~~~ Het faptiende grote XT/XTZ/TT/TTR topic ~~~(ook WR-en)

Mag ik vragen waarom je afstand doet van een WR? Ik overweeg er namelijk ook een.

Beperkte houdbaarheids datum, die dingen bederven snel:

ip4l0w976c8.jpg
 
Is er iemand die kan zeggen of de keerring van de uitgaande as van de XT500 op deze foto's staat? Dit zou een complete keerringenset voor de XT500 moeten zijn, dus ik vermoed van wel. Maar ik wil het ff zeker weten.
sealkit.jpg

500_bild2_7359128.jpg
 
Ik heb nu zo n 1000 km met de xt 350 gereden,t ding rookt stinkt en schiet af en toe uit de versn, _O- ,maar wat een leuk motortje :t ,t is een blijvertje
 
Ik heb nu zo n 1000 km met de xt 350 gereden,t ding rookt stinkt en schiet af en toe uit de versn, _O- ,maar wat een leuk motortje :t ,t is een blijvertje
Dacht ik van mijn eerste vrouw ook. Na de 7e word je toch wat voorzichtiger.
 
Weet iemand misschien hoeveel vermogen de dynamo van de XT600e levert? Ik wil eigenlijk wat extra licht op de voorkant, aangezien het huidige lampje armzalig is, maar ik weet niet hoeveel ik van de dynamo kan halen.
 
Ik heb er wel eens een keer een ouderwetse auto verstraler, en een keer een LED verstraler bij gedaan, en dat trok ie makkelijk.
 
Ouderwetse verstraler is 55 watt, led verstralers zijn meestal 10-20 watt, dus dan zou je er 75 watt aan hebben gehad in het beste geval. Ik ben nu aan het kijken naar 2x40 watt lampen. Dat zou 80 watt zijn, oftewel 6.5 ampere.

Is er ook nog een manier om te kijken of de dynamo het trekt of is het gewoon kwestie van erop zetten en hopen dat het gaat?
 
Het vermogen van de dynamo is volgens mij opgegeven in het boekje. En anders zou ik het proberen.
 
Het vermogen van de dynamo is volgens mij opgegeven in het boekje. En anders zou ik het proberen.

Ik reken dit soort dingen meestal uit om te zorgen dat ik niet zonder accu sta in the middle of nowhere.
Maar het boekje gaf mij een vermogen van 189 watt. Als ik daar de lampen vanaf haal blijft er 115 over. Daar 80 watt aan lampen bij, blijft er nog 35 watt over. Bijna 3Ampere voor de overige systemen en om de accu bij te laden. Dat moet volgens mij wel genoeg zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan