Rotterdam Incorporated #17 - Waar we vaker gaan rijden?

Nou ik hou het vanaf de 7e verdieping allenaal haarscherp in de gaten.
Dat leest grappig. :+
Straks nog wel ff naar Belgie en terug. Hoop dat het te doen is op zomerbandjes :$
Wat je ver haalt is lekker. :? _O-

Maar het is nu hard aan het smelten door de regen die kwart over vier is begonnen. :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
fietsen??
volgens mij zit ik op t verkeerde forum... _O-
Stoere fietsen, speedboten, motorfietsen. Vaak hebben mensen dezelfde hobby's. :+

full
Nou ik hou het vanaf de 7e verdieping allenaal haarscherp in de gaten. Straks nog wel ff naar Belgie en terug. Hoop dat het te doen is op zomerbandjes :$
Het viel mij nog wel tegen :$ ik ging er van uit dat alles in een uurtje weg zou zijn.
Het blijft nu pas constant en hard regenen.

Hoopte vandaag met de motor te gaan, maar met deze viezigheid wacht ik wel een dagje. :)
 
Laatst bewerkt:
Stoere fietsen, speedboten, motorfietsen. Vaak hebben mensen dezelfde hobby's. :+

[afbeelding]Het viel mij nog wel tegen :$ ik ging er van uit dat alles in een uurtje weg zou zijn.
Het blijft nu pas constant en hard regenen.

Hoopte vandaag met de motor te gaan, maar met deze viezigheid wacht ik wel een dagje. :)

Het witte spul is hardnekkig, maar het begint nu langzaam te verdwijnen. Gisteravond op de terugweg geen problemen. De snelwegen waren schoon, alleen hier in de straat was het nog spekglad. De motor blijft nog even in de garagebox. :P
 
Het witte spul is hardnekkig, maar het begint nu langzaam te verdwijnen. Gisteravond op de terugweg geen problemen. De snelwegen waren schoon, alleen hier in de straat was het nog spekglad. De motor blijft nog even in de garagebox. :P
True that. :Y

Ik ga zo even mijn bandenmaat controleren @ de auto.
Toch maar een paar all season banden erop aan de voorkant, voor 150,- incl. montage moet dat lukken.
(Investeren in het koekblik.. niets voor mij :+ )

Maandag kon ik niet eens in de straat parkeren, raakte bijna een paaltje met achteruit inparkeren.
De auto schoot ineens van rechts naar links aan de voorkant.

Toen maar op tien minuten lopen van huis vooruit ingeparkeerd. _O-
 
Laatst bewerkt:
True that. :Y

Ik ga zo even mijn bandenmaat controleren @ de auto.
Toch maar een paar all season banden erop aan de voorkant, voor 150,- incl. montage moet dat lukken.
(Investeren in het koekblik.. niets voor mij :+ )

Maandag kon ik niet eens in de straat parkeren, raakte bijna een paaltje met achteruit inparkeren.
De auto schoot ineens van rechts naar links aan de voorkant.

Toen maar op tien minuten lopen van huis vooruit ingeparkeerd. _O-

auto van me vrouw heeft alle weer bandjes, echt top geen last van regen, sneeuw gaat prima zon ook geen probleem :+ , slijten misschien iets harden maar nooit gezeik met wisselen enz.
Als we ooit nog eens een andere auto komen ook weer alle weer bandjes er onder
:Y
 
auto van me vrouw heeft alle weer bandjes, echt top geen last van regen, sneeuw gaat prima zon ook geen probleem :+ , slijten misschien iets harden maar nooit gezeik met wisselen enz.
Als we ooit nog eens een andere auto komen ook weer alle weer bandjes er onder
:Y
Ik had al verwacht uw zaakjes op orde zouden zijn. :}

De andere auto hier had inderdaad geen last, kwam een half uurtje later binnen en zó in het vak. _O-

En ik stond op de Havendijk. :+

full
 
De B12 van schoonpapa al gefixt? ;)

jep, loopt weer als een trein, achterrem zit er een van een SV650 op, gewoon de zelfde en achterwiel lager was verschoven op een of andere manier waarodoor het achterwiel zwaar liep, hij heeft er nu weer 50PK bij zegt die :P , achterwiel loopt als een trein.

Mijn pa heeft zijn B1250 verkocht nu een DL650 en hij werkt sinds half dit jaar ook in s'dam
 
stond gewoon voor de deur op de havenstraat :P
Oh, dan kon je mij wel in de ochtend naar de auto brengen. :+
jep, loopt weer als een trein, achterrem zit er een van een SV650 op, gewoon de zelfde en achterwiel lager was verschoven op een of andere manier waarodoor het achterwiel zwaar liep, hij heeft er nu weer 50PK bij zegt die :P , achterwiel loopt als een trein.

Mijn pa heeft zijn B1250 verkocht nu een DL650 en hij werkt sinds half dit jaar ook in s'dam
Cool hoor een hele motorfamilie. *O*
 
Weer lekker gereden, een stuk fijner dan met de auto.
Dat voelt weer in de eigen comfortzone. :]


Gisteren naar huis twee keer van route veranderd.
Voor Zestienhoven was het druk, omgekeerd naar de A13.
Op de A13 druk, omgekeerd, Delft in, naar de A4..

Daar liep het pas helemaal vast.
_O-
 
Laatst bewerkt:
Gisteren naar huis twee keer van route veranderd.
Voor Zestienhoven was het druk, omgekeerd naar de A13.
Op de A13 druk, omgekeerd, Delft in, naar de A4..

Daar liep het pas helemaal vast.
_O-

:N
Toeristische route nemen 8-) Delft in via Delftweg of Kandelaarweg of Harreweg
 
Laatst bewerkt:
Weer lekker gereden, een stuk fijner dan met de auto.
Dat voelt weer in de eigen comfortzone. :]


Gisteren naar huis twee keer van route veranderd.
Voor Zestienhoven was het druk, omgekeerd naar de A13.
Op de A13 druk, omgekeerd, Delft in, naar de A4..

Daar liep het pas helemaal vast.
_O-

idd hier ook, kon weer uitslapen en was zo op me werk *D staat die weer lekker in de garage :)
 
idd hier ook, kon weer uitslapen en was zo op me werk *D staat die weer lekker in de garage :)
Ik moest begin dit jaar uit het fietsenhok. :') _O-

En hij staat thuis ook buiten, dus nat is nat. O-)

Zonnetje komt net door. *O*
 
jeetje wat een werk(uitslaap) tijden heb jij :P

beste wensen allemaal *O*
Net afgestapt is ook met een korreltje zout ;) , maar 8.15 - 17.15 zijn kantoortijden.
Met uitzondering van de vrijdag, dan mag ik om 14.45 het weekend vieren. :]

Jij zal wel wat onregelmatiger werken in de scheepsmotoren revisie business. ;)


Maar ik heb nooit een vak geleerd. _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan