maar dan kon ik wel zeld de kleurtjes kiezen van het palletje enzo Dat kon jij ook. :P
Bij Alibaba zijn ze wel goedkoper maar nog niet eerder besteld daar. Geen idee hoe het werkt ook.

Ik zou even kijken op E-bay en sorteren op de goedkoopste. ;)
3D Rhombus Brake clutch levers of de website die op de verpakking staat: Klikkerdeklik.

Gisteren voor sinterklaas kreeg mijn schatje verse motorolie. :9~ *O*

Geweldig dat we twee uur vrij kregen @werk, 1,5 uur kunnen klussen met het laatste restje daglicht. :9
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de SPAL-fan van de SP aangesloten. Ook de zijkuip er afgehaald om mee te sturen naar de spuiter als voorbeeldkuip voor de te spuiten nieuwe topkuip en racetail. *D

Middag :W

Ook de carbon beugel van de Akra demper van de MT van madame binnen gekregen, waarvoor dank aan Bolski. Eindelijk die gare Ali beugel er vanaf, de carbon beugel zit er nu strak omheen en ziet er gelijk een stuk netter uit :)

Van:
full


Naar:
full
 
Spatbord ingekort van de CBR1000f

Ziet er zo stukje sportiever uit als het gigantisch geval wat het eerst was:

av3rmb.jpg
 
Even de motorschuur uitgehaald om de schuur af te kunnen maken. Keukenblokkie/werkbank er in gezet en alle zooi netjes opgeruimd. Geen zooi meer op de grond *O*
full


Beide motoren passen er mooi in en ik kan er voor nog bij als ik wat te klooien heb op de werkbank *D
full
 
Handschoenen alleen voldeden niet, dus vandaag maar 'even' handvatverwarming geïnstalleerd op de motor van m'n vriendin. Kunnen we hopelijk wat langer rijden voordat ik haar handen aan het stuur moet vastbinden.
Volgens het filmpje ben je in 10 minuten klaar, blijkbaar heb ik 2 linkerklauwen want ik ben toch iets van 4 uur bezig geweest..
 
Eergisteren de breuk in m'n windscherm dichtgeplakt met secondelijm, en gisteren de motort in de wasbox gedaan.
Wat een miezerig straaltje kwam uit die hogedrukreiniger zeg :/ Toch maar beter naar de wasbox een paar kilometer verderop geweest, dan was ik maar 2 euro kwijt i.p.v. 5 :(

Vandaag gewaxt en het plastic eens onder handen genomen :)
 
Niet aan de motor, maar aan de laarzen:
Schoongemaakt, schoensmeer erop, en toesliders een nieuwe laag verf gegeven.
Ziet er weer als nieuw uit :D
 
kuipen er af gehaald,accu er uit en thuis op de druppellader.
kuipen worden weer gespoten,en een fenix op geairbrushed ( voor de 3de x in 3 jaar )
 
Terug
Bovenaan Onderaan