Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had het gat helemaal door geboord en een lange bout met borgmoer gebruikt.
Draad was helemaal weg.
 
gelukkig zat er bij mij nergens een borg boutje verstopt :)

vanavond de laatste dingentjes aan de koplamp afgemaakt.
alleen nog een keertje afstellen.
Vind het zelf mooi geworden :Y

hieronder het eind resultaat

DSC_2558.jpg

DSC_2568.jpg

DSC_2570.jpg


ook nog een filmpje.
 
Fototje van het Lichtbeeld,
Misschien een keer een betere lamp aanschaffen,
Zit nu een el cheapo lampje in.

IMG_20171213_181657.jpg
 
Beste mensen,

ik wil graag de rem en koppelingspomp van mijn tuono (2007) reviseren. Weet iemand welke revisiesetjes ik moet hebben? kan wel iets vinden, maar staat niet duidelijk bij wat ik nou moet hebben...
 
Heeft er iemand nog een undertail van een oer mille in het zwart liggen of die wilt ruilen tegen een rode ?
 
Heren ik weet dat smaken verschillen, maar wat raden jullie aan wat betreft banden voor de oer? Ben er een beetje uit omdat ik jaren supermoto gereden heb en dus niet echt op de hoogte ben wat nu goede banden zijn..
Alvast bedankt🖒
 
Heren ik weet dat smaken verschillen, maar wat raden jullie aan wat betreft banden voor de oer? Ben er een beetje uit omdat ik jaren supermoto gereden heb en dus niet echt op de hoogte ben wat nu goede banden zijn..
Alvast bedankt🖒

Ligt eraan wat je ermee wilt doen !

Veel km's en genoeg grip in diverse weersomstandigheden.
Veel grip bij warm weer en (slijt vaak sneller)

Ik rijd nu met mijn oer Tuono op een set Pirelli Diablo (2)
En rijd alleen met mooi weer .
Slijt hard maar plakt heel goed met warm weer en ik vermijd regen met deze banden (imo weinig grip).

Ikzelf ga hierna kijken voor een setje Diablo 3 en die moeten weer stuk meer km's meegaan en in de regen meer grip bieden .(staat een test verslag hier op mf) en nog steeds veel grip bieden .
 
Ik heb er Pirelli Diablo Rosso 3 onder, bevalt erg goed en slijtage lijkt mee te vallen.



Blijft toch persoonlijk wat je lekker vindt rijden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal. Ben ook een mooi weer rijder,maar pak de motor ook regelmatig voor een weekend eiffel oid dus zoek idd een mooie middenweg..
 
Mijn carbon delen zoals spatborden zijn dof .
Kan ik dit lichtjes opruwen en dan met blanke lak spuiten ?

Of kan dit niet zomaar ?
 
Mijn carbon delen zoals spatborden zijn dof .
Kan ik dit lichtjes opruwen en dan met blanke lak spuiten ?

Of kan dit niet zomaar ?

Ja, dat kan. Alleen kan het zijn dat in sommige delen het carbon de blanke lak opzuigt. Dus het moet soms best dik in de lak. Het knapt er wel erg van op en het beschermt het carbon wat beter tegen UV.

Bij die van mij ook (laten) doen.

25232301158_8f5e12a721_b.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal. Ben ook een mooi weer rijder,maar pak de motor ook regelmatig voor een weekend eiffel oid dus zoek idd een mooie middenweg..

En als je dan eens een keertje je maten wilt kwijt rijden.......Michelin SuperSports EVO.....doen het ook heel er goed in de regen.
 
Bridgestone BT016R.. maar ben een mooi weer rijder! Slijten hard maar is net kauwgom!
Ik heb er bt30 onder liggen terwijl ikal jaren mpp rijden ben er super tevreden over , geven heel veel gevoel en gaan pang mee , omgooien gaat super makkelijk en slijtage , regen rijden maar ook lekker gummen gaat super metde brusteentjes !
 
Kan iemand mij helpen met het vinden van de volgende onderdeeltjes ?

8, 16, 6 en 4

5am04i.jpg


Bedankt alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan