Het Grote Boze Suzuki GS(X) Topic deel 9

Oh en een voorvorkdop, de mijne zag er zo uit, vraag me niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben!

Ik heb er een nieuwe ring voor gedraaid en er op gelast maar het is meer functioneel als mooi om te zien. :+

full
 
Oh en een voorvorkdop, de mijne zag er zo uit, vraag me niet hoe ze het voor elkaar gekregen hebben!

Ik heb er een nieuwe ring voor gedraaid en er op gelast maar het is meer functioneel als mooi om te zien. :+

[afbeelding]

De mijne zag er ook ongeveer zo uit :')
Als ik weer eens bij m'n ouders ben zal ik eens in de schuur kijken ;)
 
Linkerstuurschakelaar in goede staat zou ook leuk zijn trouwens, net als een setje ronde chromen spiegels :9

Maar zelfs zonder die ben ik verder aardig klaar voor een eerste proefritje geloof ik, nog even kijken of het benzinekraantje het nog doet... details als verlichting en zo komen later wel eerst kijken hoe hij loopt en rijdt. :] [afbeelding]

Ronde spiegels :N Vind ik niet passen op zo'n vierkante bak. Maar das persoonlijk.
Tip: Zoek eens naar mooie rechthoekige spiegels van een ouder type Burgman, ziet er goed uit én er staat Suzuki in reliëf in het chroom :Y
 
Ronde spiegels :N Vind ik niet passen op zo'n vierkante bak. Maar das persoonlijk.
Tip: Zoek eens naar mooie rechthoekige spiegels van een ouder type Burgman, ziet er goed uit én er staat Suzuki in reliëf in het chroom :Y

Hij is nieuw geleverd met ronde spiegels!
En de mijne kwam met rechthoekige gemonteerd, geen idee waar ze van zijn, vind ze ook niet lelijk maar ze stonden eerst scheef, zit een knik in en twee draaipunten maar kreeg ze niet beter gesteld als twee depri oortjes tot ik er achter kwam dat de spiegel zelf ook nog een balgewricht had zat alleen erg vast. _O- Nu ik er wat in kan zien en ze rechtop staan vind ik ze niet zo erg meer _O-
 
Hoi, 2 vraagjes wat zijn de juiste bougies voor de gsx1100 1980? Vraag 2, passen de bobines van van bv een gsx1100f ook op een 80’er?
De mijne zijn voorzien van een dikke laag siliconen kit op de aansluiting van de bougiekabels..heb niet het idee dat ze nog heel fris zijn...

Mvg Jaap
 
Hoi, 2 vraagjes wat zijn de juiste bougies voor de gsx1100 1980? Vraag 2, passen de bobines van van bv een gsx1100f ook op een 80’er?
De mijne zijn voorzien van een dikke laag siliconen kit op de aansluiting van de bougiekabels..heb niet het idee dat ze nog heel fris zijn...

Mvg Jaap

Bougies horen te zijn: NGK D8EA, of gelijkwaardig van een ander merk.
 
Hoi, 2 vraagjes wat zijn de juiste bougies voor de gsx1100 1980? Vraag 2, passen de bobines van van bv een gsx1100f ook op een 80’er?
De mijne zijn voorzien van een dikke laag siliconen kit op de aansluiting van de bougiekabels..heb niet het idee dat ze nog heel fris zijn...

Mvg Jaap
 
Gisteren weer eens bezig geweest met de GSX bij m'n ouders. Had een Raask setje gekocht, dus deze maar gemonteerd.
hvfHO9p.jpg

Zoals te zien is mist er nog iets, namelijk het onderdeel van de rem wat door het frame gaat. Heeft iemand hier dat nog liggen? Ik mis ook nog het onderdeel van de Raask set die weer aan dat onderdeel moet komen, maar die is wel te maken van een oud rempedaal.

Zo staat de GSX er nu bij:
ublSYN2.jpg
 
Dat stuk remdinges heb ik vast nog wel liggen.
Heb je haast?, moet ff tijd hebben om te zoeken.

@robinjo; heb je al zo'n voorvorkdop? Anders kijk ik daar ook meteen naar.

Neuh, niet perse haast. Wilde kijken of ik na kerst er mee verder kon, maar er zit nog zat ander werk aan de GSX ;)
 
Dat stuk remdinges heb ik vast nog wel liggen.
Heb je haast?, moet ff tijd hebben om te zoeken.

@robinjo; heb je al zo'n voorvorkdop? Anders kijk ik daar ook meteen naar.

Nee, ik heb nog steeds een nette dop nodig, dus ik kruis mijn vingers ;)
ook nog een zekeringkastdekseltje als je toch gaat zoeken.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Robin, heb je hier wat aan?

Lijkt op het originele zadel alleen wat aangepast, hoe is de bodem? krokant of hard :9
Links en rechts die aluminium stripjes nog oké?

Aangezien ik waarschijnlijk nog het foam heb (en een door lassen krom getrokken bodemplaat B| )
En ik heb volgens mij nog een nieuw aftermarket dekje van Louis, Robinjo heeft zelf de pasagiersbeugel....

Voor je het weet heb je een zadel _O-

Ik schijf op mijn zoeklijstje:
remdinges
dop voorvork
foam
zadeldekje

zekeringdeksel :N , sterker nog; als je er 3 vind wil ik er 2 overnemen...
 
Bodem is alleen aan de voorste hoekjes een beetje krokant, verder eigenlijk heel netjes. Dekje moet wel een nieuwe voor komen. Ik heb hem een paar jaar geleden eventjes gebruikt, ik vond het niks. Als ik het gas open trok dan schoof ik zo met m’n reet naar achteren, vrij glad dat ding. En die 1100 is vrij gemeen natuurlijk.
 
Lijkt op het originele zadel alleen wat aangepast, hoe is de bodem? krokant of hard :9
Links en rechts die aluminium stripjes nog oké?

Aangezien ik waarschijnlijk nog het foam heb (en een door lassen krom getrokken bodemplaat B| )
En ik heb volgens mij nog een nieuw aftermarket dekje van Louis, Robinjo heeft zelf de pasagiersbeugel....

Voor je het weet heb je een zadel _O-

Ik schijf op mijn zoeklijstje:
remdinges
dop voorvork
foam
zadeldekje

zekeringdeksel :N , sterker nog; als je er 3 vind wil ik er 2 overnemen...

Moet ook nog even bij jou langs dus ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan