Bij Enigma in produktie

Heerlijk om een product gezien dat zo losjesweg wordt gepresenteerd maar tegelijkertijd wel een hoogstandje is.
Zo ook: Effe wieltje maken voor de K1. Schitterend.
 
Ooit heb ik zelf eens wielen gemaakt van thuiskom wielen.
Die van Volvo en Saab waren toen 4 x15 inch.
Dan thuis een flink karwei maar het ging goed uiteindelijk is de zijspan combinatie compleet verkocht en waar die nu is?
 
Ooit heb ik zelf eens wielen gemaakt van thuiskom wielen.
Die van Volvo en Saab waren toen 4 x15 inch.
Dan thuis een flink karwei maar het ging goed uiteindelijk is de zijspan combinatie compleet verkocht en waar die nu is?

Plaats een een foto, misschien wordt hij herkent en weet er hier iemand waar jouw oude span nu rijdt.
 
Ooit heb ik zelf eens wielen gemaakt van thuiskom wielen.
Die van Volvo en Saab waren toen 4 x15 inch.
Dan thuis een flink karwei maar het ging goed uiteindelijk is de zijspan combinatie compleet verkocht en waar die nu is?

Van de week in een garage werkplaats lag er een thuiskom wiel op de vloer, die zijn ook gewijzigd in maat zag ik deze was 17x 3 inch echt een smal wieltje dus.
 
Mijn kennis van de fotografie is niet echt groot maar de zilver nitraat platen zijn nog ouderwets denk ik?
Bij ons werk alles nu digitaal, zelfs de telefoon met het krulsnoer is weg.
KPN levert nog signalen via de oude telefoonlijn dat wel.
Als ik er aan denk zal ik de aanbouw en het opknappen van Mn zijspan hier posten.
 
Vrijdag op de ring van Rotterdam de paars/gele wifi nog zien rijden. In een hagelbui, zoals bij deze combi hoort. :] :}
 
Vrijdag op de ring van Rotterdam de paars/gele wifi nog zien rijden. In een hagelbui, zoals bij deze combi hoort. :] :}
Dit was zondag op de terugweg....
full
 
Kou viel mee, we hadden allebei een goretex gevoerde tankoverall over de motorkleding aan. Alleen een beetje koude voeten omdat ik het verkeerde schoeisel aan had. De pool-schoenen stonden nog thuis B|

full
 
Zo, weer even het stof van oma afgeveegd en wat foto's bijplaatsen. Voor diegenen die het nog niet op Feestboek hebben gezien, er zijn er weer een paar klaar.

Allereerst de R1200GS voor de stichting Wheel4freedom. Ze bouwen zelf het zijspan aan. Ik heb de GS voorzien van hulpframe, voorwielophanging en kleinere (smart) wielen.

full


Ze staan trouwens op de motorbeurs. De combinatie er naast heb ik toen voorzien van een schommelvork.

full


En de R1200R voor Viking64 is ook klaar. Hij heeft de RX bij EZS gekocht (de bak is overigens voor Stern geproduceerd) en ook zelf de wielen (16") voor de motor gekocht. Ik heb de boel aan elkaar gebouwd en de wielen erin gemaakt. Ook nog een rek en verlichting op het zijspan gemaakt.

full


full


full
 
Terug
Bovenaan Onderaan