ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Een 1000cc Multistrada watergekoeld??
Die was toch lucht/oliegekoeld. Ik heb tot deze zomer met de Multistrada 1200S Touring gereden.
Deze kan je inderdaad met niks vergelijken. Met de Termignonikit erop, 160pk en sleuren als ‘n beest.
Had ik geen gezondheidsproblemen, dan zou ik nog verre reizen maken met de motor, en deze multistrada kon werkelijk alles. Van toeren tot racen.
 
Vandaag ben ik bij een ZRX gaan kijken die in de buurt te koop staat, gewoon om even te kijken hoe het model er in het echt uitziet.
Wat een mooi model vind ik dit! Vorige week had ik gekeken naar een Honda Big one maar die vond ik toch wel erg big. De ZRX vind ik toch wel een heel stuk stoerder.
Huibert, kom maar op met je foto's :-) ik ben wel benieuwd hoe die ZRX er van jou uitziet.
De andere die mij hier werd aangeboden (Mr4speed) zag ik helaas al op gereserveerd staan.

Groeten,

Gerard

Hoi Gerard,
De koper is helaas niet komen opdagen. Dus de zrx is nog beschikbaar.
Vriendelijke groet, Marcel
 
Uitstervend ras ,alleen de echte bljven over :] *O*
misschien wordt er dan ook weer is gemeet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een 1000cc Multistrada watergekoeld??
Die was toch lucht/oliegekoeld. Ik heb tot deze zomer met de Multistrada 1200S Touring gereden.
Deze kan je inderdaad met niks vergelijken. Met de Termignonikit erop, 160pk en sleuren als ‘n beest.
Had ik geen gezondheidsproblemen, dan zou ik nog verre reizen maken met de motor, en deze multistrada kon werkelijk alles. Van toeren tot racen.

Klopt. De 1000cc luchtgekoeld. Rauwe 2-klepper
De 1200cc heb ik ook een dagje gereden, nog lekkerder :]

Maar de Kwaak heeft een gehele eigen karakter
 
Hoi Gerard,
De koper is helaas niet komen opdagen. Dus de zrx is nog beschikbaar.
Vriendelijke groet, Marcel

Nu kan ik het ff niet meer volgen , ik snap iets niet helemaal meer.
Nu ben ik eens benieuwd wat hier gaat gebeuren, of wat hierop gereageerd word.

GREETZ
 
Nu kan ik het ff niet meer volgen , ik snap iets niet helemaal meer.
Nu ben ik eens benieuwd wat hier gaat gebeuren, of wat hierop gereageerd word.

GREETZ

Gewoon wat er staat Huip ,niets meer of minder denk ik :N

er staan een paar van die dingen te koop, o.a die van jou en van mr Speed , die dacht dat hij een koper had,die is dus afgehaakt en nu bied hij de zrx weer aan ,niets mis mee toch?
 
Gewoon wat er staat Huip ,niets meer of minder denk ik :N

er staan een paar van die dingen te koop, o.a die van jou en van mr Speed , die dacht dat hij een koper had,die is dus afgehaakt en nu bied hij de zrx weer aan ,niets mis mee toch?

Ik bedoelde niet jou reactie Yamaha ridder :N

GREETZ
 
Nu kan ik het ff niet meer volgen , ik snap iets niet helemaal meer.
Nu ben ik eens benieuwd wat hier gaat gebeuren, of wat hierop gereageerd word.

GREETZ


Begrijp ik 'm niet?
De motor stond te koop...kerel reageert...zou langskomen...komt niet op afgesproken dag/tijdstip.
Dus...weer te koop.

M.vr.grt. Marcel
 
ik snap het ook niet helemaal... zrxje ging toch ook verkopen?

Binnenkort wat mooie goodies uit downunder voor de ZRX hopelijk :]
 
ik snap het ook niet helemaal... zrxje ging toch ook verkopen?

Binnenkort wat mooie goodies uit downunder voor de ZRX hopelijk :]

Niet met PostNL!!?? :-(

Heb net de bezwarenprocedure afgerond. Ik krijg een groot deel van de shippingkosten nu wel vergoed. Gek toch, dat ze daar nu toch weer op afdingen. Enfin, men zegt dat de interne perikelen zouden zijn opgelost. Buitenlandse pakketten worden nu direct aangeboden aan een afhaalpunt, daarna zou je en briefje vd Post moeten krijgen. Ik zou er wel erg alert op zijn, na 2 weken gaat het pakket weer retour nl.
 
heb track&trace, geen idee welk bedrijf het hier gaat afhandelen. is niet via een bedrijf dus hopelijk geen gedoe met invoerrechten
 
On-topic ,anders is t hier net vraag t aan mona
full

full

full

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan