KTM SuperDuke 990 Deel 14

NEEEEEEEE man !!!!!
Super Sports EVO.........waanzinnig ... ook op natte pad !!!

?
full
 
Ik neem vrijdag afscheid van mijn 990.

Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en de 990 ingeruild op een 1290.
Een nieuwe overjarige 2016. Omdat ik het nieuwe model minder mooi vind, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Voorlopig heb ik em nog niet want hij staat nog in Oostenrijk bij de fabriek.

Gelukkig maar want rijden zit er nu sowieso niet in, ik krijg em waarschijnlijk ergens in februari/maart.

Gefeliciteerd!

Maar jij gaat je 990 nog wel missen, de 1290 is veel minder haardkoor.... ;)
 
Heb je bij arie molenaar z'n overjarig 2016 model nieuw gekocht? En ga je de 990 inruilen of verkoop je hem particulier ?

(vind het stiekem ook wel een nette prijs voor een nieuwe bike :O )
 
Soepele gasaanname is ook wel prettig hoor!
Dat viel me op toen ik een paar jaar terug op een orange day met een rc8r reed, zo smooth! Vond het heerlijk.
Alleen jammer van die waardeloze zithouding en het complete gebrek aan snelheidsbeleving. -O-
Maar die puntjes zitten op de 1290 wel goed denk ik :)
Zoals al gezegd de prijs is iig superscherp, zeker als je het vergelijkt met wat ze voor tweedehandse fietsen van 2014 vragen!
 
thanks, hoe ist eigenlijk afgelopen met het poederen van je stuur? De 1290 heeft, schijnt het, een relatief smal stuur. Dus wil ik daar het stuur van een Ducati monster opzetten, die zit nu op die van mij, en bevalt goed, maar die moet dan zwart worden.

Stuur zit er al een tijdje op in het zwart. Is goed gelukt dus :)
 
Soepele gasaanname is ook wel prettig hoor!
Dat viel me op toen ik een paar jaar terug op een orange day met een rc8r reed, zo smooth! Vond het heerlijk.
Alleen jammer van die waardeloze zithouding en het complete gebrek aan snelheidsbeleving. -O-
Maar die puntjes zitten op de 1290 wel goed denk ik :)
Zoals al gezegd de prijs is iig superscherp, zeker als je het vergelijkt met wat ze voor tweedehandse fietsen van 2014 vragen!
990 wil gewoon knallen en vraagt constant geef gas hihi :t met de 1290 kun je ook echt als een oma rijden als het moet zo fijn gemapt standaard .



Prijs is zeker scherp ! Als ik verglijk met wat ik nog heb bijgelapt op een 2014 met 22 k op de klok :(
 
990 wil gewoon knallen en vraagt constant geef gas hihi

Dat had ik vorig jaar gemerkt toen ik met collega's een tourtje ging maken. Ergens op een sukkeldrafje achteraan hobbelen met een 990.....hhhhmmmm......dat is niet echt z'n ding.

Maar omdat wel te kunnen heb ik niet de 1290 gekocht _O-
 
de 1290 is toch alles wat de 990 heeft maar dan meer? :P

Meer van het goede? ;p

Vond ik niet iig :N

990 is echt wat 'harder' in alles... de 1290 is een stuk geraffineerder om het zo maar te zeggen.
An sich is dat een goede zaak natuurlijk maar ik verwacht van een superduke, helemaal met de 990 als voorganger, wat meer hooligan factor :P

Neemt niet weg dat ie er wellicht in de toekomst nog wel komt overigens natuurlijk O-)
 
hahha :P

toch wel de dikste v-twin op de markt op dit moment, geloof niet dat de streetfighter van ducati zich kan meten met de 1290 duke :O
 
Terug
Bovenaan Onderaan