Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zit erachterop who cares.

Maar wij krijgen kenteken platen met sleufgaten erin. Maar laten die nu eens net te breed zijn. Met een staalspijker twee gaten erin geslagen en plaat hangt al 10 jaar!


Haha, ik weet eerlijk gezegd niet hoe die van mij erop zit, zo belangrijk vind ik dat...
 
Heb je wel een beetje keuze dan? Ik bedoel die avons die op de cbr van de mrs zat zou ik niet eens voor rubbergranulaat willen gebruiken...
 
Vandaag m'n triple opgehaald! Ding ziet er prachtig uit. Helaas merkte m'n maatje met naar huis rijden dat hij soms overslaat, lijkt soms op 2 cilinders te lopen. Eerst op de snelweg, thuisgekomen ook stationair. Met proefrijden niks van gemerkt.

Hopelijk is het iets simpels als een bougie. Motor heeft 2 jaar stilgestaan. Nieuwe bougies besteld en ook maar gelijk olie en luchtfilter.

Nu op jacht naar een paddockstand, weet iemand een goedkoop adresje?
 
Vandaag m'n triple opgehaald! Ding ziet er prachtig uit. Helaas merkte m'n maatje met naar huis rijden dat hij soms overslaat, lijkt soms op 2 cilinders te lopen. Eerst op de snelweg, thuisgekomen ook stationair. Met proefrijden niks van gemerkt.

Hopelijk is het iets simpels als een bougie. Motor heeft 2 jaar stilgestaan. Nieuwe bougies besteld en ook maar gelijk olie en luchtfilter.

Nu op jacht naar een paddockstand, weet iemand een goedkoop adresje?

Gefeliciteerd!
En wanneer moet je afrijden?
 
Vandaag m'n triple opgehaald! Ding ziet er prachtig uit. Helaas merkte m'n maatje met naar huis rijden dat hij soms overslaat, lijkt soms op 2 cilinders te lopen. Eerst op de snelweg, thuisgekomen ook stationair. Met proefrijden niks van gemerkt.

Hopelijk is het iets simpels als een bougie. Motor heeft 2 jaar stilgestaan. Nieuwe bougies besteld en ook maar gelijk olie en luchtfilter.

Nu op jacht naar een paddockstand, weet iemand een goedkoop adresje?

Misschien ook water in de tank ? of vuile injector
Ik neem aan dat er verse benzine is getankt. De huidige euro 95 gaat geen 2 jaar mee door de toegevoegde ethanol.
Tank een super benzine als je de motor lange tijd niet gebruikt, zoals bv shell V power. Deze bevat geen ethanol.

Paddock , kijk eens op makrtplaats. Een KTM standaard past ook ;)
succes
 
De vorige eigenaar heeft hem destijds afgetankt met aspen voor het wegzetten. Vandaag verse v-power erin.

Tnx, gebruiken jullie een enkelzijdige paddock met een steek as?
Helaas is het morgen zondag, das lastig bougies kopen..
 
De vorige eigenaar heeft hem destijds afgetankt met aspen voor het wegzetten. Vandaag verse v-power erin.

Tnx, gebruiken jullie een enkelzijdige paddock met een steek as?
Helaas is het morgen zondag, das lastig bougies kopen..


Motozoom is zondags open.
Als het alleen voor opbokken is kan je ook een dubbelzijdige gebruiken met een stukje pijp door je achteras, maar hij kan ook prima de winter doorkomen op de jiffy. Ik vermoed trouwens dat hij bij jou niet lang stil staat....
 
Vandaag m'n triple opgehaald! Ding ziet er prachtig uit. Helaas merkte m'n maatje met naar huis rijden dat hij soms overslaat, lijkt soms op 2 cilinders te lopen. Eerst op de snelweg, thuisgekomen ook stationair. Met proefrijden niks van gemerkt.

Hopelijk is het iets simpels als een bougie. Motor heeft 2 jaar stilgestaan. Nieuwe bougies besteld en ook maar gelijk olie en luchtfilter.

Nu op jacht naar een paddockstand, weet iemand een goedkoop adresje?
Gefeliciteerd! Voor paddock stand was deze toen redelijk goedkoop: Werkplaatsinrichting & Gereedschap - Powerplustools
Weet niet hoe dat nu ligt en volgens mij was er laatst iemand hier die er één aanbood. Weet alleen niet meer wie.

Meteen maar even zwaaien :W tis al een tijd geleden :$
 
De vorige eigenaar heeft hem destijds afgetankt met aspen voor het wegzetten. Vandaag verse v-power erin.

Tnx, gebruiken jullie een enkelzijdige paddock met een steek as?
Helaas is het morgen zondag, das lastig bougies kopen..

≥ Vind paddockstand op Marktplaats.nl
Weet niet precies de as diameter , meet zelf even.

Note: het smeren van je ketting gaat gemakkelijker met een 1 armige . Hier zit een lager in wat meedraait.

https://www.marktplaats.nl/a/motore...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

≥ Brede paddockstand voor KTM - enkelzijdige ophanging. - Accessoires | Onderhoudsmiddelen - Marktplaats.nl
 
De as-diameter is 27,4 mm.

Bij de Speed Triple hetzelfde als bij de meeste KTM modellen.
 
Wat een hoop reacties, super! Vandaag bij motorzoom bougies gehaald. Met uitbouwen van de tank is echter 1 benzineaansluiting gesneuveld.. Nu maar metalen besteld. Kan ik nog niet testen..
 
Heb je wel een beetje keuze dan? Ik bedoel die avons die op de cbr van de mrs zat zou ik niet eens voor rubbergranulaat willen gebruiken...

De keuze bestaat uit wel of niet kopen als er al wat is....


En hadden ze wat?

Ik zei BIJNA dwz over enkele 1000 kms :$ Gellukkig rijd ik als een ouwe vochtige dwijl. Maar alles gaat hier op zijn Caribisch, banden slijtage ook :9


Meteen maar even zwaaien :W tis al een tijd geleden :$


Terug zwaaien :W :W :W


Wat een hoop reacties, super! Vandaag bij motorzoom bougies gehaald. Met uitbouwen van de tank is echter 1 benzineaansluiting gesneuveld.. Nu maar metalen besteld. Kan ik nog niet testen..

Succes woensdag *D

Zo leer je de motor wel gelijk goed kennen O-) Als ze weer goed loopt dan ben je het gelijk weer vergeten. Dat is de pest met deze motor. Het rijdt geweldig en klinkt super. Laat je de reparaties gelijk weer vergeten. Ook als ze je aankijkt met die twee blijde ogen. Dat smelt mij. (verdomme)



:W
 
Wat is daar dan zo beroerd aan?
Die Avons gaven geen grip onder welke omstandigheden dan ook. De mrs reed beetje nerveus vond ik in het begin. Dus ik even rijden op haar motor voor t eerst en sjezus glibberen en glijden die banden. Nieuwe eronder gelegd en dat was echt een enorm verschil. En die avons waren qua profiel nog lang niet op.

Dus zelfs als rubbergranulaat vermoed ik dat spelers er nog over uitglijden :P
 
Die Avons gaven geen grip onder welke omstandigheden dan ook. De mrs reed beetje nerveus vond ik in het begin. Dus ik even rijden op haar motor voor t eerst en sjezus glibberen en glijden die banden. Nieuwe eronder gelegd en dat was echt een enorm verschil. En die avons waren qua profiel nog lang niet op.

Dus zelfs als rubbergranulaat vermoed ik dat spelers er nog over uitglijden :P


Ik dacht dat er geen echt slechte banden meer gemaakt werden, maar dus toch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan