Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welkom hier :W

Heb geen ervaring met een handmatige naks, het kan zijn dat de ketting te ver is opgerekt dat de spanner zijn werk niet meer optimaal zijn werk kan doen. Ik heb toendertijd de naks tegelijk met de nak vervangen en heb geen problemen meer gehad. Handmatige zijn wel her en der te verkrijgen, anders het ff op een googlelen zetten ;)
 
Boys&girls

ik wens jullie alvast fijne feestdagen en een geweldige jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurd, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2015! Ik houd van jullie!!
 
Laatst bewerkt:
Boys&girls

ik wens jullie alvast fijne feestdagen en een geweldige jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurd, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2015! Ik houd van jullie!!
Whoehahaha.
 
Middag bladers :W

Vandaag de motorschuur afgemaakt, keukenblokkie/werkbank er in gezet en alle zooi netjes opgeruimd. Geen zooi meer op de grond *O*
full


Beide motoren passen er mooi in en ik kan er voor nog bij als ik wat te klooien heb op de werkbank *D
full
 
Weten jullie welke type fitting er in de tellers van de Blade zit? Er zitten 2 verschillende in maar weet het type niet en wil kijken of er led versie's zijn.

Vandaag wel nw kuipruit er op gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan