het Grrrote Triumph Tiger Topic Deel Drie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je die van mij bedoelen, daar zit een Givi topkofferrek met plaat voor Givi topkoffer, en evt. topkoffer, bij. :Y *O* :t
Én o.a.
Hyperpro vering, Leovince uitlaat, Oxford handvatverwarming ( 5 standen), middenbok,12V aansluiting, Givi valbeugels, handkappen, Zwart Alu stuur, SW motech verlengde kettingbeschermer, Xenon dimlicht verlichting , LED knipperlichten, spiegelverbreders....

full
 
Laatst bewerkt:
Peter moet niet te hard nadenken en gewoon gaan genieten van een nieuwe (triumph) aankoop! of dat nu een 1050 of een 800 of een 1200 is, het 3 cilinder blok rijd zo lekker en soepel!
 
heb hem idd gezien, staat ook nog een witte....2 jaar jonger, zelfde prijs...
weliswaar zonder kofferset.
wat is het verschil tussen de 2 jaar bouwjaar?...update'sof geheel andere motor?...of gewoon hetzelfde?. weet iemand dat?..(behalve dan de starterkrans gebeuren?)

Gewoon hetzelfde maar dan zwart...!
Zal de uitdraai van de afstelling eens opzoeken. Daardoor komt de 3 cilinder pas echt tot zijn recht!
 
Laatst bewerkt:
Na 80.000 kilometers mag mijn Tiger het wat rustiger aan gaan doen.

Heb een BMW S1000XR erbij sinds een paar maanden en deze motor bevalt ook zeer goed!

De Tiger houd ik er ook bij, de 3 cilinder blijft nog steeds verslavend werken na al die jaren! :]
 
En vanmiddag toch weer wezen kijken voor een nieuw exemplaar van de Tiger Sport.

Kijken of ik er uit kan komen met de dealer :P
 
Even hier een vraagje. Ik heb men tiger sport nu bijna een jaartje nieuw. Ik stel echter vast dat de uitlaat al roestvlekjes begint te vertonen. Is er nog iemand die dit heeft?
 
Ik had een vraagje
Ik moet voor een nieuw pak gaan kijken want die heb ik iets te klein gekocht in de lengte
En op zolder hebben de magische beestjes achter het schot hem ook nog een smaller gemaakt die boefjes😂
Nu rijd ik een tiger 1050 maar ik vind compleet leer daar niet zo mooi op staan,dat vind ik meer voor racers
Nu zit ik te denken aan een kevlar broek met een textiel jas erboven
Gezien mijn lengte hebben ze vaak niet mijn maat maar nu kwam ik via Google mijnmotorpak tegen
Kevlar broek en textiel jas voor samen 450 of 500 met alle protectie erin verwerkt en geheel naar smaak te maken en aan te passen .
Hoe rijden jullie op de tiger behalve op 2 wielen of 1 wiel😉
Ben benieuwd
En kennen jullie die zaak en hebben jullie ervaring er mee
Laat maar horen
Met vriendelijke groeten Roy
 
Ik rijd in de winter (als ik dan al rijd) gewoon in textiel.
Zomer (+15graden) is het in een 2delig leren pak.
Ik rijd veeeeeel liever in leder dan in textiel.
Beter om ook af en toe een Kneedown te doen :p
En het rijdt ook veel comfortabeler vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan