Oldskool GSXR topic deeltje 40

Ook maar ff hier posten: sinds vorige week ben ik eigenaar van een GSX-R600 SRAD uit '97 door de vorige eigenaar met veel liefde behandeld en omgebouwd naar straatlegale circuitmotor. Er zit van alles op en aan en ik ga hem gebruiken als budgetracer voor het komende seizoen aangezien ik niet meer met m'n straatfietsen het circuit op wil.

Modificaties: 1G aangepaste vering (recent geserviced), brembo hoofdremcilinder, leovince uitlaat, afgesteld door Hoegee, laptimer, stuuruitslagbegrenzers, valbescherming, LSL stuurdemper, race-kettingset.

Volgend seizoen eens wat dagen boeken en kijken hoe die het doet![afbeelding]
nice leuke circuitfiets hoor *O*
 
:+ :+ twee van deze dekseltjes 8-) 8-) 8-)
full
 
Mocht je de andere kant ook willen... met een paar dagen een paar setjes binnen uit Japan.
 
O-) O-)

een dure maand december ........ _O- _O- _O- _O-


zelf een mager zwijn aan het spit zit er al NIET meer aan :Z :Z


laat maar zien tzt. 749 of 1127 carter ??
 
Och man Quist jong

Het verschil mag er wezen, pure po6no
Zag het elders ook maar reageer liever hier

Ik dacht effe mee te kunnen maar nu heb je echte stappen gemaakt. Hopen dat drachten volgend jaar wat wordt.
Puur voor het afreageren tegenwoordig. Want meegaan lukt me nu zeker niet meer :+

Zeer puik werk en ik blijf je volgen!
En kwijlen op je koopjes
 
Drachten heb ik al ver weg in een groot diep gegraven hoekje geschoven... Wat een gezeur kunnen ze er (helaas) weer van maken. Ben benieuwd of er nog wat gereden gaat worden en of het betaalbaar is.

Doel is om in maart/april sowieso naar Engeland te gaan. Woon vlakbij de boot en als ik kijk naar het kostenplaatje en wat je ervoor terug krijgt... meer dan de moeite waard om de overtocht te maken. Zit in totaal ca 3u in de auto naar de ferry en van harwich naar Santa Pod. Van hier naar Drachten is dezelfde tijd...

Ps. mochten jullie wat in de shop zien wat interessant is... kan altijd kijken of er marge voldoende is dat ik een nette prijs maken maken uiteraard!
 
Merrie krismas. xD Iemand nog filters in de aanbieding? (zijn er ook dualpods?) Ik heb net mijn carbs er af gehaald, bijna brandschoon die dingen na een jaar in de E5 gedobberd te hebben. Straks een Factory Pro setje aanschaffen als karstcadeau voor mijzelf. :-D

* Ik zie K&N's voor 99,- en BMC voor 71,- :-) De k en ens maar gekocht. :-)
 
Laatst bewerkt:
Andere vraag: Ik heb nu het setje compleet. Factory Pro setje voor '93 GSX-R, K&N dubbele filters en een Aliexpress filterje voor de carterontluchting. Ik heb de instructies gelezen en dat is duidelijk. Ook bij Mikuni gekeken over eventuele aanpassingen van de carburateur. Maar er schijnt een tuning database te zijn waar veel resultaten in staan. Die zou ik willen gebruiken als startpunt. Maar ik kan dat hele ding nergens vinden.
 
Dat zou ik ook niet zo weten, wat je wel kan doen is Ruud fredericks een belletje geven. Misschien dat hij je wat info wil verstrekken... Succes man
 
Terug
Bovenaan Onderaan