Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Hoi hoi

Leuk om zo'n topic gevonden te hebben. Er is 1 motorrijder erbij gekomen in Haarlem :) je kunt mij herkenen aan een witte yamaha r125 met valschade aan de rechterkuip of aan het oorverdovende geluid van mijn uitlaat lol. Ik ben niet van plan om mijn motor in de winterstalling te doen maar integendeel zoveel mogelijk km maken tot ik mijn a2 heb.
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi

Leuk om zo'n topic gevonden te hebben. Er is 1 motorrijder erbij gekomen in Haarlem :) je kunt mij herkenen aan een witte yamaha r125 met valschade aan de rechterkuip of aan het oorverdovende geluid van mijn uitlaat lol. Ik ben niet van plan om mijn motor in de winterstalling te doen maar integendeel zoveel mogelijk km maken tot ik mijn a2 heb.
Welkom :W


En Sven zal je verder inleiden hier :P
 
Hoi hoi

Leuk om zo'n topic gevonden te hebben. Er is 1 motorrijder erbij gekomen in Haarlem :) je kunt mij herkenen aan een witte yamaha r125 met valschade aan de rechterkuip of aan het oorverdovende geluid van mijn uitlaat lol. Ik ben niet van plan om mijn motor in de winterstalling te doen maar integendeel zoveel mogelijk km maken tot ik mijn a2 heb.

Welkom :W

Schade zelf veroorzaakt of met schade gekocht?
 
Welkom :W

Schade zelf veroorzaakt of met schade gekocht?

Met schade gekocht (de vorige eigenaar ging onderuit tijdens een wheelie lol)
Nadat ik gekocht had heb ik zelf het een en de ander vervangen en wat rondjes gereden zonder rb. Tijdens een snelle optrek ging de vrachtwagen voor me middenop een kruising op noodrem. Ik ging ook hard achter hem remmen en maakte een schuivertje aan de rechterkant door geblokkeerde remmen |( :/ dus dubbele schade aan fe rechterkant gehad.
Inmiddels weer van alles en nog wat vervangen en ziet er stukken beter uit alleen de kappen -O-

Ps: motor ligt nu in garage voor onderhoud (nieuwe banden, accu en motorblok check)
 
Wel erg leuk om een haarlemse groepje te hebben en zou wel zo nu en dan een klein stukje ket jullie willen rijden :) (het is wel een 125cc dus snel ben ik niet) het enige nadeel is dat ik niet van al te veel regeltjes houd of dat strafcommissie hou. (ik gedraag me altijd hoor :) )
Heb ook gopro 5 om leuke folmpjes te maken ;)
 
soms....doen we ook weekje spa...of een trackdagje...op zandvoort of assen.
helaas wordt het wel steeds minder....maar het bestaat nog ;)

vele liggen aan de ketting van hunnie man of vrouw, sommige hebben van die kleine schreeuwwertjes gekregen maar willen geen geld uitgeven voor een maxicossy op de motort...
sommige veranderen hun motor in een plantenbak of mostuin...

raar volk hier
 
Laatst bewerkt:
Ik ook!
Wel het meeste woonwerk in deze tijden van het jaar.

Wat trouwens voor mij ook meespeelt is dat ik eerst nog helemaal uit Heemskerk moet komen om te meeten en de spontane dingen dus meestal niet red.
 
Wel erg leuk om een haarlemse groepje te hebben en zou wel zo nu en dan een klein stukje ket jullie willen rijden :) (het is wel een 125cc dus snel ben ik niet) het enige nadeel is dat ik niet van al te veel regeltjes houd of dat strafcommissie hou. (ik gedraag me altijd hoor :) )
Heb ook gopro 5 om leuke folmpjes te maken ;)


Hmmm.......

De Deputy ziet weer werk aankomen. :+
 
soms....doen we ook weekje spa...of een trackdagje...op zandvoort of assen.
helaas wordt het wel steeds minder....maar het bestaat nog ;)

vele liggen aan de ketting van hunnie man of vrouw, sommige hebben van die kleine schreeuwwertjes gekregen maar willen geen geld uitgeven voor een maxicossy op de motort...
sommige veranderen hun motor in een plantenbak of mostuin...

raar volk hier

Zei iemand Spa?! :] *O*
 
soms....doen we ook weekje spa...of een trackdagje...op zandvoort of assen.
helaas wordt het wel steeds minder....maar het bestaat nog ;)

vele liggen aan de ketting van hunnie man of vrouw, sommige hebben van die kleine schreeuwwertjes gekregen maar willen geen geld uitgeven voor een maxicossy op de motort...
sommige veranderen hun motor in een plantenbak of mostuin...

raar volk hier

Ik heb mijn motor CO2 neutraal geparkeerd. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan